طرح گفتگوی تلفنی مشتریان بانک انصار با مدیران ارشد، از روز یکشنبه 18 آذرماه سالجاری، با پاسخگویی آقای مهندس نراقیان مدیرکل بازاریابی بانک انصار به سئوالات متقاضیان آغاز می شود.

آغاز طرح گفتگوی تلفنی مشتریان با مدیران ارشد بانک انصار

نیوزیان – طرح گفتگوی تلفنی مشتریان بانک انصار با مدیران ارشد که طی  4 سال گذشته باموفقیت انجام شد و تعداد زیادی از مشتریان وعموم مردم سئوالات خود را از آقای فروتن قائم مقام بانک، معاونین و مدیران کل مطرح و پاسخ های لازم را دریافت کردند، از روز یکشنبه 18 آذرماه سالجاری، با پاسخگویی آقای مهندس نراقیان مدیرکل بازاریابی بانک انصار به سئوالات متقاضیان آغاز می شود.

در راستای اجرای راهبرد مشتری گرایی بانک انصار که به منظور جلب رضایت مشتریان و حفظ و افزایش سهم بانک از بازار سپرده ها  صورت می‌گیرد، طرح گفتگوی تلفنی مدیران ارشد بانک انصار با گفتگوی مدیرکل بازاریابی در تاریخ 18 آذرماه از ساعت 10 تا 11.30 آغاز و با گفتگوی حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی در تاریخ 9 دی ماه سالجاری در بازه زمانی مشابه به پایان می‌رسد. 

شایان ذکراست که این طرح بر اساس جدول پیوست اجرا شده و متقاضیان می توانند با معاونین و مدیران کل بانک در تاریخ ها و زمان های تعیین شده از طریق شماره تلفن 096300 مرکز خدمات مشتریان گفتگو کنند./ اداره کل روابط عمومی وتبلیغات بانک انصار

Categories: اخبار

Comments are closed.

بانک مهر اق

عضو هیئت مدیره بانک با اشاره به اقدامات صورت گرفته […]

مازاد شفر ش

نیوزیان – جابر انصاری در لیست یحیی گل محمدی سرمربی […]

شرایط فروش

شرکت ایران خودرو فروش وپیش فروش آذر ماه برخی محصولات […]

لبنیات صدر

بر اساس تازه ترین گزارش رسمی بانک مرکزی از متوسط […]

جای آقاخان

با خروج نام نیومایر و الحاجی گرو، لیست استقلال دارای […]

RSS not configured

Sponsors