ورزشی

ادعای جنجالی کارشناس داوری؛ گفتند امروز تو را می‌کشیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی خسروی در حاشیه مراسم تشیع پیکر حسین خوشخوان و تهدیدهایی که علیه او و خانواده اش در فضای مجازی انجام شده است، گفت: در فضای مجازی من را تهدید کردند که در مراسم تشییع حسین خوشخوان من را می‌کشند به خاطر این که من ثابت کردم داوران ما شیتیل بگیر نیستند. ما شیتیل‌بگیر نیستیم. شیتیل را آنها خواستند به ما بدهند ما نگرفتیم و آنها را از دفتر بیرون انداختیم و همه می‌دانند که چه کسانی هستند.

وی افزود: کمیته اخلاق و انضباطی ما را بخواهد. دوربین‌های اداره هست بیایند بگویند چه کسانی آمدند که عضو کمیته داوران را بخرند اما ما آن ها را بیرون انداختیم. همه می دانند چرا آن زمانی که من گفتم کسی موضوع را جدی نگرفت. من خودم عضو کمیته داوران هستم و بعضی وقت ها در چیدمان بازی های استقلال و پرسپولیس نقش دارم. آن زمانی که من گفتم کسی باور نکرد. رادیو گفت، بیست و سی نشان داد چرا آن زمان کسی نیومد باید می‌گذاشتند این افتضاح بار آید؟ من حتی به مسولین ذی ربط، به فدراسیون و حتی به قلعه نویی فرستادم اما کسی اقدام نکرد.

خسروی در پاسخ به این پرسش که چقدر به این مساله امیدوار هستید، تصریح کرد: من تا حالا خیلی امیدوار نبودم. باید خیلی سریع‌تر و قاطع تر عمل کنند. کسانی که مورد اتهام واقع شدند خودشان و خانواده‌شان خیلی الان ناراحت هستند، اگر متهم هستند که هیچی اما اگر متهم نیستند سریع تر به سر کار خود برگردند. الان هرکی به هر کس دیگری تهمت می‌زند. به خبرنگار، به مجری، به سرمربی و مربی و… تهمت می‌زنند. فقط مانده به پاکبان شهرداری تهمت بزنند و بگویند آن ۵۰ یا ۱۰۰ تومنی که به آن می دهند شیتیل است. آقا شیتیل را شما به فوتبال آورید، زیرا این قدر پول های غیرقابل شمارش گرفتید که آمدید خرج کنید، نتوانستید داوران ما را بخرید. ممکن است چند نفر باشند آن ها را اعلام کنید این قدر در فضای مجازی تهدید نکنید. من حالا حالاها هستم من بچه جنوب شهرم و من را با این چیزها نترسانید.

خسروی در پایان افزود: داوران ما در فوتبال از همه پاک تر هستند، از همه کمتر می گیرند و از همه بیشتر زحمت می کشند. به هر کسی شیتیل دادید عنوان کنید. در قانون جزا اول راشی (رشوه دهنده) را می گیرند بعد رشوه گیر را. این قدر به طرفداران خود نگویید به ما فحش بدهند من زیاد فحش خوردم، ۹۰ هزار تا فحش خوردم و هیچ چیزی عایدم نشد. تهدید کرده بودند که در این مراسم من را می کشند منتظر بودم، حتی بادیگارد هم ندارم هر کسی می خواهد من را بکشد بسم الله. منتطر هستم تا ببینم چه کسی می آید تا من را بکشد.

258 258

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا