عمومی

شهید رییسی میراثی گرانبها برای تراز مدیر انقلابی به یادگار گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر الوند با اشاره به شهادت شهد رییسی اظهار کرد: شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی موفق شد تصویری بسیار امیدبخش در موقف خدمت، در جایگاه ریاست جمهوری ارائه کند؛ و میراثی گرانبها برای تراز مدیریت انقلابی از خود به یادگار گذاشت.

وی با بیان اینکه بزرگترین میراث شهید رییسی، تبیین تراز مدیریت انقلابی بود، افزود: همه وعده های صادقی که میبایست در میدان عمل، تحقق پیدا میکرد و کسی که این صداقت و حقانیت وعده های صادق رهبر انقلاب را به منصه ظهور رساند، شهید رئیسی عزیز بود.

امام جمعه الوند با بیان اینکه علم، جهاد و کسب رضایت الهی از ویژگی های ممتاز آیت الله رئیسی از نگاه مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: او از خادمی امام رضا (ع) با کراهت و صرفاً به خاطر اطاعت امر ولی فقیه به قوه قضاییه آمد و از آنجا با اصرار بسیاری به دستگاه اجرایی کشور پانهاد.

وی با بیان اینکه شهید رییسی از همان اول عهدش با امام و امت بود و در این راه پای فشرد، شب و روز نشناخت، ادامه داد: طعنه ها به جان خرید تا قطار خدمت را به ریل اصلی اش بازگرداند.

حجت الاسلام مهدوی بیان کرد: همه به یاد دارند که شهید رئیسی در شرایطی کار ریاست جمهوری را شروع کرد که دولت با مشکل پرداخت حقوق، انبارهای تقریباً خالی از کالاهای اساسی، خزانه منفی، کسری بودجه چندصد هزار میلیارد تومانی، نرخ تورم بیش از ۶۰ درصدی، قطعی مکرر برق و صف ارزاق و دهها مشکل ریز و درشت اقتصادی بعلاوه شرایط سخت کرونایی، مواجه بود اما در طول این مدت، تقریباً همه شاخصهای کلان، مثبت شده یا مثل بخش نفت، جهش کرده است.

وی گفت: شهید رئیسی عزیز، در کسوت یک روحانی فاضل، سید مومن با سعه صدر، با همت جهادی، با اشراف، شجاعت، صراحت لهجه و صدق و راستی در گفتار و رفتار و کردار، یک عاشق به تمام معنا برای خدمت به مردم بود.

امام جمعه الوند با بیان اینکه حقیقتاً دوستدار مردم بود، ادامه داد: سفرهای استانی، شهرستانی و حتی روستایی و محلی، و در دیدارهای عمومی، از نقاط نورانی و درخشان کارنامه شهید رئیسی بود، ۴۷ سفر استانی در ۳۳ ماه، آمار حیرت آوری برای عالیترین مقام اجرایی کشور است.

وی بیان کرد: خدمت به مردم، گره گشایی از کار مردم، شاد کردن دل مردم و پیش بردن امور مردم، واقعاً دغدغه شبانه روز این سید آسمانی بود.

حجت الاسلام مهدوی گفت: شهید امیرعبدالهیان وزیر خارجه انقلابی و جهادی، مرد میدان و دیپلماسی، مرد آشنا با جهاد دیپلماسی، رادمرد آشنا با زبان دنیا، مرد مستکبرستیز و مستضعف نواز، حامی مظلومان جبهه مقاومت، راسخ و نامرعوب در برابر زیاده خواهان اروپایی و آمریکایی بود.

وی اظهار کرد: شهید رییسی توانست جایگاه جمهوری اسلامی را در تراز واقعی اش به منصه ظهور برساند. به ویژه در این سالها و حوادث اخیر، پیام انقلاب اسلامی را صادر کند و برای کشور ما مایه شرف و عزت شد.

حجت الاسلام مهدوی افزود: ملت بزرگ ایران مانند همیشه، با حضور آگاهانه و پرشور و کم نظیر خود در آئینهای وداع و تشییع پیکرهای پاک خادمان شهید خود در تهران، تبریز، قم، مشهد وسایر نقاط کشور و مراسمات باشکوه در شهرمان، جلوه های ماندگار از دلدادگی به آرمانهای انقلاب و پیوند مردم و مسئولان را آفریدند و با عنایات خاصه حضرت ولی الله الاعظم (عج) و زعامت امام امت اسلامی مسیر پیش رو تا فتح قله های تمدن اسلامی را قویتر از همیشه خواهند پیمود.

وی در پایان گفت: آنچه بیش از هر چیز در این رخدادها عیان شد اوج بصیرت و قدرت و قدردانی آگاهانه ملت بزرگ سلحشور ایران بود که در تندباد حادثه ها استوارتر و قویتر از همیشه با هدایتهای الهی امام و رهبر حکیم خود راه رسیدن به قله های فتح و پیروزی را خواهند پیمود و دشمنان مفلوک و درمانده ایران بزرگ خصوصاً آمریکای جهانخوار و صهیونیسم روبه زوال را بیش از پیش نا امید وسرافکنده خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا