خانواده و جامعهکسب و کار استانها

راهنمای خرید پیراهن مردانه تابستانه

در پیراهن مردانه مناسب درزی که آستین ها را به بدنه متصل می کند بسیار دقیق برش خورده و نزدیک سرشانه هاست. برندهای مشهور به دلیل اینکه پیراهن به تن اکثر آقایان با سایزهای مختلف اندازه شود پارچه ها را کمی اضافه برمی دارند و به همین دلیل است که مشاهده می کنید پارچه ی اضافه تا زیر درز کشیده شده است. آخرین نوع رایج در انواع جادکمه، مدل هایی هستند که با تعبیه‌ شدن تکه پارچه ای اضافی، دکمه ها را مخفی می‌کنند. جا دکمه های معمولی یا فرانسوی بسیار ساده، سنگین و باکلاس ترند.

لیست قیمت پیراهن مردانه ماکسیم

با توجه به نوع یقه پیراهن مردانه و استایلی که مد نظرتان است اقدام به خرید کنید. این نوع طرح دکمه ای که با عنوان پلاکت یا جای دکمه آمریکایی نیز شناخته می شود به خاطر تاثیر مهم سبک آمریکایی به این نام خرید پیراهن چهارخانه با قیمت ارزان در فروشگاه زئوس https://zeusclothess.ir/menswear/men-shirt/checkered-shirt شناخته شده و معمول ترین نوع جای دکمه در پیراهن های مردانه است.

این نوع دکمه گذاری نوعی تناسب به پیراهن بخشیده و معمولاً تکه جداگانه ای از پارچه به قسمت جلوی پیراهن متصل شده است. این نوع جای دکمه می تواند تا شده یا دوخته شده باشد و محبوب ترین گزینه برای پیراهن های کار روزانه به شمار می آید. این نوشته در استایل آقایان، مد و استایل ارسال شده و با پیراهن مردانه، راهنمای خرید برچسب گذاری شده است. به محض آمدن تابستان، دیگر باید قید پارچه های ضخیمی مانند پشم، مخمل کبریتی و حوله‌ای را زد.

پیراهن فصل بعد پاریسن ژرمن

فرقی ندارد که جنس آن پلاستیکی، مقوایی یا فلزی باشد، همه یقه ها بعد از مدتی تغییر شکل می‌دهند، پس به همین علت باید قابل تعویض باشند. مطمئن شوید که خط پایین پیراهن گوشه هایی گرد داشته باشد که به یک خط صاف ختم شود. پیراهن هایی که پایین کاملا صاف دارند از نوع اسپرت هستند و نمی‌توان آن ها را داخل شلوار قرار داد.

آخرین مدلی که بیشتر روی پیراهن های سفارشی میبینیم حالت بدون چین است. علت سفارشی بودن اینگونه پیراهن ها این است که اندازه شخص سفارش دهنده هستند و نیازی به چین برای اندازه شدن ندارند. این دکمه ها بقدری محکم هستند که سوزن ها را میشکنند و زمانی بیشترین استفاده را داشتند.

برای شومیز چقدر پارچه لازمه

فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید. اکثر پیراهن ها یک جیب در سمت چپ روی سینه دارند؛ که اکثرا استفاده نمیشود. سوالی که در ذهن ایجاد میشود این است که چرا جیب دوخته میشود؟

جیب به پیراهن های مردانه ظاهر بهتری و چشم نوازتری میدهد و آن را از یکنواختی خارج میکند. انواع مختلف جیب وجود دارد که میتوان آن ها را با توجه به شکل آن ها دسته بندی کرد. از ساده ترین آنها میتوان به جیب های مربعی و مستطیلی و…. دسته بندی کرد ولی بیشتر آقایان بدون جیب دردسر کمتری خواهند داشت.

برنامه طراحی تیشرت اندروید

برای مثال دکمه‌های پیراهن را تا آخر ببندید در این صورت باید بتوانید دو یا سه انگشتتان را بین یقه پیراهن و گردنتان قرار دهید. حتما چک کنید که سرآستین‌ها راحت باشد و بروی دستانتان رد باقی نمی‌گذارد. حتما توجه داشته باشید که پیراهن در قسمت سینه به شکل بدی کشیده نمی‌شود.

یکی دیگر از تست‌هایی که باید انجام بدهید این است که دستان خود را بالا ببرید و اطمینان حاصل کنید که پشت پیراهن از شلوارتان بیرون نیامده باشد. پیراهن مردانه نقش اساسی در استایل هر آقای دارد و پیراهن رسمی مردانه نیز از جمله پیراهن‌هایی است که هر مردی باید حداقل یک دست از آن در کمد لباس خود داشته باشد.

راهنمای سایز بندی پیراهن مردانه

به عنوان مثال شما نمی توانید پیراهن یا یک تیشرت را از استایل روزانه یا رسمی خود حذف کنید. اما پوشیدن اورکت، کت یا پلیور همیشه برای استایل تان ضروری نیست و فقط تکمیل کننده سایر لباس ها است. هرچه هوا گرم تر و چسبناک تر می شود، کمتر به فکر پوشیدن آن پیراهن آکسفورد صورتی با کت و شلوار سورمه ای پشمی می‌افتیم.

چه مقدار لباس در لباسشویی بریزیم

پیش از هر چیزی باید تعیین کنید که کدام یک از آنها را برای پیراهن خود می‌خواهید. اسکینی فیت (چسبان)اسکینی فیت ها اندامتان را نحیف و ضعیف نشان می‌دهند. اگر از علاقه‌مندان به استایل کلاسیک مردانه هستید کلا قید آنها را بزنید. (اگر اصرار دارید پیراهن جذب بپوشید، دست‌کم اسلیم فیت ها را در نظر بگیرید تا اسکینی فیت).

رنگ آبی گزینه دوم برای انتخاب های رسمی به شمار می رود بعد از آن افراد می توانند از رنگ های خنثی مانند خاکستری، مشکی نیز استفاده کنند. فراموش نکنید که رنگ این بخش باید با دیگر اجزای استایل شما با یکدیگر در هماهنگی کامل باشد.

پیراهنی که رنگش تغییر میکند

مهمترین ترین نکته در خرید پیراهن مردانه سایز و اندازه درست لباس است که باید کاملا اندازه شما باشد(نه ذره ای تنگ، نه ذره ای گشاد). کراوات ها با اینکه دنیای خاص خودشان را دارند اما وقتی با پیراهن نامناسب پوشیده شوند هم ظاهر آن را خراب می کنند و هم زیبایی خودشان به چشم نمی آید. نکته مهم این است که هرگز یک کراوات را به خاطر زیبایی یا پهنا یا باریک بودن متناسب با پیراهن و استایل خود ندانید. همانقدر که انتخاب پیراهن های طرحدار و ساده موقع خرید اهمیت دارند، کراوات ها هم مهم هستند.

چگونگی دوخت پیراهن دخترانه

این گشاد بودن باید به‌طور مساوی و متعادل در سرتاسر آستین تقسیم شود. وقتی آستین در حالت آویزان دست بچسبد به بدن شاید خوب به نظر بیاید اما هنگام حرکت دادن بازو و آرنج قطعاً شمارا دچار مشکل خواهد کرد. همین‌طور تنگ بودن آستین باعث می‌شود خطوطی روی آستین ایجاد شود. وقتی آستین گشاد باشد، این گشادی به‌صورت موج‌هایی که به خاطر جاذبه روی سرآستین تجمع می‌کنند خود را نشان می‌دهد. همینکه این پیراهن یقه ی کوچکی داره ، ما رو متقاعد میکنه که اونو واسه تابستان پیشنهاد بدیم .

چند مدل شومیز با پارچه گلدار

پس، شما همیشه مجبور نیستید که پیراهن طرح دار یا ساده بخرید. در عین حال، پیراهن های طرح دار با شلوغی کمتر و رنگ های دارای هارمونی بیشتر هم برای استایل های رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. ما برای اینکه انتخاب دقیق و جزئی تری داشته باشید این مطلب را برای شما آماده کرده ایم. یکی دیگر از نکات مهمی که در راهنمای خرید پیراهن مردانه باید به آن توجه کرد قسمت سرشانه پیراهن می باشد. سرشانه پیراهن، باید دقیقا بر روی شانه قرار بگیرد و هیچ تمایلی به سمت گردن و یا پایین نداشته باشد.

به پلیسه ها دقت کنید.در مورد پلیسه هم خوب می‌دانم که اکثرتان پلیسه را دست‌کم در پیراهن دوست ندارید. اما شخصا با اینکه اندام بسیار لاغری دارم، اتفاقا پلیسه را هم در پیراهن و هم در شلوار دوست دارم. (چون نسبت به یوک های دو‌تکه هزینه‌ی تولید کمتری را می‌طلبند).

روش دوخت پیراهن دخترانه بدون الگو

پیراهن را میتوان با کت و کروات و همینطور بدون آنها پوشید. ما اینجا راجع به پیراهن آستین کوتاه حرف نمیزنیم چون نمیتوان آنها را با کت پوشید. نکته‌ی کلیدی در انتخاب کراوات و پاپیون طرحدار این است که رنگ طرح ها با رنگ کت و شلوار و پیراهن هم خوانی داشته باشد و نکته بعدی این که طرح کراوات نباید با طرح پیراهن مردانه در تضاد باشد.

در این تصویر میتوانید راهنمای انتخاب و خرید پیراهن مردانه‌مناسب را ببینید و براساس نکات موجود در آن یک هدیه‌مناسب برای روز مرد بخرید. مطلب امروز را تحت عنوان راهنمای خرید پیراهن مردانه مطالعه کردید. امیدوارم برایتان مفید بوده و پرسش هایتان پیش از خرید یا سفارش یک پیراهن را برطرف کرده باشد.

اگر چیزی مشکل داشت و مثل همیشه در بدن شما به نظر نمی رسید و یا اگر احساس راحتی نداشتید، ممکن است مشکل از دوخت باشد. در موارد اندکی نیز مشاهده می شود که دوخت پیراهن به شکلی نامتقارن است. در این حالت نیز می توان گفت که پیراهن در روند تولید دچار مشکل شده است. پس با دقت به چگونگی دوخت یا برش پیراهن نیز می توانید لباسی بسیار عالی داشته باشید. پس همیشه در خرید پیراهن مردانه، به علاقه خود توجه کنید و لباسی را بر تن کنید که خود آن را انتخاب کرده اید.

نكته قابل توجه هنگام انتخاب پيراهن دلخواه اين است كه به راحتي بتوانيد پيراهن را تن كنيد. نه به قدري راحت كه گشاد باشد و نه به اندازه ای كه تنگ شود و اصلا نتوانيد تن كنيد. توصيه می شود قبل از خريد سر آستین های خود را اندازه بگيريد تا هنگام خريد مردد نباشيد كه آيا پيراهن اندازه شما می شود يا خير. دومين نكته براي انتخاب سايز مناسب اين است كه بازوان خود را به سمت بالا و پايين حركت دهيد.

یقه‌ای تنگ است که به گردن شما فشار بیاورد و نتوانید یک انگشت در آن فاصله ایجاد کنید؛ و اما یقه‌ای که پوست گردن شما را لمس نمی‌کند و تقریباً آویزان از گردن شما است برای شما گشاد است. و یا با وارد کردن ایمیل خود میتوانید آن قسمت از آگاهی ها را انتخاب کنید که متمایل به دریافت آن هستید. اگر می خواهید از آخرین محصولات، پیشنهادات ویژه و جدیدترین امکانات هیدی استایل آگاه شوید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

دکمه بازگشت به بالا