عمومیکسب و کار استانها

جدیدترین پوسترهای دیواری را از دکوپیک بخواهید

پوستر دیواری و سه بعدی پشت تلویزیون

بی تردید استفاده از پوسترهای دیواری یکی از مهم ترین المان ها و فاکتور ها در طراحی­‌های داخلی محسوب می­‌شود. پوستر دیواری پشت تلویزیون که طراحی و تولید آن امروزه به عنوان مهم­ترین ابعاد صنعت دکوراسیون داخلی محسوب می­‌شود نقش بسزایی در دکوراسیون و چیدمان منزل و دیگر مکان‌ها از جمله ادارات، شرکت ها ، دفاتر و … دارد. انتخاب نوع پوستر دیواری پشت تلویزیون و کیفیت آن به این دلیل که در قسمت ویژه ای از منزل که محل نشیمن است مورد استفاده قرار می­‌گیرد، نقش مهمی در طراحی داخلی خانه ایفا می­‌کند و دقت و سلیقه خاصی را می­‌طلبد.

بنابراین در این مقاله به طور اختصاصی به بررسی اطلاعاتی در خصوص جدیدترین پوستر دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، قیمت، مزایا و نحوه صحیح انتخاب پوستر دیواری تصویری و … پرداخته ایم تا شما کاربران گرامی ضمن داشتن آشنایی و اطلاعات کافی در این خصوص جهت خرید پوستر دیواری سه بعدی برای منزل خود اقدام نمایید. بنابراین چنانچه قصد خرید کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون را دارید و تصمیم به ایجاد تغییری در چیدمان خانه خود دارید پیشنهاد می­‌کنیم مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

پوستر دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

همانطور که می­‌دانید دیوارها مهمترین بخش یک خانه به شمار می­‌روند که این امکان را بوجود می­آورد تا با استفاده از رنگ، دیوارپوش های MDF و PVC ، انواع کاغذ دیواری پشت تلویزیون، پوسترهای سه بعدی و یا معمولی و … به دکوراسیون منزل جلا بخشید و چیدمان خانه را تحت تاثیر قرار دهد. اما در خصوص پوستر دیواری، نوع سه بعدی این نوع پوسترهای دیواری به دلیل نمای فوق العاده ای که به منزل می بخشد نسبت به پوستر تک بعدی و معمولی در اولویت قرار دارند.

همانطور که می­‌دانید تلویزیون و ال ای دی بخشی از دکوراسیون اتاق پذیرایی هستند و در دید مستقیم قرار دارند. بنابراین دیوار پشت آن بیش از سایر نقاط خانه مورد توجه قرار می گیرد. در رابطه با طرح­‌های پوسترهای دیواری سه بعدی نیز لازم است بدانید که عمومی ترین تصویر و یا طرح مربوط به طرح گل است. این نوع طرح تنوع زیادی دارد و چشم‌­ها را به خود خیره می­‌کند. البته پوسترهای سه بعدی با طرح های گرافیکی، هندسی و همچنین منظره نیز در سایت دکو پیک موجود است که افراد می تواند طرح دلخواه خود را انتخاب و خرید نمایند.

مزایای پوستر دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

توجه داشته باشید که یکی از مهمترین نکاتی که در حین خرید پوستر سه بعدی پشت تلویزیون می بایست به آن توجه داشته باشید این است که انتخاب نادرست پوستر دیواری می­‌تواند فضای منزل را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار دهد و فضای خانه را کوچک و یا بسیار دلگیر جلوه دهد. بنابراین چنانچه با آگاهی و دقت در انتخاب طرح و رنگ پوستر دیواری اقدام نمایید می‌­توانید فضای دلبازتری را در محیط منزل و یا دیگر مکان ها از جمله ادارات و … ایجاد کنید.

در خصوص مزایای پوستر دیواری که در خرید پرده زبرا سه بعدی نیز مشاهده می شود می توان گفت که ماندگاری بالا و نمای فوق العاده، ثبات در رنگ، قیمت مقرون به صرفه بودن، قابلیت شست و شوی، نصب آسان و انتخاب طرح دلخواه از جمله مواردی است که شما را در خرید و انتخاب پوستر دیواری سه بعدی نسبت به کاغذ دیواری و استفاده آن در در دیزاین های داخلی منازل، ادارات، دفاتر و شرکت ها مجاب می­‌کند.

راهنمای خرید پوستر دیواری

از جمله مواردی که می بایست در حین خرید پوستر دیواری پشت تلویزیون به آن توجه داشت ابتدا توجه به ظاهر و طرح پوستر است. ضمن اینکه با توجه به ماندگاری بالای پوستر دیواری این نکته را در نظر داشته باشید که اگر در حین انتخاب پوستر دقت و وسواس لازم را به خرج ندهید ممکن است پس از خرید و نصب پوستر دیواری دلزده شوید و از انتخاب خود لذت نبرید. بنابراین به دلیل جایگاه ویژه تلویزیون در خانه و پوستر دیواری پشت تلویزیون که بسیار در دید است و توجه همه را به خود جلب می­‌کند.

درحین انتخاب خود تمامی جوانب را بسنجید و با دقت و حوصله از بین طرح های مختلف انتخاب و سپس برای خرید پوستر متناسب با منزل خود اقدام نمایید. هنگام نصب پوستر دیواری لازم است تا از صاف و هموار بودن دیوار پشت تلویزیون و همچنین عدم وجود رطوبت بر روی دیوار اطمینان حاصل کنید و سپس نسبت به نصب پوستر دیواری اقدام نمایید.

قیمت پوستر دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

قیمت پوستر دیواری سه بعدی پشت تلویزیون بسته به نوع برند و کیفیت آن متفاوت است. توجه داشته باشید که هنگام خرید همیشه قیمت ها بر اساس متر مربع در هر رول اعلام می شود. چنانچه قصد دارید هزینه کمتری را صرف خرید پوستر برای دیوار تلویزیون کنید پیشنهاد ما به شما خرید پوسترهایی از جنس پی وی سی است اما در صورتی که کیفیت پوستر دیواری نسبت به قیمت آن در اولویت است می توانید از پوسترهایی که از الیاف طبیعی و یا الیاف بافت نشده، چرم و یا پارچه ای تولید شده اند را تهیه نمایید و در دکوراسیون منزل خود تغییراتی ایجاد کنید. جهت اطلاع از قیمت پوستر دیواری سه بعدی پشت تلویزیون و قیمت پرده شید رول می توانید به صفحات ویژه فروش سایت دکو پیک مراجعه نمایید و از قیمت آنها مطلع شوید.

5 مدل بهترین کاغذ دیواری ایرانی و خارجی محبوب پرفروش

کاغذ دیواری برای زیبایی سقف ودیوارهای منزل شما بهترین جای گزین رنگ و گچ کاری سفید است. که با انواع مدل آلبوم ها می توان طرح های مختلف را برای تزین منزل خود به صورت های سه بعدی و معمولی زیبایی شیک بود را را برای پذیرایی یا اتاق خواب خود به ارمقان بیاورید. شما در این زمان به صورت آزادانه می توانید ارزانترین یا گران قیمت ترین محصول را برای محل کار یا منزل خود خریداری کنید. طرح های زیادی در این زمینه برای شما دوستان معرفی می شوند که پرفروش ترین کاغذ دیواری ها هستنند.

نحوه انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای خانه خود

بله ، انتخاب کاغذ دیواری مناسب با سلیقه خود شاید کمی دشوار باشد ، اما به خودتان این اجازهرا  دهید تا طرحی یا مدلی را که دوست دارید انتخاب خریداری نمایید. انواع مختلفی از مدل ها در بازار موجود است. هر یک با توجه به ویژگی ها خود ، طراحی و آماده شده است.

نکته های مهم در انتخاب طرح کاغذ دیواری

  • کاغذ دیواری نوارهای افقی یک اتاق را گسترده تر کرده و سقف را کوتاه تر نشان می دهد.
  • نوارهای عمودی به یک اتاق اضافه می کنند و باعث می شوند سقف بیشتر به نظر برسد.
  • با زمینه نور باعث می شود اتاق بزرگتر به نظر برسد ، برعکس تیره باعث می شود اتاق کوچکتر به نظر برسد.
  • الگوهای بزرگتر باعث می شود اتاق ها کوچکتر به نظر برسند ، برای یک دیوار در اتاق بزرگتر مناسب ترین هستند.

انتخاب طرح یا سبک دلخواه و چگونه دیواره ها را اندازه گیری کنید؟

دشوارترین بخش خرید کاغذ دیواری انتخاب سبکی است که شما می خواهید. تشخیص اینکه چقدر نیاز به خرید دارید باید بسیار ساده تر باشد. به دنبال این فرمول اساسی برای خرید این محصول باشید.

  1. دیوارهای خود را اندازه بگیرید و ارتفاع را به عرض هر دیوار در پاها ضرب کنید.
  2. برای به دست آوردن کل تصویر مربع ، تمام اندازه گیری های دیواری را اضافه کنید.
  3. همه پنجره ها و درها را کم کنید.
  4. برچسب رول را برای میزان پوشش کف مربع که رول فراهم می کند بررسی کنید و مطمئن شوید که این بیشتر از اندازه مربع دیوار شما باشد.
  5. یک رول اضافی بخرید تا مطمئن شوید که به اندازه کافی وجود دارد. خطاها می توانند رخ دهند و بهتر است یک رول اضافی (که قابل برگشت است) داشته باشید و سپس موارد بیشتری را که ممکن است در دسترس باشد در دسترس نباشد.

خرید پوستر دیواری | قیمت پوستر دیواری

رشد تکنولوژی در سالهای اخیر موجب تحول اساسی در تجهیزات دکوراسیون داخلی شده است. امروزه انواع پوستر دیواری یا کاغذ دیواری آماده، سفارشی و پوستر دیواری سه بعدی به جای دیوارپوش های قدیمی در  ساختمان های لوکس دیده می شود. این پوسترهای تصویری خیره کننده چنان جلوه ای به دیوارها می دهند که با هیچکدام از دیوارپوش های قبلی قابل مقایسه نیست. معمولا دیوار اصلی پذیرایی بهترین محل نصب پوسترهای چشم نواز است.

البته ساختمان های اداری و تجاری نیز از این طراحی اعجاب انگیز بی نصیب نمانده اند. با توجه به اینکه دکوراسیون داخلی شرکت ها در جلب رضایت مشتری و کسب سود بیشتر تاثیرگذار است، استفاده از جدیدترین متریال در دکوراسیون اداری رواج بیشتری دارد. انتخاب طرح های انحصاری پوسترهای دیواری شرکتی در ساختمان های اداری ابتکاری هوشمندانه در طراحی داخلی است.

محصولات ویژه + تعهد ما به شما

شرکت ما با ارائه خدمت خرید و نصب کامل طرح پوستر دیواری یا به عبارتی کاغذ دیواری آماده به خریداران این اطمینان را می دهد که هر تصویری را با کیفیت اصلی خود به آن ها عرضه خواهد کرد و در صورت بی کیفیت بودن و پیکسلی بودن تصویر آن را پس خواهد گرفت. پس لازم نیست نگران باشید.

پوستر دیواری چیست؟

به مدد دستگاه های پیشرفته چاپ و چاپگرهای پیشرفته، امکان چاپ تصاویر روی انواع سطوح وجود دارد. از قدیم الایام چاپ تصاویر روی کاغذ برای تولید کاغذ دیواری مرسوم بوده است. سالهاست که دیوارهای منازل و ادارات با طرح های متنوع کاغذ دیواری مزین شده است. پوستر دیواری نوعی دیوارپوش است که شباهت زیادی با کاغذ دیواری دارد. این متریال از محبوب ترین المان ها در طراحی فضای داخلی است. طرح پوستر دیواری تصویری را می توان نوعی کاغذ دیواری با قابلیت چاپ تصویر سفارشی دانست. انواع آماده آن نیز با طرح های متنوع و چشم نواز تولید شده که تکنولوژی تولید مشابه طرح های سفارشی دارد. طرح های آماده قابلیت نصب روی دیوار با اندازه استاندارد را دارند.

تفاوت کاغذ دیواری با پوستر دیواری چیست؟

سوالی که اغلب مطرح می شود اینست که آیا این دو یکی هستند؟ تنوع طرح و رنگ در هر دو متریال بسیار زیاد است ولی در واقع اختلاف بسیار زیادی بین این دو محصول پر طرفدار وجود دارد. اگر برای خرید پوستر دیواری ارزان به یک فروشگاه وارد شوید به سادگی متوجه تفاوت ظاهری آن با انواع کاغذ دیواری می شوید. به لحاظ ظاهری این تفاوت ها قابل تشخیص است:

تفاوت از نظر ابعاد

انواع کاغذ دیواری در ابعاد مشخص و استاندارد و به صورت رول عرضه می شود. اما پوستر به صورت قطعات چند تکه و شبیه به پازل تولید می شود. به طور معمول آن ها در قطعات ۱تکه، ۲تکه، ۴تکه، ۸ تکه و ۶۴ تکه تولید می شود و هر قطعه دارای طرح متفاوتی از بقیه مجموعه است.

تفاوت طرح

طرح های کاغذ دیواری به صورت تکرار شونده در همه رول ها یکسان است. در واقع رول های مختلف کاغذ دیواری از یک طرح خاص، همگی یکسان و کاملا مشابه هستند این در حالی است که هر رول از پوستر دیواری تصویری به صورت کاملا متمایز از رول دیگر طراحی و چاپ شده است. به این مفهوم که نصب رول ها در کنار یکدیگر یک تصویر واحد را به وجود می آورد ولی رول های کاغذ دیواری تکرار یک الگو روی دیوار هستند.

تولید سفارشی

کاغذ دیواری به صورت سری در تعداد بالا تولید می شود در صورتی که طرح های پوستر بنابر سفارش و به صورت تکی برای مشتری روی کاغذ چاپ و آماده می شود. این به مفهوم یکتا بودن هر رول است در واقع هیچ رولی از آن شبیه به رول دیگر نیست. این درحالی است که به هر تعداد از طرح کاغذ دیواری با طرح مورد نظر که سفارش می دهید، همه رول ها دقیقا شبیه بهم و به صورت استاندارد چاپ زده شده اند.

محل نصب پوستر دیواری تصویری

قابل نصب روی سطوح مختلف است اما نمی توان این متریال را روی سنگ و یا شیشه نصب کرد. محدودیتی در اجرای پوسترها روی سطوح با ابعاد متفاوت وجود ندارد.

جنس و کیفیت

از لحاظ جنس، ضخامت و کیفیت هم پوستر های دیواری یک پله بالاتر قرار دارند. این متریال در عین نازک تر بودن دارای مقاومت بسیار بالاتری از کاغذ دیواری است. جنس کاغذ چاپ پوستر از پاستل، فیبرو، چرم ، کتان و طیف وسیعی از متریال می باشد.

موارد استفاده از پوستر دیواری چیست؟

پوسترهای زیبای دیواری در دکوراسیون مدرن جایگاه ویژه ای دارند. این متریال برای فضای داخلی ساختمان های مسکونی ساخته شده و مناسب نصب در فضای بیرونی نیست. به طور معمول در هر فضایی که بتوانید کاغذ دیواری را نصب کنید می توانید از پوستر هم استفاده کنید. بدون تردید دیوارها اصلی ترین محل برای نصب پوستر دیواری تصویری هستند ولی طرح های سه بعدی و خلاقانه آن برای دکوراسیون شگفت انگیز سقف و کف هم به کار می روند. پوستر سقف و کف ایده ای ابتکاری برای استفاده هر چه بیشتر از پیشرفته ترین نوع کاغذ دیواری است که یک فضای معمولی را به فضایی رویایی تبدیل می کند. قابلیت استفاده از پوستر خیلی گسترده است از جمله:

پوستر دیواری منازل

بیشترین کاربرد آن ها برای زیباسازی منازل مسکونی است. این دکوراسیون به همراه کاغذ دیواری ساده و یا رنگ و نقاشی ساختمان استفاده می شود. در واقع یک دیوارپوش جدید است که برای نصب روی یک دیوار اصلی در نظر گرفته می شود. پوشش همه دیوارها با این متریال توصیه نمی شود. برای اثرگذاری بیشتر و دکوراسیون داخلی لاکچری همیشه پوستر دیواری تصویری روی یک دیوار نصب می شود. حتی در آپارتمان های کوچک هم می توانید از این طراحی استفاده کنید. استفاده از آن بر روی دیوار هال و پذیرایی، اتاق خواب واتاق کودک بسیار متداول تر است.

مناسب هتل ها

لابی هتل های ستاره دار باید از طراحی ویژه و انحصاری برخوردار باشد. لابی اولین مکانی است که در معرض دید قرار دارد و گویای خدمات مطلوب هتل است. عدم چیدمان مناسب این فضا روی رضایت مشتری تاثیرگذار است. طراحی بزرگترین دیوار لابی هتل، ابتکاری هوشمندانه در خلق فضایی خیره کننده است. برای تاثیرگذاری بیشتری می توان از پوستر سه بعدی با طرح مناسب استفاده کرد. با کمی خلاقیت می توانید از اعجاز پوستر دیواری تصویری برای جان بخشیدن به فضایی خشک و بیروح حداکثر استفاده را داشته باشید.

استفاده برای رستوران ها

سالن های غذاخوری بین المللی و رستوران های معروف می توانند با کمترین هزینه دکوراسیون شیک و مدرن را تدارک ببینند. صرف غذا در محیطی با صفا که به زیباترین شکلی تزیین شده نیاز به طراحی حرفه ای و متریال مدرن دارد. برای مثال استفاده از طرح های ویژه برای رستوران های بین المللی که یادآور سبک زندگی مردم آن کشور باشد، ایده آل است. یک رستوران چینی یا هندی از نمادهای ویژه فرهنگ خود برای دکوراسیون داخلی و حتی تزییات کوچکتر استفاده می کند.

همه این تلاش ها تا وقتی دیوارها هماهنگ با سبک دکوراسیون تغییر نکنند، بیفایده است. قابلیت چاپ تصویر مورد نظر بر روی پوستر دیواری تصویری موجب شده تا تحولی بزرگ در طراحی ایجاد شود. حتی سالن های غذاخوری کوچک تر هم می توانند با انتخاب یک تصویر سه بعدی که عمق را نشان می دهد، فضا را بزرگتر از چیزی که هست نشان دهند. مهم ترین نکته انتخاب طرح مناسب برای طراحی دیوار است. این طرح باید ذهنیت عمیق بودن و ادامه داشتن را در فضا ایجاد کند. در واقع به نظر برسد که در ورای تصویر هنوز فضای بیشتری وجود دارد. پوستر دیواری تصویری با ایجاد پرسپکتیو خطای ذهنی ایجاد کرده و فضا را بزرگ تر نشان می دهد.

پوسترهای دیواری مراکز تجاری

پوستر دیواری تصویری در رشد و توسعه کسب و کارها بسیار موثر است. بر خلاف کاغذ دیواری ها، این پوسترهای دیواری مخصوص شرکت چاپ شده اند و نمونه های آن در هیچ جای دیگری دیده نمی شود. فروشگاه ها، ساختمان های اداری، شرکت ها و دیگر مراکز تجاری برای تبلیغ محصول یا خدمات خود از انواع پوستر برای دیوارها استفاده می کنند. قابلیت چاپ انحصاری بر روی کاغذ دیواری موجب شده تا علاوه بر تصویر انتخابی، امکان چاپ لوگوی شرکت یا آرم سازمانی بر روی پوستر دیواری تصویری هم وجود داشته باشد. به این ترتیب علاوه بر زیباسازی محیط، تبلیغات دائمی و ارزان قیمت هم انجام شده است.

دکمه بازگشت به بالا