عمومیکسب و کار استانها

آشنایی با جراحی چاقی

اما اگر شانس بیاورید جراحی پیدا کنید که علاوه بر منصف بودن، با بیمه شما طرف قرارداد باشد و با بیمارستان های دولتی کار کند هزینه عمل لاغری شما تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. شما می توانید بر اساس رزومه و سابقه هر پزشک، خودتان متوجه شوید که بهترین جراح چاقی در ایران چه کسی است و ما قضاوت را به شما واگذار می کنیم.

تمام دستگاه های مورد استفاده در جراحی چاقی بهترین، مدرن ترین و بالاترین کیفیت است که توسط بهترین جراحان چاقی در جهان استفاده می شود. تمام لوازم و تجهیزات مورد استفاده در این جراحی، یکبار مصرف و بهترین خواهند بود. یکی از کاربران فضای مجازی عکسی از خود منتشر کرده که روی تخت بیمارستان با بخیه‌‌های فروانی خوابیده است.

در متن این پست، به عوارض پس از جراحی و بستری طولانی مدت به دلیل عوارض ناشی از انجام جراحی چاقی توسط همین پزشک اشاره شده است. بنابراین پزشک باید با او صادق باشد و راهکارهای درمانی را برای کنترل درد و ذکر کند تا بیمار با خیالی آسوده و نگرانی کمتر جراحی چاقی خود را به دست پزشک بسپارد و در کمترین زمان ممکن بهبودی برای او حاصل گردد.

در واقع شما می توانید سوابق پزشک مورد نظر را از بیماران او جویا شوید. در صورتی که مدارک پزشکی فرد توسط مراکز پرداخت خسارت تایید شود، هزینه ی جراحی اسلیو معده توسط بیمه پرداخت می شود. هیچ جراحی چاقی نمی تواند سبک زندگی شما را تغییر دهد. بنابراین قبل از انجام عمل چاقی باید مصرف میوه و سبزیجات را در برنامه ی غذایی خود قرار دهید. از خوردن شیرینی جات و فست فود خوداری کنید و ورزش را فراموش نکنید. در صورتی که اهل ورزش نیستید، فعالیت فیزیکی خود را افزایش دهید و به یاد داشته باشید، این فعالیت ها باید به صورت دائمی باشند.

حلقه گذاری معده

در این روش در معده برشی ایجاد نمی شود و بنابر این روشی کم تر تهاجمی محسوب می شود، اما دارای معایبی نیز هست. احتمال لغزش و عدم کارکرد حلقه و ایجاد عفونت در این روش وجود دارد. بالون بعد از مدتی باید از معده خارج شود و خارج شدن بالون از معده باعث می شود، وزنی که کاهش پیدا کرده دوباره به حالت قبل برگردد.

احتمال رسوب کلسترول در کیسه ی صفرا و ایجاد سنگ صفرا در افرادی که چاق هستند، بیش تر از سایر افراد است. کلسترول علاوه بر رگ ها خونی و کیسه صفرا می تواند در تاندون ها نیز تجمع پیدا کند و تاندون ها را ملتهب کند. این بیمارستان با دارا بودن فضای باز دارای پارکینگ مناسب برای بیماران بوده و استفاده از خودرو شخصی به راحتی امکانپذیر است.

لیپو لیز چیست

لیپو لیز برای اشخاصی که ضخامت چربی زیر پوست آن ها 60 میلی متر است، روش مناسبی است. لیپو لیز به دو شیوه صورت می پذیرد، یکی به کمک امواج فرا صوت و دیگری به کمک امواج لیزر. لیپو لیز چگونه انجام می گیرد؟لیپو لیز از طریق بی حسی موضعی انجام می گیرد و حدود یک تا سه ساعت بسته به میزان چربی و محل بافت زمان برای این عمل لازم است.

درست است که در موارد قبلی به میزان اهمیت بالای تخصص جراح اشاره کردیم، اما از این نکته هم غافل نشوید که تخصص بدون عمل و تجربه نمی‌تواند به شما برای رسیدن به وزن مورد نظرتان کمکی کند. این روش ها به دلیل عوارض بسیار کم و بازدهی بسیار بالایی که دارند در سراسر جهان محبوب هستند. پزشک شما باید با این روش ها آشنایی داشته باشد و از روش های قدیمی که برای بیمار عوارض نسبتا زیادی داشتند و بازده خوبی هم نداشتند استفاده نکند. شب قبل از عمل جراحی اسلیو بیمار باید ناشتا باشد و از خوردن و آشامیدن پرهیز کند .

حساس بودن جراحی لاغری

انجام عمل‌های جراحی زیبایی به دلیل عواقبی که در صورت عدم انجام صحیح آن‌ها می‌تواند به همراه داشته باشد از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخودار است. این جراحی‌ها به دلیل اینکه تهاجمی هستند، از حساسیت بسیار بالایی برخودارند و حتما باید در مراکز دارای مجوز و توسط پزشکان فوق تخصص انجام شود. همچنین هزینه‌ هایی را بعد از عمل فرد باید تقبل کند که درباره آن‌ ها مفصلاً با شما صحبت کردیم، در بخش انتهایی مقاله به سوالات متداول کاربران که در خصوص عمل‌ های جراحی پرسیده میشود، پاسخ دادیم، امیدواریم که از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

مرحله دوم سوئیچ دوازدهه انجام می شود، کسانی که دارای مشکلاتی مانند بیماری‌ های آنمی هستند و یا به دلیل زخم‌ های حاشیه‌ ای یا محل اتصال نمی ‌توانند تحت عمل قرار بگیرند، می توانند از عمل معده برداری آستینی استفاده کند. همین طور کسانی که با داشتن جسمی خارجی مانند حلقه مشکل دارند و شرایط عمل این‌ سبک ها و روش‌ های کاهش وزن را ندارند، می‌ توانند از عمل کوچک کردن معده یا معده آستینی استفاده کرده و در نتیجه کاهش وزنی معقول داشته باشند.

همانگونه که مراجع علمی ذکر می‌کنند، انجام اعمال جراحی‌های محدود کننده دستگاه گوارش، موسوم به جراحی های باریاتریک، با سازوکار کاهش دریافت و جذب مواد غذایی، یکی از… اگر که شما به صورت یکنواخت چاق هستید و تمام بدنتون چربی اضافی داره و شاخص توده بدنی شما بالاتر از 35 هستش میتونید این عمل رو انجام بدید. دقت کنید این شروط اولیه هستش و این جراح لاغریه که مشخص میکنه شما کاندید مناسب این عمل هستید یا خیر.

تاثیر بیمارستان های محل کار جراح چاقی

اگر لیست بیمارستان هایی که او بر می شمرد بلندبالا است و اکثر آن ها خوب هستند، می توانید به او مطمئن شوید. مخصوصا اگر بیمارستان دولتی خوب در لیستش بود بهتر است اما متخصصان بسیار قهار معمولا در بیمارستان های خصوصی مطرح کشور مشغول فعالیت هستند. شما باید بتوانید در مطب و پیش روی جراح به راحتی حرف خود را بزنید و از آنجایی که تا مدتی باید با جراح ملاقات داشته باشید. حتما سعی کنید جراح خوش اخلاق و خوبی را انتخاب کنید تا در طول دوره درمان و نقاهت بتوانید روی کمک های او حساب کنید.

با توجه به مرکزیت پایتخت و حضور همزمان بهترین متخصصان و اماکانات پزشکی در تهران طبیعتا انجام عمل جراحی چاقی در تهران دارای مزایای فراوانی نسبت به انجام این عمل در شهرستان ها می باشد. امکان بارداری پس از کاهش وزن دلخواه و مناسب پس از عمل جراحی وجود دارد اما لازم است افراد تا 18 ماه پس از جراحی اسلیو اقدام به بارداری نکنند.

افرادی که باردارهستند بهتر است یک سال و نیم پس از زایمان صبر کرده و بعد به جراحی اسلیو اقدام کنند. عوارض مهم عمل جراحی اسلیو، آمبولی، خونریزی و نشت از محل جراحی که قابل پیشگیری هستند و به میزان تحرک بیمار بعد از عمل و انجام مشاوره های قبل از عمل بستگی دارند . از دیگر عوارض عمل جراحی اسلیو که تنها مختص به این عمل نیست و ممکن است در عمل های دیگر نیز پیش آید ، عفونت محل زخم، حساسیت به نخ بخیه و …

چگونه جراح چاقی ماهر پیدا کنیم

در مورد تیم جراحی چاقی تحقیق کنید و سابقه و مهارت آن‌ها را بررسی نمایید. فیلم‌های واقعی عمل چاقی را تماشا کنید، تصاویر قبل و بعد جراحی را دریافت و باهم مقایسه کنید. بهتر است عوارضی که ممکن است برای شما پیش بیاید را از جراح چاقی خود سوال کنید. این روش موقتی است و معمولا محدود به چند ماه استفاده از بالون خواهد بود. موضوع چاقی داریا سطح های مختلفی می باشند و ما می توانیم برای همه ی این سطوح از واژه ی چاقی استفاده نماییم و حتی در بین افراد چاق نیز امکان به کار گیری شیوه های جراحی برای همه ی سطح های چاقی وجود ندارد.

اصولاً بهترین جراحان برای انجام جراحی چاقی کسانی هستند که در حیطه فعالیت خود مهارت و تجربه بالایی دارند و قبل ‌از این‌که به فکر کسب درآمد از طریق حرفه‌ای خود باشند، سلامتی بیمار در اولویت آن‌ها قرار می‌گیرد. بنابراین عنوان بهترین جراح چاقی به دکتر سلیمی اختصاص داده شده ‌است. البته لازم به ذکر است گاها یک عمل خاص نه تنها برای بیمار از نظر کاهش وزن مناسب نیست بلکه گاها مضر نیز می باشد در اینصورت ممکن است علارغم نظر بیمار بر عملی خاص ، روش و عمل دیگری پیشنهاد می شود.

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه بشر به دلیل تغییر سبک زندگی و کم تحرکی با معضلی به نام چاقی مواجه است. چه بسا افرادی با بی ام آی بالای ۳۵ متاسفانه بدون اطلاع از عمل های جراحی چاقی درمانی مانند جراحی اسلیو معده و بای پس بارها و بارها تحت عمل های جراحی پلاستیک و کاهش سایز قرار گرفته اند و متاسفانه بازگشت های مداوم وزن برای این افراد رخ داده است.

جراح چاقی دکتر سلیمی به این دلیل به‌ عنوان بهترین جراح شناخته ‌شده است که در طول سال حداقل ۵۰ جراحی باریاتریک انجام می‌دهد و همین‌طور می‌تواند به جراحان کم ‌تجربه و تازه‌کار آموزش بدهد تا برای جراحی آماده شوند. جراح چاقی دکتر سلیمی در بیمارستان فعالیت دارد و عضو انجمن بین‌المللی جراحان چاقی می‌باشد.

دکمه بازگشت به بالا