عمومیکسب و کار استانها

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

با بهترین پیج های اینستاگرام ایرانی برای تبلیغ آشنا شوید

برای رشد سریع در اینستاگرام فقط یک راه دارید، آن هم تبلیغات است. تبلیغ کردن در پیج های پربازدید اینستاگرام سکوی پرتاب شما خواهد بود. خیلی از پیج هایی که رشد سریعی را در عرض فقط چند ماه تجربه کرده اند تنها به لطف تبلیغ در پیج های پربازدید اینستاگرامی بوده!

حتما شنیده ایده که میگن پول، پول می آورد؟ دقیقا داستان فعالیت خیلی از پیج ها و برندها معروف در اینستاگرام است. مدام تبلیغ می کنند، جذب می کنند و میفروشند. اصلا قانون همین است، اول جذب کنید بعد علاقه مند کنید و در نهایت بفروشید. و این چرخه مدام ادامه خواهد داشت.

حال سوال این است که در کدام پیج های اینستاگرام می توانیم تبلیغ کنیم؟ کدام پیج های اینستاگرام فالوور واقعی فعال دارند؟ کدام پیج ها قیمت مناسب تری نسبت به بقیه دارند؟ لیست پیج های تبلیغاتی اینستاگرام را از کجا پیدا کنیم؟ اگر دنبال پاسخ این سوالات هستید این مقاله دقیقا برای شما نوشته شده است.

در این مقاله قصد دارم بهترین پیج های اینستاگرام ایرانی برای تبلیغ را به شما معرفی کنم. اگر به دنبال تبلیغات در پیج های پربازده اینستاگرام هستید پیشنهاد می کنم حتما تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

چطور در پیج های اینستاگرامی تبلیغ کنیم؟

دنبال پیج های تبلیغاتی رایگان اینستاگرام نباشید چون اصلا بازدهی ندارند و وقت تان تلف می شود. اگر می خواهید بازخورد خوبی از داشته باشید اولا باید اصولش را بدانید و دوما باید پیج های مناسب با کسب و کارتان را برای تبلیغات انتخاب کنید. چون پیجی که برای تبلیغ کردن انتخاب می کنید نقش موثری در بازدهی تبلیغ شما دارد.

در ادامه در مورد اینکه چطور پیج های اینستاگرامی مناسب را برای تبلیغات انتخاب کنید صحبت خواهم کرد.

ارتباط پیج تبلیغ کننده با حوزه کاری شما

یکی از مهمترین فاکتورها در تبلیغات این است که تبلیغ شما در مکان مناسبی به مخاطبین هدف تان نمایش داده شود. به عنوان مثال اگر پیج شما در زمینه فروش ادکلن مردانه فعالیت می کند به هیچ وجه نباید در پیج آموزش آشپزی که حداقل 90 درصد فالووراش خانم ها هستند تبلیغ کنید.

حالا شاید پیش خودتان بگویید خب پیج های مرتبط به کارمان رقبای ما محسوب می شوند و به هیچ وجه تبلیغات ما را قبول نمی کنند! در صورتی که اصلا اینطور نیست! منظور از پیج های مرتبط این نیست که دقیقا به پیج رقباتون درخواست تبلیغ بدید. منظور این است که در جایی تبلیغ کنید که مخاطب هدف شما آنجا باشد. مثلا کسی که لوازم آرایشی می فروشد می تواند در پیج های آشپزی هم تبلیغ کند چون مخاطبان آن پیج خانم ها هستند و احتمال اینکه به لوازم آرایشی نیاز داشته باشند خیلی بالاست.

بودجه بندی برای تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغ در پیج های اینستاگرامی کار یکی دو روز نیست! نمی توانید یک بار برای همیشه تبلیغ کنید، کلی فالوور جذب کنید و دیگر تبلیغات را قطع کنید. این کار اشتباه محض است. به هیچ عنوان نباید تبلیغات را یک دفعه قطع کنید. جذب فالوور از طریق تبلیغات در اینستاگرام باید تداوم داشته باشد.

به همین دلیل مهم است که بودجه بندی برای تبلیغات تان داشته باشید. مثلا اگر کل بودجه شما برای تبلیغ در اینستاگرام 20 میلیون تومان است، هفته ای یا هر دو هفته یک میلیون تومان برای تبلیغات هزینه کنید. به هیچ وجه 20 میلیون را در یک کمپین خرج نکنید!

تبلیغات گسترده انبوه یا بلاگری؟

این موضوع دقیقا به بودجه شما مربوط می شود. معمولا پیشنهاد من برای شروع تبلیغات در اینستاگرام، تبلیغ در پیج های پابلیک یا به اصطلاح تبلیغات گسترده است. چون مخاطبین هدف در این پیج ها زیاد هستند.

مثلا من که کارم آموزش سئو هست به دانستی ها و فیلم و سریال هم علاقه دارم. پس احتمال اینکه پیج هایی در این زمینه ها را دنبال کنم بالاست. به همین دلیل اگر پیجی که مثلا در حوزه سئو فعالیت می کند و درون این مدل پیج ها تبلیغ کند چون من داخل آن پیج ها حضور دارم تبلیغ آن پیج را می بینم و ممکن است فالوش هم کنم.

اما تبلیغات بلاگری مناسب چه کسانی است؟ بیشتر به افرادی که بودجه زیادی برای تبلیغات دارند پیشنهاد می کنم. البته بازدهی تبلیغات بلاگری هم خیلی خوب است اما برای کسانی که بودجه کمی برای تبلیغات دارند اصلا پیشنهاد نمی شود. حالا در ادامه لیست پیج های پربازدید پابلیک و بلاگری را برای تبلیغات به شما معرفی می کنم.

ارتباط جنس تبلیغ با محتوای پیج مورد نظر برای تبلیغات

سناریوی تبلیغ خیلی مهمه! یکی از رازهای اصلی در دیده شدن تبلیغات و گرفتن بازخورد خوب از آن، محتوای آن است. به طور کلی محتوای تبلیغ شما باید دارای قلاب اولیه، جذاب و گیرا، همراه با ایجاد حس درد و لذت باشد.

اما اینکه سناریوی تبلیغ شما متناسب با پیجی که در آن تبلیغ می کنید باشد خیلی مهم است. مثلا اگر قصد دارید به یک بلاگر یا واینر تبلیغ خود را بسپارید باید طوری سناریوی تبلیغ را بنویسید که محتوای آن از جنس محتوای آن پیج باشد. اگر این طور عمل کنید مسلما بازخورد خیلی خوبی از تبلیغ در پیج مورد نظر خواهید داشت.

به طور مثال اگر می خواهید به یک واینر که کارش تولید ویدیوهای کوتاه طنز است تبلیغ بدهید باید سناریوی تبلیغ شما در قالب خنده و شوخی باشد. اما پیام اصلی باید درونش گنجانده شود. یکی از تبلیغاتی که با یکی از واینرهای اینستاگرامی انجام دادم دقیقا همینطوری بود. تبلیغ استوری تو حال و هوای طنز! در انتها هم پیام اصلی را به مخاطب رساندم.

محتوای تبلیغ تان، تبلیغاتی نباشد!

این روزها اینستاگرام را که باز می کنید فقط تبلیغات می بینید. خصوصا در پیج هایی که تعداد فالوورهای زیادی دارند. هر پیجی را که باز می کنید حسی می کنید می خوان به زور چیزی را به شما بفروشند! مردم هم از تبلیغات آگاهی پیدا کرده اند و به محض برخورد با یک محتوای تبلیغاتی آن را رد می کنند و اصلا نمی بینند.

اگر می خواهید در تبلیغات اینستاگرامی برنده بازی باشید باید محتوای تبلیغ خود را تبلیغاتی درست نکنید! نباید کسی متوجه شود که محتوای مورد نظری که دارد می بیند یک تبلیغ است. در این صورت است که تبلیغ شما بازخورد خیلی خوبی خواهد داشت و خیلی از مخاطبین آن را کامل می بینند.

ویدیوی زیر را خوب نگاه کنید. یک تبلیغ است اما اصلا از جنس تبلیغ نیست! کاملا آموزشی است و در آخر پیشنهاد می دهد که پیجش را برای دیدن آموزش های بیشتر دنبال کنید.

معرفی بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ در ایران

می رسیم به اصل داستان! کجا تبلیغ کنیم؟ کدام پیج های اینستاگرامی برای تبلیغات مناسب هستند و بازخورد خوبی دارند؟ در این قسمت قصد دارم لیست پیج های پربازدید برای تبلیغ در اینستاگرام را به شما معرفی کنم. در این لیست هم پیج های بلاگری و واینری و هم پیج های بزرگ اینستاگرام برای تبلیغات گسترده وجود دارد. در ادامه همراه من باشید.

دانستنی روز | danestani_rooz

این پیج در زمینه دانستنی ها و اطلاعات روز فعالیت می کند. 5.6 میلیون فالوور دارد و از لایک ها و کامنت های پست ها می توان به نرخ تعامل بالای فالوورها با این پیج پی برد. همینطور استوری های جذاب و خوبی هم که در روز منتشر می کنه رو نباید از دست بدید. ویو استوری این پیج حدود 200 تا 500 کا است.

این پیج مناسب برای هر نوع تبلیغی است چرا که جزء پیج های پابلیک محسوب می شود و مخاطب هدف هر نوع کسب و کاری درش وجود دارد. برای تبلیغات در این پیج به هیچ وجه دایرکت ندهید! حتما باید از طریق آیدی تلگرامی که در بیو پیج می بینید با ادمین پیج در ارتباط باشید.

پیکو پرای | picopry

یکی از بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغات که شخصا خودم تست کردم و نتیجه خوبی هم گرفتم پیج picopry است. این پیج در زمینه انگیزشی، علم، تکنولوژی‌، سرگرمی و دانستنی های روز فعالیت می کند. حجم اطلاعات در این پیج بالاست و روزی حداقل 5 الی 10 پست منتشر می کند.

استوری های این پیج همیشه بالای 30 تا در روز است. این پیج با 3.8 میلیون فالوور و لایک و کامنت بالای پست هایش گزینه خوبی برای تبلیغات محسوب می شود. همچنین ویو استوری این پیج از 150 کا شروع می شود به بالا!

اگر این پیج را برای تبلیغات انتخاب کرده ایده سعی کنید تبلیغات استوری انجام بدهید. چون استوری ها نسبت به پست ها در پیج های پابلیک بیشتر دیده می شوند و همین باعث می شود تا بازخورد خوبی از تبلیغ تان دریافت کنید.

آیا میدونی | ayamidooni

پیج آیا میدونی یکی دیگر از بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغات پست و استوری محسوب می شود. آیا میدونی هم در زمینه سرگرمی و اطلاعات عمومی فعالیت می کند و با 2.6 میلیون فالوور یکی از گزینه های روی میز برای تبلیغات پابلیک محسوب می شود.

نکته جالب توجه در رابطه با این پیج این است که محتوای ارائه شده در آن در قالب طنز است و ویو و کامنت بالای می گیرد. به همین دلیل ورودی اکسپلور بالایی هم دارد. شما هم کافی است تبلیغ خود را متناسب با محتوای این پیج درست کنید تا شانس خوردن پست تبلیغاتی تان به اکسپلور بالا رود.

ژوان | zhuaan

ژوان یک مجله هنری فوق العاده با محتوای خاص است که مناسب برای تبلیغات گسترده است. اما محتوای شما باید متناسب با فعالیت پیج باشد تا تبلیغ شما از طرف ادمین پذیرفته شود. اگر در زمینه هنری فعالیت می کنید این پیج برای تبلیغات مناسب شما خواهد بود.

90 درصد از فالوورهای این پیج خانم ها هستند. پس اگر مخاطب هدف شما خانم ها هست در این پیج تبلیغ کنید. در غیر اینصورت بازخورد خوبی نخواهید گرفت.

نکته جالب توجه در رابطه با این پیج این است که با 2.2 میلیون فالوور لایک های فوق العاده بالایی نسبت به پیج های مشابه خودش دارد. این نشان دهنده بالا بودن نرخ تعامل کاربران با این پیج است.

پیکو پلی | picoplay

پیکو پلی یکی از قدیمی ترین و بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغات گسترده است. پیج پیکو پلی با 2.3 میلیون فالوور و ویو استوری بالای 250 کا گزینه مناسبی برای تبلیغات شماست. این مدل پیج ها بازدهی تبلیغات استوری شان بیشتر از پست است. حتی تبلیغ استوری گران تر از پست است! پس برای بیشتر دیده شدن تبلیغ تان سعی کنید تبلیغ استوری برید.

این پیج در زمینه اطلاعات عمومی، حقایق، توسعه فردی و انگیزشی فعالیت می کند و لایک و ویو پست هایش هم بالاست. Picoplay مناسب برای تبلیغات هر نوع کسب و کاری است چون مخاطب هدف گسترده ای دارد.

خصوصیات پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

به طو معمول پیج های اینستاگرام برای تبلیغ تعداد فالوور های بسیار دارند. صفحاتی که در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام تبلیغات قبول می کنند معمولا به دو صورت پست و استوری مطالب را منتشر می کنند. به طور کلی روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که در این مقاله به آن می پردازیم.

البته تمام افراد فعال در اینستاگرام می توانند روزی به یکی از تبلیغ کننده های بزرگ برند های مختلف تبدیل شوند. اما نباید این موضوع را فراموش کرد که برای نیاز به پارامتر های مختلف داریم.

ویژگی های مهم و کاربردی برای تبلیغات

پیج های اینستاگرام برای تبلیغ خصوصیات مهم و مشترکی دارند که یکی از آن ها حضور کاربران فعال ایرانی است. همه چیز بستگی به پیج های درخواست کننده دارد. اگر حساب کاربری که درخواست تبلیغات می دهد در یک منطقه ی خاص ارائه ی خدمات داشته باشد. مطمئنا پیجی را برای تبلیغ انتخاب می کند که کاربران آن در محل مذکور حضور داشته باشند. و یا آمد و شد برای مخاطبان راحت باشد.

البته همه چیز به همین آسانی نیست! برخی از کسب و کار ها آن چنان وسعت در سطح شهر یا منطقه دارند که نیازمند تبلیغ در پیج های مختلف هستند. اما بیایم کمی ویژگی های مهم یک پیج تبلیغ کننده را مورد بررسی قرار دهیم که به شرح زیر است:

  1. حساب کاربری شما فالوور و بازدید بالا داشته باشد.
  2. دنبال کنندگان آن واقعی بوده و حضور فعال داشته باشند.
  3. بازدید استوری آن بالا باشد.
  4. افراد حاضر در پیج مطمئنا در بخش نظرات حضور دارند.
  5. صفحه ی کاری باید فعال بوده و دائما در حال رشد باشد.
  6. بازخورد خوبی برای تبلیغ دهنده ها داشته باشد.
  7. سبک تبلیغاتی نوین ارائه دهد (افراد معمولا تبلیغات ساده را نمی پسندید.).
  8. ایده نوین و مشاوره برای تبلیغات خود داشته باشد.
  9. به الگوریتم های مختلف اینستاگرام و اصول تبلیغات آشنا باشد.
  10. به خواسته ی مردم اهمیت دهد.

چگونه به یکی از پیج های اینستاگرام برای تبلیغ تبدیل شویم؟

پیج های اینستاگرام برای تبلیغ معمولا خصوصیات ویژه ای دارند که در سایر پیج ها مشاهده نمی شود. معمولا درآمد این دسته از پیج ها آنچنان بالا است. که شاید برخی از کارمندان هم نمی توانند چنین مبلغی را طی چند سال به دست بیاورند. به همین دلیل است که امروزه شاهد حضور بلاگر های مختلف هستیم که به صورت شبانه روز در اینستاگرام فعالیت دارند.

پیج های اینستاگرام برای تبلیغ به چه چیزی نیاز دارند؟

پیج های اینستاگرام برای تبلیغ معمولا فالوور و درآمد بسیار بالایی دارند. اما چگونه می توان به درآمد بالا دست یافت؟ آیا راهی برای رسیدن به پیج پر بازدید وجود دارد.؟. مطمئنا راهی برای رسیدن به موفقیت در اینستاگرام وجود دارد. در صورت اجرای سناریو و برنامه ریزی درست می توانید به بهترین درجه دست پیدا کنید.

مهم ترین نکته ای که در اینستاگرام باعث می شود که به موفقیت میلیونی دست پیدا کنید، ایجاد حاشیه است. شما به کمک ایجاد حاشیه های شیرین می توانید به درجات خوبی دست پیدا کنید. البته منظور از ایجاد حاشیه این نیست که به هر راهی که شده به موفقیت برسید. بلکه یا با استفاده از هنر می توان به بهترین درجات دست پیدا کرد. عوامل موثر برای دریافت تبلیغات به شرح زیر است:

  • ایجاد به منظور رشد پیج.
  • طراحی منحصر به فرد پست و استوری.
  • ایجاد قالب مناسب برای پست و استوری.
  • یافتن ساعت مناسب به منظور انتشار پست و استوری.
  • تعامل با کاربران به صورت شبانه روزی.
  • منتشر کردن پست های جذاب و خاص.
  • داشتن پروفایل قوی و فوق العاده.
  • راه یابی به اکسپلور با استفاده از ترفند های مختلف.
  • برگزاری مسابقات و قرعه کشی به صورت کاملا واقعی.
  • تبلیغات گسترده در پیج های پربازدید.
  • ایجاد چالش در استوری.
  • ایجاد سیستم پرسش و پاسخ به منظور نگهداری کاربران در پیج.
  • استفاده از رنگ های خاص و جذاب در پست و استوری.
  • رعایت استاندارد های اینستاگرام از قبیل انتشار پست در اندازه ی مناسب.

پیج های اینستاگرام برای تبلیغ به چه صورت است؟

پیج های اینستاگرام برای تبلیغ از حساب های کاربری شخصی متمایز هستند. هر کدام از آن ها دنبال کنندگان خاص خود را دارند. به همین دلیل پیشنهاد می گردد بدون مشاوره هرگز از تبلیغات سنگین استفاده نکنید. مشاوران مربوطه می توانند شما را در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ یا سشوال مارکتینگ راهنمایی نمایند. مطمئنا پس از تبلیغات و دریافت بازخورد می توانید فروش محصولات یا خدمات خود را بالا ببرید. به شرطی که مخاطبان خود را بشناسید. مطابق با آن پیش رفته و بهترین عملکرد را در امور تبلیغات انجام دهید.

تبلیغات اینستاگرام خود را به چه کسی بسپاریم؟

پیج های اینستاگرام برای تبلیغ نیازمند بررسی است. بررسی که به وسیله ی مالک حساب کاربری اینستاگرام انجام می شود. اولین کاری که مدیر پیج باید انجام دهد این است که مخاطبان اصلی و هدفمند خود را بشناسد.

به طور کلی برای به دست آوردن دنبال کنندگان هدفمند باید حساب های کاربری مختلف را مورد بررسی قرار دهید. آنگاه با توجه به اینکه ممکن است مخاطبان مشترک یکسانی در پیج تبلیغ دهنده وجود داشته باشد. اقدام به درخواست تبلیغات کنید. بدین صورت با ساخت یک تیزر تبلیغاتی مناسب می توانید مخاطبان زیادی را به پیج خود دعوت کنید

ویژگی بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغات

تبلیغات در اینستاگرام، یکی از کارهای پر چالش هر کسب و کار است. از آنجایی که امروزه پیج‌های تبلیغاتی در اینستاگرام روز به روز در حال افزایش می‌باشد، پیدا کردن یک پیج خوب برای منتشر کردن تبلیغ، سخت تر از گذشته شده است. اما بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغات، چه ویژگی‌هایی دارند؟ کدام پیج برای تبلیغات مناسب است؟

1- فالوورهای واقعی و فعال

امروزه هر کاربری با خرید فالوور فیک می‌تواند فالوورهای خود را به چند میلیون برساند و پس از آن تبلیغات بگیرد. اما تبلیغ در یک پیج میلیونی اما با فالوور روح و فیک، چه ثمری برای شما خواهند داشت؟ هیچ! زیرا فالوورهای فیک و روح هیچ تعاملی با پیج تبلیغ دهنده ندارند و شما را فالو نکرده و خریدی نیز انجام نخواهند داد. بنابراین بهتر است قبل از این که تبلیغات کسب و کار خود را به این افراد بسپارید، از واقعی و فعال بودن فالوورهای آن اطمینان حاصل کنید.

2- نرخ تعامل بالای پیج

بیش از نیمی از فالوورهای پیج‌های بزرگ، هیچ تعاملی با پیج ندارند و فقط محتوای آن را تماشا می‌کنند. همانطور که می‌دانید، هرچقدر تعامل فالوورها در پیج‌های تبلیغاتی بیشتر باشد، محتوای تبلیغ شما نیز به افراد بیشتری نمایش داده خواهد شد. بنابراین برای انتخاب یک پیج خوب اینستاگرام برای تبلیغ، باید به این نکته توجه کنید که پیج تبلیغ گیرنده، درصد تعامل بالایی داشته باشد.

برای اینکه از بازخورد پست‌های اینستاگرامی و تعامل کاربران با آن مطلع شوید، می‌توانید با توجه به میزان لایک و کامنت یا بازدید ویدیوها به این موضوع پی ببرید. البته ابزارهایی نیز برای این کار به وجود آمده‌اند که اطلاعات مربوط به نرخ تعامل را در یک چشم به هم زدن و به صورت رایگان به شما اعلام می‌کنند. چند ابزار برای بررسی نرخ تعامل بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ عبارتند از:

البته ابزارهای متنوعی برای این کار وجود دارند که در مقاله زیر به طور کامل به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

3- هزینه تبلیغات مناسب و مقرون به صرفه

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام، اغلب بر اساس تعداد فالوور و تعامل آن‌ها با پیج تبلیغ گیرنده تعیین می‌شود. اما چند وقتی است که هزینه تبلیغات به صورت به شدت افزایش یافته است و پیج‌های تبلیغاتی نیز قیمت معقول و به صرفه‌ای به کسب و کارها ارائه نمی‌دهند. از این رو بهتر است در زمان تبلیغ دادن در اینستاگرام، قبل از هر چیزی، تعداد فالوور و نرخ تعامل پیج تبلیغ گیرنده را با سایر پیج‌های مشابه مقایسه کرده و سپس تبلیغ خود را در پیجی که تعرفه مناسبی برای شما دارد، منتشر کنید.

هزینه همیشه یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در یک استراتژی تبلیغاتی بوده و هست؛ پس در انتخاب بهترین پیج های اینستاگرام ایرانی برای تبلیغ به این نکته توجه کنید.

4- تبلیغ در پیج تماما تبلیغاتی ممنوع!

حتما شما هم پیج‌های اینستاگرامی را مشاهده کرده‌‎اید که در عرض یک ساعت، چندین تبلیغ در قالب پست و استوری منتشر می‌کنند. تعرفه تبلیغات در اغلب این پیج‌ها، بسیار پایین‌تر از تبلیغات بلاگری و اینفلوئنسری است و از این رو اغلب کسب و کارهای نوپا، تبلیغات خود را به این پیج‌ها واگذار می‌کنند.

نکته قابل توجه در انتخاب پیج خوب برای تبلیغات این است که، اگر در پیج‌هایی که صرفا کار تبلیغات انجام می‌دهند، کسب و کار خود را تبلیغ کنید؛ مطمئنا نتیجه دلخواه شما حاصل نخواهد شد. از آنجایی که عمده پست و استوری‌های این پیج‌ها تبلیغاتی است، فالوورها به سادگی از کنار تبلیغات رد می‌شوند و توجهی به آن نمی‌کنند. بنابراین بهتر است به هنگام برگزاری یک کمپین تبلیغاتی، در انتخاب یک پیج مناسب برای تبلیغ، وسواس به خرج دهید.

5- محتوای تبلیغاتی با کیفیت

محتوای استوری یا پست‌های تبلیغاتی، به دو صورت تهیه می‌شود؛ در روش اول، فرد تبلیغ دهنده، بنر یا ویدیوی تبلیغاتی خود را به ادمین پیج تبلیغاتی ارسال می‌کند و در روش دیگر که اغلب اینفلوئنسرها از آن استفاده می‌کنند، تولید محتوای تبلیغاتی به عهده تبلیغ گیرنده است و اینفلوئنسر با داستان سرایی در رشته استوری، پیج شما را تبلیغ می‌کند. اما صرف نظر از همه این‌ها، محتوای تبلیغاتی شما باید باکیفیت و جذاب باشد تا در ذهن مخاطب ماندگار شود.

6- هم‌زمینه بودن پیج تبلیغاتی و پیج شما

جامعه هدف تبلیغات، یکی از فاکتورهای مهم در تعیین بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ است. تبلیغات زمانی نتیجه مطلوب را به شما می‌دهند که به افرادی که به آن زمینه علاقه دارند نشان داده شوند. یکی از مزایا گسترش استفاده از تکنولوژی، امکان مشخص کردن جامعه هدف در تبلیغات است که این ویژگی در تبلیغات سنتی وجود ندارد؛ به همین خاطر تبلیغات در اینستاگرام، مزایای زیادی برای کسب و کارها دارد.

یکی از نکات قابل توجه در پیدا کردن بهترین پیج اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار، مشخص کردن مخاطبان هدف و علاقه‌مندی آن‌ها است. در قدم بعدی باید پیج‌هایی که در آن زمینه فعالیت کرده و محتوای به درد بخور تولید می‌کنند را پیدا کرده و سپس بنر یا ویدیوی تبلیغات خود را همسو با محتوای آن‌ها تولید کنید.

البته اثربخشی تبلیغات تنها به پیج‌های تبلیغاتی محدود نمی‌شود و فاکتورهای دیگری نیز در طراحی یک کمپین تبلیغاتی دخیل هستند. در مقاله زیر راهنمای طراحی کمپین در اینستاگرام را به شما آموزش داده‌ایم.

لیست بهترین پیج های تبلیغاتی اینستاگرام

بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ، برای هر کسب و کار و پیجی، مختلف است. همانطور که قبلا اشاره کردیم، بهتر است در یک کمپین تبلیغاتی از پیج‌هایی کمک بگیرید که در زمینه‌های مرتبط با کسب و کار شما فعالیت می‌کنند. از آنجایی که جامعه هدف کسب و کار شما این پیج‌های تبلیغاتی را دنبال می‌کنند، به احتمال زیاد با دیدن تبلیغ شما، به پیجتان سری بزنند و در صورتی که محتوای شما مورد پسند آن‌ها باشد، پیج شما را فالو کنند. در ادامه چند پیج جذاب برای تبلیغات اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم.

1- بهترین پیج های سرگرمی در اینستاگرام

پیج‌های سرگرمی یا طنز، با ویدیوهای خنده‌دار، دابسمش و … شناخته شده‌اند. دسته اول از این پیج‌ها از انیمیشن‌های طنز در پست‌های خود استفاده می‌کنند و دسته دوم که به عنوان واینر شناخته می‌شوند، کلیپ‌های طنز و کمدی می‌سازند و خودشان در آن ایفای نقش می‌کنند. پیج‌های سرگرمی از جمله بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ هستند؛ زیرا پیج‌های سرگرمی از اینگیجمنت بالایی برخوردارند و نسبت به سایر سبک‌های تولید محتوا، فالوور بیشتری دارند. از جمله پیج‌های طنز و سرگرمی خوب برای تبلیغ ، عبارتند از:

milad_khahhh

میلاد قاسمی خواه، یکی از واینرها و کمدین‌های محبوب اینستاگرام است. پیج اینستاگرامی milad_khahhh، بیش از 7 میلیون فالوور دارد و پست‌های تبلیغاتی را به صورت استوری یا ویدیوهای خلاقانه منتشر می‌کند. تبلیغات در این پیج، برای کسانی مناسب است که به دنبال جذب فالوور و افزایش فروش در کسب و کار خود هستند.

pooorblack

پریسا پورمشکی، معروف به پوربلک، یکی از چهره‌های معروف در زمینه طنزهای اینستاگرامی است. پوربلک با بیش از 4.6 میلیون فالوور توانسته است تا ارتباط خوبی با دنبال کنندگانش برقرار کرده و نرخ تعامل خوبی کسب کند. پیج پوربلک، از جمله پیج‌هایی است که برای تبلیغات همه کسب و کارها مناسب بوده و بازدهی خوبی برای آن‌ها دارد.

2- بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ بلاگری

بلاگری از نوع لایف استایل یا سبک زندگی، یکی از موضوعات جذاب برای مخاطبان است. بلاگرهای لایف استایل، روزمرگی‌های زندگی خود را در قالب پست و استوری منتشر می‌کنند و رابطه دوستانه‌ای با فالوورهای خود دارند. پیج‌های لایف استایل یک گزینه مناسب برای انواع تبلیغات و معرفی محصولات هستند و محدودیتی در زمینه تبلیغات ندارند. چند نمونه از پیج‌های خوب بلاگری برای تبلیغات، عبارتند از:

Sanam_samipoor

صنم سمیع پور و همسر هندی‌اش چیراگ، روزمرگی‌های شیرین زندگی مشترک خود را در پیج اینستاگرامی‌شان منتشر می‌کنند. این بلاگر ایرانی هزینه مناسبی برای تبلیغات خود دریافت می‌کند و بخاطر داشتن تعامل بالا با فالوورهایش، نتیجه مطلوبی به کسب و کارها ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

پیج های اینستاگرام برای تبلیغ باید و کاملا فعال داشته باشند. این دسته از پیج ها در کسری از ثانیه دیده می شوند، یکی از مزیت هایی که پیج های پربازدید دارند این است که این صفحات دارای فن پیج های زیادی است که هر یک از فالوور های مشابه می توانند بازخورد خوبی را به شما بدهند.

بنابراین برای رسیدن به نقطه ی اوج در اینستاگرام نیاز است تا مخاطب خود را به حساب‌کاربری خود دعوت کنید.  پست های جذاب داشته باشید و همواره فعالیت شما مستمر باشد. بدین صورت به راحتی می توانید با پیشرفت های حاصله شما هم روزی به پیج‌های پربازدید تبدیل شوید و تبلیغات گسترده‌ای را دریافت کنید.

اگر نیاز به کسب درآمد بالا به صورت مجازی دارید بهتر است همین حالا دست به کار شده و استعدادهای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. بنابراین قبل از هر چیز توانایی خود را سنجیده و با استفاده از موارد ذکر شده به یکی از افراد برجسته در اینستاگرام تبدیل شوید.

برای سفارش آنلاین سئوی پیشرفته کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین سئوی پیشرفته ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

دکمه بازگشت به بالا