عمومیکسب و کار استانها

قیمت و خرید تلویزیون 65Nano86 ال جی

تلویزیون ال جی 65NANO86 دارای تکنولوژی Wide Viewing Angle است و زاویه دید گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون 4K ال جی 65NANO86 دارای تکنولوژی 4K Active HDR است و از فرمت های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند. ال جی به کمک تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping محتوای HDR را واقعی تر نمایش می دهد. همچنین به کمک تکنولوژی Image Enhancing کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد.

تلویزیون 49UN7100 دارای پردازشگر تصویر Quad Core Processor 4K است و عملکرد بسیار خوبی دارد. تلویزیون 2020 ال جی 49UN7100 دارای حالت Filmmaker Mode و HGIG می باشد و محتوای فیلم ها، سریال ها و حتی بازی ها را با جدیدترین استاندارد ها و دقیقا همانطور که کارگردان یا فیلم ساز یا بازی ساز قصد نمایش آن را داشت، نمایش می دهد.

طراحی و ساختار تلویزویون نانوسل ال جی 65nano86

همچنین فناوری Dolby Vision IQ از جدیدترین فناوری های HDR می باشد که علاوه بر افزایش طیف رنگی تصویر نور تصویر را توجه به شرایط محیط تنظیم می کند. این تلویزیون هوشمند شامل فرمت های HDR مانند HDR 10 Pro و HLG Pro برای افزایش جلوه دید است که در حالت کم نور شدن، جزئیات صحنه ها را بیشتر می کند.

تلویزیون های NanoCell با تنظیم فرمت های اصلی HDR پشتیبانی شده HLG و HDR 10 کیفیت تصویر HDR مطلوب را فراهم می کنند. این به شما امکان می دهد از تمام محتوای خود با کیفیت عالی لذت ببرید. با استفاده از حالت فیلمساز، مشاهده می کنید و خلاقیت مورد نظر فیلمسازان را با هدف هنری خود مشاهده می کنید.

این قاب پشتی در هنگام نصب به دیوار کمترین فاصله را از دیوار گرفته است و زیبایی تلویزیون را به نهایت رسانده است. قاب پشتی تلویزیون جدید ال جی مدل 65Nano86 ورودی های متفاوت زیادی را در خود جای داده است. این ورودی ها می توانند، دسترسی کاربر را به نهایت رسانده و می تواند هر سلیقه ای را کاملا راضی نماید. این تلویزیون نانوسل سایز بزرگ در هر زاویه ای تصاویر فوق العاده با کیفیتی و با رنگ های واضح طبیعی ارائه می دهد.بنابراین دیدن مسابقات ورزشی با چنین کیفیت تصویری بسیار هیجان انگیز خواهد بود و مانند حضور در استادیوم برایتان لذت بخش می باشد.

صدای با کیفیت را از تلویزیون ال جی 65NANO86 دریافت کنید. بسیاری از تولید کنندگان به دلیل توجه زیاد به طراحی و کیفیت تلویزیون،اهمیت قدرت صوتی را نادیده گرفته اند. استفاده از فن اوری Filmmaker Mode در تلویزیون 65 اینچ Nano86 باعث می شود تجربه ای از دیدن فیلم سینمایی یا سریال را انگونه که فیلم ساز می خواهد شما ببینید تجربه کنید و خود را درون قصه فیلم حس کرد .

تلویزیون ال جی نانو 86 با قابلیت های فوق العاده برای کیمینگ

این قابلیت باعث میشود تا از لرزش و پرش تصاویر جلوگیری شده و صحنه هایی واضح و روان را مشاهده کنید. VRR یا Variable Refresh Rate به معنی نرخ تازه سازی متغیر تصویر یکی از تکنولوژی هایی است که در بهبود کیفیت بازی نقش مهمی را ایفا میکند. فناوری VRR به تلویزیون این اجازه را می دهد تا نرخ رفرش صفحه را به صورت متغییر کنترل نماید.

این موضوع باعث می شود شما در هنگام بازی در صحنه های حساس هیچ افت فریم یا کندی را شاهد نباشید و کنترل کاملی روی بازی داشته باشید. تلویزیون نانوسل ال جی 65NANO86 با مجهز بودن به فناوری VRR صحنه ها را بدون مکث و تاری پخش میکند و با از بین بردن لرزش، تصاویری شفاف، صاف و روان را روی صفحه نمایش 65 اینچ به نمایش میگذارد.

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 65nano86

یکی از مهم ترین فناوری هایی که در این تلویزیون به کار رفته است تکنولوژی Cinema HDR میباشد. فناوری HDR در تلویزیون 65 اینچ ال جی NANO86 از فرمت های HDR10 Pro، HLG Pro و Dolby Vision IQ پشتیبانی میکند و تجربه سینمایی را از تماشای فیلم و بازی در اختیارتان قرار میدهد. علاوه بر این از فناوری هایی نظیر HDR Dynamic Tone mapping Pro جهت بهبود عمق و وضوح تصاویر HDR بهره می برد. تلویزیون از فناوری AI Brightness برای تنظیم هوشمند نور صفحه نمایش استفاده میکند.

به بیان دیگر نور تلویزیون را با توجه به نور محیط تنظیم کرده و تصاویری شفاف و با نور مناسب را به نمایش میگذارد. سیستم صوتی این مجموعه با بهره گیری از هوش مصنوعی به صورت کاملا هوشمندانه میزان صدا را با صحنه مطابقت می‌دهد تا شما در هنگام شنیدن احساس ناخوشایند و ناموزونی نداشته باشید. این سیستم صوتی برای ایجاد یک حالت فراگیر از فناوری Ultra Surround استفاده می‌کند. ناگفته نماند که با استفاده از قابلیت Bluetooth Surround Ready می‌توانید یک سیستم صوتی را به صورت بی‌سیم به تلویزیون 65NANO86متصل کنید تا از صدایی قدرتمند و فراگیر لذت ببرید، به این صورت از شلوغ کاری کابل‌های متعدد نیز جلوگیری می‌شود.

تلویزیون ال جی 65nano86 با طراحی فوق العاده جذاب

یکی از مدل‌های جذاب تلویزیون ال جی در سال ۲۰۲۱ تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی مدل NANO86 می‌باشد. از ویژگی‌های این محصول رزولوشن بالا و کیفیت تصویر ۴K ULTRA HD می‌باشد. این تلویزیون دارای پنل IPS است و به همین دلیل زاویه دید گسترده‌ای دارد. شما می‌توانید از هر سمت اتاق و هر فاصله‌ای تلویزیون تماشا کنید بدون اینکه این مسئله در کیفیت و رنگ تصویر تأثیر بگذارد. اگر می‌خواهید بیشتر با این تلویزیون ال‌ جی آشنا شوید با ما همراه شوید. همانگونه که اشاره کردیم تلویزیون ال جی 65NANO86 یک تلویزیون رده بالای 4K و مجهز به قابلیت نانوسل می باشد.

ضمانت نامه محصولات

دارای کیفیت تصویر فورکی با پردازنده ی چهار هسته ای نسل 7 است که تصاویری ما فوق تصور را به وجود می آورند. توان صوتی حداکثر 20 وات، سیستم عامل WebOS و امکانات و هوشمندی های فراوانی که دارد از ویژگی های تلویزیون نانوسل محسوب می شود. برای داشتن اطلاعات بیشتر با شماره های نوشته شده روی سایت تماس بگیرید و از مشاوره ی رایگان آن ها بهرمند شوید.

این فرایند در تلویزیون جدید ال جی مدل LG 65NANO86 موجب گشته، در هنگام تماشای بازی ها صحنه های حساس درخشان تر شده و حاشیه ها کم رنگ تر از قبل شوند. بدین ترتیب زوم در تصاویر بسیار بالاتر از قبل بوده و می تواند هر بیننده ای را کاملا مجذوب نماید. در این تلویزیون به واسطه ی فیلتر های بسیار مخصوص طیف رنگی ایجاد شده از کیفیت بسیار بهتری برخوردار است.

بسیاری از مشکلات و باگ ها در آپدیت هایی که ارائه می شوند، حل می شود. طراحی این تلویزیون بصورت بدون قاب و با ضخامت بسیار کم است و پایه آن به صورت هلالی است که بسیار زیبا است و قرار گرفتن آن در هر فضایی زیبایی خاصی به آن می بخشد. همچنین می توان این تلویزیون را بدون نیاز به پایه به دیوار نصب کرد و همانند یک اثر نقاشی از دیدن آن لذت برد . علاوه بر سایز و وضوح تصاویر، معیار هایی مانند قابلیت هوشمند بودن و اتصال به اینترت و گوشی های هوشمند هم خود به نوعی دسته بندی های جدید را پدید آورده است.

صفحه نمایش 65 اینچ این تلویزیون تصاویر را با کیفیت 4K NanoCell به نمایش می‌گذارد. نکته‌ی مهم اینکه این نمایشگر نانوسل یک کیفیت 4K را ارائه می‌دهد که با استاندارد CM یا بین المللی مطابقت دارد. توسط فناوری نانوسل وضوح واقعی 4K به ارمغان آمده است؛ رزولوشن تصاویر معادل 2160 × 3840 پیکسل خواهد بود.

بنابراین باید گفت کاربران بر روی این نمایشگر تصاویری درخشان و واضح خواهند دید. پنل IPS تلویزیون ال جی 65NANO86، موجب ایجاد زاویه دید گسترده می‌شود یعنی در واقع اهمیتی ندارد که در هنگام تماشای تلویزیون در چه زاویه‌ای از آن قرار گرفته‌اید، محتوای نمایشگر را با همان کیفیت و زیبایی مشاهده خواهید کرد. و با ارائه ی نقد و بررسی های تخصصی در انتخاب مناسب ترین کالاها، بهمشتریان کمک نماید.

فروشگاه دوزین کالا دارای نماد اعتماد دو ستاره و نماد ساماندهی وزارت ارشاد می باشد . به دلیل تغییرات شدید قیمت ارز و موجودی ، لطفا قبل از خرید حتما با مشاورین سایت تماس بگیرید . • اگر قبلاً در فروشگاه ثبت نام کرده اید ایمیل و کلمه عبور را وارد کنید در غیر این صورت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. پس از آن اطلاعات صورت حساب، اطلاعات ارسال، روش های ارسال و اطلاعات پرداخت را وارد کنید و درنهایت با بازبینی و تایید صحت اطلاعات، خرید خود را نهایی نمایید.

دکمه بازگشت به بالا