خانواده و جامعهکسب و کار استانها

چه رنگ شالی به موی مشکی میاد؟

با مانتو مشکی چه شال یا روسری بپوشیم؟

خرید روسری رنگ مشکی از پرطرفدارترین و بهترین رنگ ها برای ست کردن با مانتو است. مانتو مشکی را هم می توانید با هر رنگ شال و روسری بپوشید. اما استفاده از شال و روسری های طرح دار شما را شیک تر می کند.

بزرگترین فروشگاه شال و روسری | بهترین فروشگاه شال و روسری | حراج شال و روسری

قوانین هنگام پوشيدن لباس مشكى:

• لباس هایتان را با یکدیگر هماهنگ کنید

اگر لباس تان سرتا سر مشکی است. دقت کنید بعضی از مشکی ها کاملا مشکی نیستند و سایه ای دارند مثلا به رنگ قهوه ای می زنند. پس همه ی لباس هایتان را از همان طیف انتخاب کنید.

• از طرح های مختلف استفاده کنید

اگر مانتو مشکی شما برای محل کار نیست می توانید از شال یا روسری راه راه و یا طرح های دیگر استفاده کنید.

• پارچه های پنبه ای مشکی را با احتیاط انتخاب کنید!

توجه کنید که پارچه های پنبه ای خیلی زود رنگ مشکی خود را از می دهند و به اصطلاح بور می شوند بنابراین هنگام شستشوی این لباس ها از مواد شوینده قوی استفاده نکنید و آن ها را بیش از اندازه نشویید.

• لباس های مشکی خود را به خشکشویی بدهید

بهتر است لباس های مشکی خود را در منزل نشویید و آن ها را به خشکشویی بدهید تا با مواد مخصوص آن ها را بشویند. اما اگر قصد دارید آن ها را در خانه بشویید از آب سرد و مواد شستشوی مخصوص لباس های مشکی استفاده کنید.

• لباس های مشکی قدیمی را کنار بگذارید!

اگر لباس مشکی تان شما بور شده است پیشنهاد می کنیم که اصلا آن را به تن نکنید، زیرا شما را بسیار بد جلوه خواهد داد.

ست كردن رنگ مشكى

رنگ مشکی از پرطرفدارترین و پرمصرف ترین رنگ ها برای لباس است. مانتو مشکی را در هر مجلس و مکانی می توانید بپوشید. همچنین مانتو مشکی را با هر رنگ شال و روسری و یا کیف و کفش می توانید ست کنید. رنگ مشکی در کنار هر رنگ و طرحی بسیار زیبا می نشیند و خود را به زیبایی نشان می دهد. انتخاب رنگ مشکی برای مانتو، به دلیل تیره بودنش، شما را لاغرتر نشان می دهد. بنابراین هر خانمی یک مانتو مشکی در کمد خود دارد.

مانتو مشکی را می توانید با هر شال و روسری طرح داری بپوشید. شال و روسری طرح دار را می توانید هر رنگی انتخاب کنید زیرا به رنگ مشکی همه رنگی مناسب است. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آن رنگ به پوست شما بیاید. مانتوی مشکی یکی از لباس هایی است که هر دختر و زن ایرانی حداقل یک دست از آن را دارد.

این لباس یا می تواند پر از نقش و نگار باشد و به عنوان لباس مجلسی استفاده شود یا ساده و رسمی برای جاهایی مثل اداره ها و کلاس های دانشگاه. حتی در زمان های سخت و دردناکی مثل عزا، هر خانمی باید حداقل یک مانتوی مشکی داشته باشد تا بتواند تسلیت خود را به خانواده عزادار برساند. استفاده از رنگ مشکی در سوگواری نشانه احترام می باشد و یکی از مهمترین ماه هایی که خانم ها برای خرید لباس به رنگی مشکی مشغول می شوند ایام محرم و صفر می باشد و با خرید می توانند در این ایام ظاهر و پوششی منسب برای سوگواری امام حسین (ع) و یارانش داشته باشند.

 خانم ها معمولا در ماه های محرم و صفر تقریبا تمام مدت لباس سیاه می پوشند و در این دو ماه اهمیت مانتوهای دارای رنگ سیاه بین بانوان بسیار بالا می رود.

چرا مانتوی مشکی محبوب است؟

این رنگ مانتو کاربردهای زیادی دارد که باعث می شود خانم ها به طرف آن کشیده شوند. به طور مثال این رنگ لباس همیشه جزو گزینه های مد است و شما هیچ وقت حرف هایی از این قبیل نمی شنوید : «رنگ سیاه؟ چقدر از مد افتاده!!» به همین دلیل می توانید یک مانتو با رنگ سیاه را امروز خرید کنید و بعد از ده سال همچنان آن را بپوشید. اطمینان داشته باشید رنگ سیاه از مد خارج نخواهد شد.

 یکی دیگر از دلایل علاقه زیاد خانم ها به این رنگ، ظاهر آن است. وقتی خانم ها لباس سیاه می پوشند لاغرتر از آنچه که حقیقتا هستند دیده می شوند و چون اکثر خانم ها علاقه دارند لاغر دیده شوند ، این رنگ گزینه بسیار خوبی است. به طور مثال مانتوی مشکی و شال قرمز ست بسیار خوبی برای روزهای عادی است. به اندازه کافی رسمی به نظر می رسد و در عین حال زیبایی زیادی دارد و چشم ها را خیره می کند.

دلیل مهم بعدی این واقعیت است که مانتوی مشکی بین طراحان لباس نیز محبوب است. هر روزه طرح های جدید و خیره کننده ای وارد بازار پوشاک می شود که بانوان می توانند از بین آن ها انتخاب کنند. بعد از این می توانیم به این دلیل اشاره کنیم که خانم ها می توانند از این رنگ مانتو در هر شرایطی استفاده کنند. این واقعیت که مانتوی مشکی با به همان اندازه که مناسب عزا است، مناسب جشن هم هست ، بر کسی پوشیده نیست.

برای ست کردن مانتوی مشکی با بقیه رنگ های موجود هیچ مشکلی وجود ندارد. فقط رنگ هایی مثل قهوه ای و طوسی و در بعضی موارد نیز سفید، نمی‌توانند به عنوان ست برای رنگ سیاه استفاده شوند. بقیه رنگ ها در مجاورت رنگ سیاه زیبایی خاصی به وجود می آورند.

شال و روسری سفید با مانتوی مشکی

 شال و روسری سفید با مانتوی مشکی یک ریسک است. اگر شال ترکیبی از رنگ ها باشد و یکی از این رنگ ها سفید باشد احتمال قوی وجود دارد که بتوانید بین رنگ ها هماهنگی ایجاد کنید اما به طور معمول وقتی مانتوی شما رنگ سیاه دارد عاقلانه تر است تا شال تماما سفید را روی آن امتحان رنگ. اگر ترکیب دو رنگ خنثی و مات سیاه و سفید را بدون هیچ رنگ دیگری با هم ترکیب کنید آن گاه از دید کسی که از بیرون نگاه می کند رنگ پریده ، خسته و بی حال به نظر خواهید رسید و زیبایی لباس شما در سایه این حس دیده نمی شود.

یکی دیگر از ست های زیبا در این مورد ، و مانتوی مشکی است. شال لمه با زرق و برق خود باعث می شود زیبایی مانتوی رنگ سیاه شما چند برابر شود. البته به شرطی که مراقب باشید که لوازم جانبی دیگر مثل جواهرات و کیف و کفش را متناسب با مانتو و شال خود تهیه کنید.

مانتو مشکی برای محیط کار

 یکی دیگر از دلایل علاقه زنان به مانتوی مشکی این است که این نوع مانتو برای موقعیت های رسمی و خشک مثل محیط کاری و داره بسیار مناسب است. می توان از مانتوهایی با رنگ سیاه و مقتعه یا روسری و یا به عنوان یونیفرم برای محیط کار استفاده کرد.

مانتوی مشکی به راحتی لکه نمی شود و خیلی کمتر از رنگ های دیگر نیاز به شستن دارد که باعث می شود مورد مناسبی برای پوشش های روزمره که بسیار ساده می‌توان با ست شود.

مانتو مشکی با شال یا روسری مشکی

البته خانم ها طرفدار مانتوهایی که رنگ و طرح ترکیبی دارند هم هستند. به خصوص ترکیبات سیاه نمای زیبایی در لباس به وجود می آورد و علاقه خانم ها را برمی انگیزد. به طور مثال به ترکیب رنگ طلایی با رنگ مشکی فکر کنید. تصور کنید مانتوی سیاه که قسمتی از آن با طرح های طلایی پوشیده شده به همراه از جنس یا را تصور کنید. این مدل می تواند گزینه بسیار خوبی برای پوشش مجالس جشن باشد. همانطور که قبلا هم گفتیم مانتوی مشکی با وجود سادگی می تواند بسیار شیک باشد. شما حتی می توانید آن را با شال تماما مشکی ست کنید و هنوز آن را در مجالس جشن بپوشید.

 یکی از مانتوهایی که در سال نود و نه بسیار محبوب شده و جزو مدل های سال به شمار می رود، مانتوی ساده با یقه انگلیسی است. رنگ سیاه این مانتو بسیار خیره کننده است و اگر بتوانید و مناسبی برای ست کردن با آن تهیه کنید می توانید استایل خاص و جذابی را در مجلس جشن به نمایش بگذارید. خرید شال و روسری از میس رز برای ست کردن آن ها با مانتوی مشکی مزایایی برای شما به همراه دارد که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد.

خرید اینترنتی و حضوری شال و روسری از برند میس رز

اگر قصد خرید شال و روسری برای مانتو مشکی خود را دارید بهتر است بدانید که هر مدل، طرح و رنگی را می توانید به راحتی انتخاب کنید چرا که مشکی رنگی خنثی می باشد که با تمام رنگ ها همخوانی دارد و به راحتی می توانید آن را با شال و روسری خود ست کنید و فقط کافیست آن ها را متناسب با فرم صورت و رنگ پوست و موی خود خریداری کنید تا استایلی بی نقص و زیبا داشته باشید. برای خرید نکته ای بسیار مهم است که باید به ان توجه زیادی داشته باشید چرا که در زیبایی استایل شما نقش بسیار زیادی دارد.

انتخاب یک فروشگاه مناسب که هم کیفیت محصولات آن بی نقص باشد و هم تنوع بالایی داشته باشد کار آسانی نیست اما ما به شما فروشگاه اینترنتی میس رز را معرفی می کنیم که سال های بسیار زیادی است در این حرفه تجربه بسیار بالایی دارد و تمامی محصولات خود را با بهترین و درجه یک ترین متریال بازار تولید می کند که این موضوع باعث شده میس رز نامی آشنا برای اکثر بانوان در سراسر ایران باشد که تجربه خوبی از خرید شال و روسری را با این برند داشته اند.

یکی از مزایای ، وجود مشاور به صورت شبانه روزی است. در هر زمان از روز که قصد خرید از فروشگاه میس رز را دارید می توانید به دو روش برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید. روش اول چت است. در سایت ما یک گزینه برای چت کردن با مشاوران وجود دارد و شما همیشه می توانید از آن استفاده کنید اما اگر احساس می کنید توضیحات دقیق تری نیاز دارید یا ترجیح می دهید با مشاوران ما به طور مستقیم صحبت کنید می توانید از شماره تماس های موجود در سایت استفاده کنید تا شال و روسری مناسب با مانتوی مشکی خود را انتخاب کنید.

خبر خوب برای بانوانی که علاقه به دارند این است که میس رز با افتتاح نمایندگی های خود در سراسر ایران توانست تا قدمی برای این بانوان عزیز بردارد. تا خانم ها در هر کجای ایران زمین که هستند بتوانند به راحتی خرید حضوری خود را انجام دهند در این نمایندگی ها بالای 500 مدل شال و روسری را می توانید در مدل، طرح و رنگیندی های مختلفی مشاهده کنید و هر آنچه که نیاز دارید و مناسب با استایل شما می باشد را خریداری کنید.

یکی از مزایای مهم خرید شال و روسری از برند میس رز، دریافت می باشد یعنی شما می توانید در کنار خرید محصول مورد نظر خود کارت گارانتی را دریافت کنید و در طول این مدت اگر مشکلی برای محصول خریداری شده شما رخ داد می توانید آن را به راحتی مرجوع و یا تعویض نمایید اینگونه می توانید با خیالی اسوده بهترین خرید حضوری خود را تجربه کنید.

منبع : fetolia.com

دکمه بازگشت به بالا