خانواده و جامعه

ارسال کمک‌های نقدی و کالایی کمیته امداد به مناطق زلزله‌زده آذربایجان غربی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ارسال کمک‌های نقدی و محموله کمک‌های کالایی مردم نیکوکار به مناطق زلزله‌زده آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حبیب‌اله آسوده با تشریح کمک‌های مردم نیکوکار برای زلزله‌زدگان در استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی، گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی مردم نیکوکار استان تهران برای مناطق زلزله‌زده جمع‌آوری و ارسال شده است.

وی با اشاره به اعزام محموله کمک‌های کالایی مردم پایتخت به شهرستان خوی، افزود: این محموله ۲ کامیون لوازم ضروری شامل بخاری، بخاری برقی، پتو، البسه گرم و سایر تجهیزات گرمایشی است که روز گذشته به مناطق متاثر از زلزله ارسال شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی گفت: با مشارکت مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد، در حال حاضر روزانه پنج هزار پرس غذای گرم میان مددجویان توزیع می‌شود.
آسوده اضافه کرد: همچنین در این مدت پنج هزار تخته پتو به خانواده‌های تحت حمایت تحویل شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای یاری‌رسانی به هموطنان زلزله‌زده، خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری در سراسر کشور و ۴۰۰ مرکز نیکوکاری و پایگاه در سطح استان آذربایجان غربی آماده دریافت کمک‌های مردمی برای هموطنان زلزله‌زده هستند.

وی از برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مصلی‌ها و محل برگزاری نماز جمعه در شهرهای مختلف خبر داد و گفت: دفاتر کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های متصل به سامانه شتاب و کارت مجازی کمیته امداد استان آذربایجان غربی به شماره ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۳-۹۰۴۱ آماده دریافت کمک‌های مردمی برای هموطنان زلزله‌زده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا