استان ها

جریان تهدید و چاقوکشی در زمین چمن هاکی خوزستان چیست؟

امینه خجسته ، با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای هیات هاکی خوزستان، اظهارکرد: در زمان مدیرکل سابق اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، یک زمین چمن، یک سالن نیمه ساخت و یک دفتر به هیات هاکی استان اختصاص داده شد و درست است با شیوع کرونا کارهای ما کمی مختل شد اما مجددا فعالیت های هیات شروع شد.

وی بیان کرد: در زمان مدیرکل سابق ورزش خوزستان زمین چمنی به هیات هاکی داده شد و چند روز پیش نیز قرارداد آن منعقد شد و تمام مطالبات مان به اداره کل ورزش را پرداخت کردیم اما در روزهای اخیر شخصی به نام آقای حمید که در مزایده برنده زمین چمن هیات هاکی شده است، برای متصدی هیات مزاحمت ایجاد می کند و در محیط ورزشی بابک معتمد اهواز چاقوکشی می شود و حتی متصدی هیات را تهدید کرده اند.

رییس هیات هاکی خوزستان با بیان این که اداره کل ورزش با این شخص به توافق رسیده است و ما دیگر زمین چمنی برای فعالیت نداریم، افزود: ۱۷ بهمن ماه قرار است آقای غیاثیان مربی تیم های ملی که از مربیان مطرح فدراسیون هاکی است طبق قرارداد همکاری که با او منعقد کرده ایم به خوزستان بیاید اما تنها دارایی مان برای فعالیت یعنی زمین چمن را از ما گرفته اند. این زمین چمن هیچ امکاناتی نداشت اما برق آن را وصل و دروازه ها را درست کردیم و کلا در آن جا برای بازسازی هزینه کردم اما حالا آقای حمید نیروی هیات هاکی را از این مکان بیرون کرده و درب زمین چمن را قفل کرده است.

وی بیان کرد: وقتی موضوع را هم با اداره کل ورزش استان مطرح کردم، هیچ واکنشی نداشتند و فقط می گفتند باید زمین چمن را تحویل دهید. سوال من این است که چطور در زمان مدیر کل سابق ورزش استان زمین چمن به هیات ما داده می شود اما الان طور دیگری برخورد می شود. متاسفانه آقای بنی تمیم در این زمینه رفتار خوبی با من نداشت و اصلا کمکی به من نکرد و به من می گوید هر زمان مشکلاتت را حل کردی و با معاون اداره کل ورزش و آقای حمید به توافق رسیدی سمت من بیا. می خواهم بدانم چه فایده ای دارد وقتی من نمی توانم مشکلاتم را به مدیرکل ورزش خوزستان بگویم و اصلا چه فایده ای دارد دیگر سمت او بروم؟ می خواهم بدانم کار یک مدیرکل چیست؟

خجسته عنوان کرد: الان تکلیف ما چیست که هیچ مکانی برای فعالیت نداریم؟ ما دو ماه بود که درآمدزایی خوبی از طریق این مکان داشتیم و زمین چمن سر و سامان گرفته بود اما بعد آقای حمید با حمایت اداره کل، زمین چمن را از ما گرفت. می خواهم بدانم اصلا قضیه عقد قرارداد اداره کل ورزش با من برای این زمین چمن چیست؟ چرا اداره کل از شخص حقیقی حمایت می کند و بعد شخص حقوقی یعنی هیات هاکی خوزستان چه می شود و ما باید چکار کنیم و کجا باید برویم؟ آیا این حق ما است؟ چرا دست روی زمین چمنی گذاشته اند که دست یک رییس هیات خانم است؟ حتی همین آقای حمید در جلسه ای که با موضوع ماده ۸۸ برگزار شد، بر سر من فریاد کشید و هیچ کارمندی از اداره کل ورزش و جوانان حاضر در آن جلسه، از من دفاع نکرد.

وی بیان کرد: متاسفانه اداره ورزش و جوانان حتی قرار بود بودجه ای برای من جهت فعال کردن ۵ شهرستان به ما بدهد که این کار را نکرد و نمی دانم باید چکار کنم. آیا می خواهند من کنار بروم؟ باید بگویم من هیچ وقت این کار را نمی کنم زیرا این مسئولیت را برادر مرحومم بر عهده من گذاشت و اداره کل ورزش خوزستان مکلف است که به من کمک کند و با افرادی که اخلال گر اماکن ورزشی هستند و روش موفقیت در مزایده ها را بلدند، برخور کند. من از آقای بنی تمیم می خواهم با چنین افرادی برخورد کنند. البته آقای بنی تمیم هیچ وقت برای من وقت نگذاشت اگر هم برای من وقت گذاشت با نوع برخوردش من را پس زد. ما واقعا همان بنی تمیمی را به عنوان مدیرکل می خواهیم که در گذشته در وزارت ورزش بود و از ما حمایت داشت.

رییس هیات هاکی خوزستان گفت: حالا سوال من این است چرا هاکی خوزستان حامی ندارد. من باید در چه مکانی استعدادیابی کنم و علاقه مندان به این رشته باید کجا تمرین کنند؟

46

دکمه بازگشت به بالا