ورزشی

مهدی کیانی: با حس ششم بازی را پیش‌بینی کردم/ می‌خواهیم به کورس مدعیان قهرمانی بازگردیم

مهدی کیانی: با حس ششم بازی را پیش‌بینی کردم/ می‌خواهیم به کورس مدعیان قهرمانی بازگردیم

بازیکن تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره دیدار با فولاد صحبت کرد.

پیش بینی وایرال شده از مهدی کیانی در بین دو نیمه دیدار دو تراکتور برابر فولاد بهانه‌ای شد تا دقایقی پای صحبت مهدی کیانی بازیکن باتجربه قرمزهای تبریزی بنشینیم.

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت تیم فوتبال تراکتور تبریز اظهار داشت: با کادر فنی و نفرات خوب بدون حاشیه کار می کنیم و  خدا به ما کمک کرد تا بتوانیم کم کم خودمان را به جمع مدعیان لیگ برتر به اضافه کنیم.

وی در خصوص پیروزی دقیقه ۹۰ تراکتور مقابل فولاد در هفته هجدهم لیگ برتر تاکید کرد: ما در این بازی کاملا سوار بازی بودیم و توانستیم از نظر تاکتیکی شرایط خوبی را در زمین رقم بزنیم اما در نهایت کار به دقیقه پایانی رسید و ضربه هادی محمدی در ثانیه های پایانی بازی پیروزی چسبی را برای ما رقم زد.

این بازیکن تراکتور با اشاره به فیلمی که از وی در رختکن تیمش در فضای مجازی وایرال شده و پیش بینی از پیروزی تراکتور در دقایق پایانی افزود: نوستراداموس نیستم اما این بارهم پیش بینی ام درست از آب درآمد! ما در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و توانستیم نمایش فوتبالی خوبی داشته باشیم. بین دو نیمه به بچه ها گفتم می‌توانیم با گل دقایق پایانی برنده بازی باشیم و خوشحالم پیش بینی هم درست از آب درآمد و توانستیم با گل دقیقه پایانی این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی در مورد اینکه از کجا می‌دانست این پیروزی در دقیقه ۹۰ رقم می خورد با خنده گفت: حس ششم کمک کرد تا بتوانند این بازی را پیش‌بینی کنم و معمولاً اکثر بازی ها را درست پیش بینی می کنم. به نوعی در این زمینه حس ششم خوبی دارم و این بار هم این اتفاق برایم رخ داد. جالب است که دوستان و همبازیانم وقتی بازی ها را اکثر بازی ها را درست پیش بینی می کنم با شوخی به من می‌گویند از کجا می دانید که بازی ها با چه نتیجه ای به پایان می رسد ؟

بازیکن تراکتور در مورد بازی آینده تیمش برابر هوادار تصریح کرد: همه بازی ها برای ما سخت است.  تیم هوادار هم یکی از تیم‌های خوب این فصل است و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم در این دیدار نیز با دست پر میدان را ترک کرده و با ادامه روند پیروزی های مان بتوانیم به کورس مدعیان بازگردیم.

کیانی درباره بازگشت هواداران به استادیوم ها به خبرنگار برنا گفت: واقعاً فوتبال بدون هوادارانش معنا مفهومی ندارد؛ تراکتور جزو تیم های پرطرفدار است و این مسئله به ما کمک می کند با روحیه بهتری در بازی ها به میدان برویم. در بازی‌های ما به خصوص بازی های خانگی خلا هواداران کاملاً احساس می‌شد و خوشحالم بازگشت هواداران هرچند یک مقدار دیر انجام شد ولی می توانیم موفقیت ها را در ورزشگاه هدیه دهیم.

بازیکن تراکتور در پایان در اشاره‌ای به اتفاق تلخ برای مردم خوی داشت و تاکید کرد: همه ورزشکاران به خصوص فوتبالیست ها از این اتفاق ناراحت هستند و  با هموطنان مان در این حادثه ابراز همدردی داریم. مطمئن باشید آنها را تنها نمی‌گذاریم و تلاش می‌کنیم با کمک سایر هموطنان‌ گوشه‌ای از مشکلاتشان را حل کنیم.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام// 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا