فرهنگ و سینما

دستاوردهای جمهوری اسلامی قابل مقایسه با دوره طاغوت نیست

نشست تبیینی پیرامون دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران با حضور گروه‌های مختلف مردم، با سخنرانی آیت الله سید مجتبی بدری، مدیر حوزه علمیه امام القائم(عج) در مسجد جامع اصفهانک تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله بدری – مدیر حوزه علمیه امام القائم(عج) – در این مراسم با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی نسبت به دوره طاغوت، اظهار کرد: رشد و توسعه کشور در حوزه های مختلف مورد تایید سازمان های مختلف در سطح بین المللی است. چشم جهانیان خبره ماند که چطور انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم ها به این پیشرفت و رشد رسیده است.

امام جماعت مسجد جامع اصفهانک افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه کمک به آسیب‌دیدگان حوادثی همچون زمین لرزه نیز بسیار خوب عمل کرده است. در همین حادثه اخیر در شهرستان خوی نیز تمام مردم کمک کردند که اهالی مساجد نیز بسیار فعال بودند. برای نمونه اهالی مسجد جامع اصفهانک تهران کمک های نقدی و غیرنقدی خوبی به مردم زلزله زده در شهرستان خوی داشته اند و روند جمع آوری این کمک ها از سوی نمازگزاران و اهالی پایگاه بسیج این مسجد ادامه دارد.

وی در ادامه به پیشرفت‌های کشور در حوزه نظامی و بهداشتی و ماهواره اشاره کرد و گفت: بسیاری از شخصیت های مهم کشور که در همین مسجد جامع احباب الحسین علیه السلام اصفهانک تهران حاضر شدند درباره جزئیات این پیشرفت‌های مهم سخنرانی کردند. بسیجیان مسجد جامع اصفهانک نیز جزو نمونه‌هایی از مدیران موفق هستند و در رده های مختلف در دستگاه های قضایی و نظامی و فرهنگی کشور فعالیت دارند.

آیت الله بدری خاطرنشان کرد: گاهی کشوری مثل روسیه نیز ما را از پیشرفت در حوزه هایی همچون ماهواره ها ناامید می کردند یا می گفتند چند دهه بعد به این پیشرفت می رسید، ولی ما خودمان دست به کار شدیم، و امروز جزو کشورهای مهم و پیش رو در سطح جهان هستیم. 

 مدیر حوزه علمیه امام القائم علیه السلام در ادامه به راهپیمایی مهم ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: انشاءالله همه مردم و قطعا مردم مسجد جامع اصفهانک و طلاب و استادان حوزه علمیه حضور گسترده ای در این راهپیمایی مهم خواهند داشت.

وی خواستار شد نمازگزاران مساجد با تلاش و زمینه‌سازی بسیجیان و هیئت امنای در این مراسم حاضر شوند. 

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا