استان ها

تظاهرات علیه نتانیاهو و کودتای سیاسی در تل‌آویو

شنبه‌های اعتراضی علیه نتانیاهو؛

هزاران نفر در مخالفت با آنچه کودتا علیه حکومت رژیم صهیونیستی خوانده می شود، در تل آویو به خیابان‌ها آمدند و تظاهرات کردند.

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه “آی ۲۴ نیوز” رژیم صهیونیستی، هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی در تل آویو و تعداد دیگری از شهرهای سرزمین‌های اشغالی علیه آنچه آنها “کودتای سیاسی” می خوانند و همچنین علیه دولت افراطی بنیامین نتانیاهو تظاهرات کردند.

این تظاهرات که برای چندمین شنبه در هفته های گذشته و بصورت متوالی، انجام می شود در مراکز شهرهای سرزمین‌های اشغالی روی داده است.

این تظاهرات در خیابان “کابلان” در تل آویو مرکز رژیم صهیونیستی و درست در جایی که مراکز دولتی قرار دارد، آغاز شده است و از سوی دیگر نیز شهر ساحلی “حیفا” در سرزمین های اشغالی نیز مرکزی بود که ساعت ۱۶:۰۰ به وقت تل آویو صحنه اعتراض ساکنان سرزمین های اشغالی علیه کابینه نتانیاهو و به ویژه وزیر دادگستری آن بود.

 براساس پیش بینی های صورت گرفته هزاران تن دیگر از ساکنان سرزمین های اشغالی به تظاهرات امشب در تل آویو و دیگر شهرهای سرزمین های اشغالی و در اعتراض به طرح “یاریو لیوین” وزیر دادگستری صهیونیست در خصوص اصلاحات قضایی اضافه شوند.

معترضان در مخالفت با آنچه کودتا علیه حکومت رژیم صهیونیستی خوانده می شود، به خیابان‌ها آمدند و اشاره صریح آنان به طرح یاریو لیوین وزیر دادگستری دولت نتانیاهوست که مدافع پروژه جنجال برانگیز اصلاح نظام قضایی است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا