فرهنگ و سینما

باید بر معرفی شهید قهاری‌سعید تمرکز کنیم/ او بر گردن همه ما حق دارد

ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شهید قهاری‌سعید یکی از شهدای استان است که بر گردن همه ما حق دارد و بر خود لازم می‌دانیم به عنوان یکی از موضوعات اصلی کنگره دوم برای ۸۰۰۰ شهید همدان که سال آینده برگزار می شود، بر معرفی او تمرکز کنیم.

سردار مظاهر مجیدی شامگاه سه‌شنبه ۲ اسفندماه در مراسم بزرگداشت سرتیپ پاسدار شهید سعید قهاری‌سعید و شهدای مربی مرکز آموزش قدس نزسا در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار کرد: بسیاری از شهدا و رزمندگان استان همدان به دست مربیان مرکز آموزش قدس آموزش دیدند و در دفاع مقدس شرکت کردند و بعد از آنها نیز این راه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مربیانی تربیت شدند که همواره هر جا نیاز به آنها باشد سریع حضور پیدا کردند مانند مناطق مقاومت که شهید بشیری در این مناطق به شهادت رسید، افزود: شهید قهاری‌سعید حق زیادی بر گردن استان همدان دارد و مقدمات مهاجرت، هجرت بود که این شهید بزرگوار در همان ابتدای انقلاب اسلامی هجرت را برگزید و تمام عمر پربرکت خود را هجرت کرد و در تشکل های سپاه در کرمانشاه و استان های مختلف مسئولیت داشت و توجه این شهید به مجموعه و نیروهای انسانی استان بسیار بالا بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: زمانی که از شهید قهاری‌سعید خواستیم مسئولیت سپاه را در استان برعهده گیرد، او گفت که بروید و از ظرفیت های خود استان استفاده کنید، ۱۰ها نفر مثل من در سپاه همدان است و این شهید هر کجا فعالیت داشت تربیت نیرو یکی از رئوس اصلی کارش بود و آنها به حدی می رسیدند که می توانستند مسئولیت های بزرگ و سنگین را انجام دهند.

مجیدی گفت: شهید قهاری‌سعید یکی از شهدای بزرگوار استان است که بر گردن همه ما حق دارد و ما بر خود لازم می‌دانیم به عنوان یکی از موضوعات اصلی کنگره دوم برای ۸۰۰۰ شهید همدان که سال آینده برگزار می شود، بر معرفی او تمرکز کنیم.

وی با بیان اینکه شهید قهاری‌سعید در شهدای استان همدان برجسته و نمونه است، اضافه کرد: برای معرفی این شهید بزرگوار که کمتر در استان بود و هجرت را پیشه کرد و در استان های مختلف مسئولیت داشت، تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا