چرا پیج اینستاگرامم رشد نمی کنه؟

روش شناساندن پیج اینستاگرام با Buy instagram likes

حالا چیکار کنیم ما رو کامل بشناسه؟ یک، باید مداومت داشته باشی یعنی فارق از نتیجه تو باید روزی یه دونه پست بزاری، هر روز چند بار باید تو استوریات دیده شی، خیلیا الان پیج دارین میگین نتیجه نمی گیریم ولی فقط تاریخ پستای مثلاً 20 تای آخرتونو ببینین بعضاً دو روز سه روز چهار روز یا حتی یک هفته بینشون فاصله هست، تو اگه مداومت داشته باشی تو استوری توی پست خیلی سریع تر تورو میشناسه، یعنی ببین تو نباید دغدغت زمان نتیجه گرفتن باشه دغدغت باید کاری که انجام میدی باشه.

اینستاگرام

دغدغه مخاطب

محتوایی هم که تولید می کنی باید خیلی خاص باشه باید همیشه دغدغت این باشه ببینی مخاطب من چی می خواد، اگه یک بار یکی از اون محتواهات به هدف بخوره یکی از دغدغه های مخاطب رو هدف بگیری و مخاطب ببینه عه این دقیقاً عنوانی که داره میگه همون چیزیه که دغدغه ذهنیه منه، اون محتوا رو بخونه تو یک بار تیرت به هدف خورده مخاطب تو رو شناخته حالا از اونجا به بعد با محتوات همراه میشه دغدغت زمان نباشه

ببین همه تو اینستاگرام موفق شدن، همه تو اینستاگرام موفق میشن همه تو اینستاگرام دارن پول خوب در میارن نباید یک لحظه به این فکر کنی که شاید اینستاگرام پول نداره نه پول داره ولی مداومت می خواد، صبر می خواد و تولید محتوای پیوسته و با کیفیت بالا می خواد باید هر روز دغدغت این باشه کمک کنی توی دایرکت باید هر روز بگی آقا هر سوالی دارین بیایین دایرکت، وقت بزارین

برای اینستاگرام وقت کافی اختصاص بدید

خیلیا وقت کافی نمی زارین، مثلاً در روز اون فرد انتظار داره با یک ساعت کار کردن نتیجه بگیره، شما الان یه مغازه باز کنید با یک ساعت در روز نتیجه می گیرین؟ چرا انتظار داری پیج اینستاگرامت با یک ساعت در روز نتیجه بگیره شاید نیاز باشه پنج ساعت شش ساعت 10 ساعت وقت بزاری، باید کامنت ها رو لایک کنی، کامنت ها رو پاسخ بدی، به دایرکت ها پاسخ بدی، حتی تو پیجت مخاطب نیست برو پیج های دیگه کامنت های دیگران سوال هایی که دارن کمک کن، وقت بزار.

این وقت گذاشتن همون کسب و کارِ حالا یکی مغازه داره یکی پیج اینستاگرام اتفاقاً اینجا به صرفه تره تو واس اینستاگرامت وقت بزاری در آینده نتیجه خیلی فوق العاده تری داری، سقف درآمدی نداری، پس باید این مسیر رو طی کنی که به اون مطلوبی که می خوای میرسی، خب؟ قطعاً میرسی، اصلاً نگران نباش.

هدفتون یک چیز باشه، فارق از این که کی به نتیجه می رسم با همه ی وجودم با عشق به همه کمک کنم، این هدفت باشه نه فوراً ولی قطعاً توی اینستاگرام نتیجه می گیری، البته در انتها اینو هم بگم اینجوری نیست که همه مسیرشون طولانی باشه، خیلیا تکنیک ها رو خیلی بهتر پیاده می کنن تو دو هفته سه هفته هم نتیجه می گیرن، خب؟ ولی بحث من اینه حتی اگه الان دو ماه هم هست شروع کردی و نتیجه نگرفتی نباید نا امید بشی قطعاً باید ادامه بدی.

استراتژی لازم برای رشد سریع پیج اینستاگرام

اگر در فکر رشد پیج اینستاگرام تان هستید این مقاله را مطالعه کنید و از نکات بیان شده استفاده کنید.

با داشتن بیش از 1 میلیارد نفر کاربر در هر ماه و با وجود بیش از 200 میلیون کاربری که روزانه حداقل از یک پروفایل بیزینسی بازدید می کنند، استفاده از اینستاگرام  برای کسب و کارها یک ضرورت است. حالا و در شرایطی که همچنان فاصله گذاری اجتماعی، یک ضرورت است و افراد بیشتر از همیشه در خانه می مانند، زمان آنلاین بودن همه ما در حال افزایش است. در چنین شرایطی اینستاگرام فرصت فوق العاده ای را در اختیار کسب وکارها برای ارتباط با مخاطبین شان فراهم می کند. حالا سوال اینجاست که آیا هنوز هم در مورد استفاده از اینستاگرام برای کسب و کارتان تردید دارید؟

فارغ از این که آیا کاربران اینستاگرام در حال تماشای فیلم هایی از مراحل درست کردن یک قهوه بسیار محبوب و مشهور هستند یا به دنبال یادگیری یک مهارت ساده برای استفاده در کارهای روزانه و یا اینکه از این پلتفرم صرفا برای وقت کشیِ زمان بین وعده های غذایی استفاده میکنند، کسب و کار شما فرصتی بسیار خوب برای دستیابی به این کاربران در اینستاگرام دارد؛ فرصتی واقعی برای رشد. با این حال، این رشد همینطوری اتفاق نمی افتد. در اینجا 10 استراتژی برای رشد پیج اینستاگرام آورده شده است که همین حالا می توانید شروع به کار کردن روی آنها کنید:

 10 استراتژی برای رشد سریع پیج اینستاگرام

1به طور مکرر و مداوم پست بگذارید

بدون پست گذاشتن و مداوم، انتظارات و علایق مخاطبان شما فروکش می کند. اگر هر روز برای مدتی پست می کنید اما بعد تا یک ماه پست نمی گذارید، فالوورهای شما یا سردرگم می شوند یا کاملاً شما را فراموش می کنند. در واقع، ممکن است هنگامی که شما در نهایت تصمیم به ارسال مجدد پست می گیرید، آنها دیگر شما را دنبال نکنند.

شما در حقیقت با داشتن یک برنامه منظم، میزان تعامل مخاطب را به حداکثر می رسانید، بدون اینکه بخواهید بیش از حد زمان بگذارید و خود را به دردسر بیاندازید. لازم به ذکر است، هرگونه استراتژی اینستاگرامی باید به طور واضح تعداد ارسال پست را در یک زمان مشخص (مثلا یک ماه) مشخص کند و به این ترتیب، به شما در حرکت در مسیر کمک کند.

Flynn یک فروشگاه جواهرات محلی بوستون است که تقریباً هر روز در اینستاگرام پست منتشر می کند! با در نظر گرفتن تمامی این موارد، برای خودتان یک برنامه بریزید و سپس مطمئن شوید که می توانید در آن تداوم داشته باشید. برای دستیابی به این موضوع به مورد بعدی دقت کنید؛

2از یک ابزار برنامه ریزی استفاده کنید

همانطور که گفتیم، پست گذاشتن طبق برنامه و بطور مداوم برای رشد سریع اینستاگرام بسیار مهم است. اما صحبت در مورد چنین موضوعاتی ساده تر از عمل کردن به آن است. به همین دلیل برای رشد قابل توجه در اینستاگرام، برنامه ریزی و استفاده از ابزار برنامه ریزی بهترین راه پیش رو است. برنامه ریزی ارسال پست های اینستاگرام نه تنها در وقت شما صرفه جویی میکند، بلکه باعث می شود استرس شما و احتمال خطا کردنتان نیز کاهش یابد.

خوشبختانه، اینستاگرام این کار را برای همه شما بازاریابهای شبکه های اجتماعی ساده کرده است. همانطور که میدانید، در حال حاضر اینستاگرام و فیسبوک، به علت داشتن مدیریت مشترک، از نظر امکانات و ویژگی هایشان، بسیار با هم هماهنگ هستند. با توجه به این موضوع، حالا امکان انجام برنامه ریزی برای اینستاگرام در قسمت مدیریت تبلیغات فیسبوک (Facebook Ads Manager) وجود دارد.

همچنین، چندین ابزار دیگر ارسال پست نیز در دسترس است که بسیاری از آنها با سایر امکانات مفید و لازم برای رشد در اینستاگرام، همراه هستند. اگر علاقه دارید که با برنامه ریزی منظم در شبکه های اجتماعی، خصوصا اینستاگرام، تعامل فالوورها را با پیج خود را حفظ کنید، انواع ابزارهای برنامه ریزی را بررسی کنید.

3لایو اینستاگرام را امتحان کنید

آیا می دانید 82٪ از مردم تماشای یک لایو ویدئویی را به دیدن یک پست در شبکه های اجتماعی ترجیح می دهند؟یکی از راه های رشد در اینستاگرام، لایو اینستاگرامی است. خوشبختانه، لایو اینستاگرام این کار را برای شما ممکن می کند و دلایل زیادی وجود دارد که باید آن را امتحان کنید.برای مثال، لایو اینستاگرام بهترین جایگاه را در فید استوری فالوورهای تان به شما می دهد. یعنی در صورتی که شما لایو بروید، در ردیف نمایش استوری به فالوورها، لایو شما جز اولین موارد، به کاربر نشان داده می شود. همچنین لایو اینستاگرام به طور خودکار پوش نوتیفیکیشن هایی را برای فالوورهای شما ارسال می کند تا به آنها اطلاع دهد که شما در حال لایو رفتن هستید.

در آخر، به نظر می رسد الگوریتم اینستاگرام به اکانتهای بیزینسی که از لایو استفاده می کنند، علاقه بیشتری دارد. این موضوع از رویه اینستاگرام نسبت به این پیج ها مشخص است: آسان تر کردن دسترسی به پروفایل این پیجها به روشهای مختلف و تقویت امکان تعامل ارگانیک با آنها.

4با برندهای دیگر پارتنر شوید

برای سرعت بخشیدن به رشد در اینستاگرام، چه راهی بهتر از پارتنر شدن با برندی که در حال حاضر فالوورهای زیادی دارد؟ این روش که مدت زیادی نیست که به اینستاگرام اضافه شده است، به نوعی یک روش بازاریابی یک تیر و دو نشان است؛ زیرا به کمک آن نه تنها محتوای خود را در معرض مخاطبان فعلی خود قرار می دهید، بلکه به مخاطبان جدیدی نیز از طریق یک همکاری مشترک سودمند دست خواهید یافت.

برای داشتن مشارکتی موفق که موجب رشد کسب و کارتان شود، اطمینان حاصل کنید که شرکتهایی که می خواهید با آنها پارتنر شوید، به خوبی با اهداف کسب و کار شما هماهنگ باشند. جنس مخاطبان آنها باید با مخاطبان شما مرتبط باشد. همچنین مهم است که هنگام پیشنهاد مشارکت، یک برنامه مشخص ارائه دهید. این مشارکت چگونه به پارتنر پیشنهادی شما منفعت خواهد رساند؟ این کمپین مشترک بازاریابی اینستاگرامی چگونه خواهد بود؟

مثال زیر را از همکاری Outdoor Voices، یک برند لباس زنانه فعال و یک شرکت برگزار کننده کلاس های رقص، یعنیMelody Dance Fit در نظر بگیرید. این مشارکت کاملا مناسب است زیرا کالا و خدمت در اینجا به خوبی با هم هماهنگ هستند: لباس ورزشی و کلاس های ورزش. طی این همکاری، دو شرکت کمپینی به نام “Virtual Recess” ایجاد کردند که طی آن شرکت کنندگان حاضر در یک کلاس رقص (کلاس متعلق به یعنی Melody Dance Fit) در لایو اینستاگرام، لباس های Outdoor Voice را می پوشند. به این می گویند نبوغ!

5- برگزاری مسابقات

یک مسابقه اینستاگرامی راه دیگری برای در معرض دید قرار دادن پیج شما، برای رشد حساب کاربری تان است. چرا؟ اولا، مردم عاشق چیزهای رایگان هستند! شما هر چیزی را بطور رایگان و به عنوان جایزه بدهید، افراد به احتمال زیاد استقبال می کنند. درواقع رقابت و جایزه دادن در اینستاگرام به خوبی شما را به آنچه که می خواهید یعنی افزایش فالوورها و افزایش تعامل نرخ پیج شما، می رساند. و برای رسیدن به چنین اهدافی نیز، چندین راه وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید از مردم بخواهید که:

  • عکس های شما را باز نشر کنند
  • نظر بگذارند و دوستانشان را تگ کنند
  • پست های شما را لایک کنند
  • پست ها یا استوری های شما را به اشتراک بگذارند

نکته مثبت دیگر این است که این مسابقات یا جایزه دادن ها همیشه نیاز به برنامه ریزی بیش از حد و یا پیچیده برای اجرا ندارد. موردی که در ادامه مشاهده میکنید، مثالی عالی از مسابقه ای است که اخیرا توسط یک بلاگر مشغول در زمینه سلامت اجرا شده است.

همانطور که می بینید ایده مسابقه او بسیار ساده بود و ورود به به مسابقه اش تنها نیازمند لایک کردن تعدادی از پست های او و تگ کردن یک دوست بود. در عوض، او افراد را در قرعه کشی دو کتاب از مجموعه کتابهای خود شرکت می داد. همانطور که اشاره شد، ورود به مسابقه نه تنها تعامل یک پست او را افزایش می دهد، بلکه همچنین باعث می شود که پیج او در معرض دید فالوورهای بالقوه بیشتری قرار گیرد، زیرا کاربران افراد جدیدی را تگ می کنندکه ممکن است هنوز وی را فالو نکرده باشند.

6- به طور منظم استوری منتشر کنید

درست مثل لایو اینستاگرام، با استوری هم باید ارتباط خوبی برقرار کنید! چرا؟ دلیل اول اینکه روزانه 500 میلیون نفر استوری های اینستاگرام را می بینند و یک سوم از استوری هایی با بیشترین بازدید مربوط به کسب و کارها هستند. محبوبیت استوری ها همچنان رو به افزایش است و نمایش برندتان در استوری، راهی دیگر به مخاطب برای تعامل با کسب و کار شما ارائه می دهد. همچنین می توانید از طریق پیجهای تبلیغاتی، در استوری آنها تبلیغ کنید و کسب و کار خود را به مخاطبان بیشتری نشان دهید.

نکته دیگر که در مورد استوری ها بسیار جالب است این است که استفاده از آنها بسیار راحت است. ایجاد یک استوری اینستاگرام تنها نیاز به یک عکس یا ویدیو دارد و با توجه به اینکه طول عمر آن تنها 24 ساعت است، در حقیقت با ریسکی کم به اشتراک گذاشته می شود. همچنین اگر می خواهید عمر استوری های قدیمی تر را افزایش دهید، می توانید آنها را ذخیره کرده و در گروه های مرتبط با هم در قالب هایلایت، در پیجتان نمایش شان دهید.

7- یک صفحه اینستاگرام منسجم داشته باشید

این نکته برای رشد در اینستاگرام مهم است: شما باید اطمینان حاصل کنید که صفحه تان کاملا با برند شما سازگار و مرتبط باشد. آنچه که مردم دوست دارند، نوعی انسجام و ثبات است.

اولین روش برای این کار اطمینان از این است که پس زمینه عکس و نورپردازی شما در طول روند عکس برداری یا فیلمبرداری ثابت باشد. به عنوان مثال، اگر شما برندی فعال در زمینه مد و لباس هستید، برای هریک از پست هایی که از لباس های خود منتشر می کنید با پس زمینه ای متفاوت عکس نگیرید. ممکن است بخواهید در طبیعت از محصولات تان عکاسی کنید. مهم است که در بعضی عکس ها پس زمینه نسبتا ثابت باشد و صرفا زاویه و فاصله دوربین، نحوه ایستادن مدل و… تغییر کند.

به یاد داشته باشید که زمینه های روشن تر به طور معمول نتیجه بهتری می دهند. همچنین هنگام عکسبرداری در فضا هایی غیر از طبیعت، اگر از نور طبیعی استفاده می کنید، ترجیحا عکس های خود را در فضای بیرون یا نزدیکی یک پنجره بگیرید، اما نه جلوی نور مستقیم خورشید، زیرا در این صورت درخشش نور بسیار شدید بوده و ممکن است روی کیفتیت عکسی که می گیرید تاثیر منفی داشته باشد.

منبع :

idigic.net

 twicsy.com

دکمه بازگشت به بالا