ورزشی

حمید مطهری: تمرکزم روی نساجی‌ست/ قلعه نویی بهترین گزینه تیم ملی خواهد بود

سرمربی‌ نساجی در واکنش مطرح شدن نامش بین گزینه‌های هداین تیم ملی می‌گوید تمرکزش روی تیمش است و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه نساجی مازندران، حمید مطهری، که یکی از گزینه‌های ایرانی برای سرمربیگری تیم ملی است، در این رابطه اظهار کرد: قبل از هر چیز مراتب سپاس و قدردانی خود را از فدراسیون فوتبال اعلام کرده و برای آقای تاج، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون و تیم ملی ایران آرزوی توفیق و بهروزی دارم. نامزدی هدایت تیم ملی برای هر ایرانی از جمله من حمید مطهری مایه مباهات و افتخار است.

او ادامه داد: در حال حاضر تمام تمرکز من روی تیم نساجی است که زندگی‌ام است. بازی سخت و مهمی با استقلال داشته و یک حریف بزرگ پیش روی ماست. مثل همیشه مشغول دیدن ویدئو و فیلم‌های بازی تیم خودم و حریف هستم تا بهترین عملکرد را در بازی آینده خود در قائم شهر داشته باشیم. این فوق‌العاده است که اسم بنده در جمع نامزدهای هدایت تیم ملی قرار گرفته اما فکر و ذکر من تیم نساجی مازندران و مسابقه بعدی تیم خودم است.

سرمربی نساجی مازندران ضمن اشاره به تجربه و مدیریت امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: من شنیدم آقای قلعه نویی از نامزدی هدایت تیم ملی انصراف داده، در حالی که به نظر من او بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است. امیر قلعه نویی از تجربه کافی و مدیریت بسیار خوبی برخوردار بوده و فدراسیون می‌تواند روی این مربی شناخته شده و دارای کارنامه درنگ بیشتری کند. ضمن آن که معتقدم در فهرست منتشر شده جای یحیی گل محمدی نیز بسیار خالی است. یحیی گل محمدی هم دارای تجربه است و هم توانمندی خود را بارها به اثبات رسانده است.

مطهری در پایان افزود: مطلبی که در پایان دوست دارم عنوان کنم آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورم ایران است. هر شخصی که به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد وظیفه همه ماست که از او حمایت کنیم و حمایت هم خواهیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا