ورزشی

محرومیت بازیکن سپاهان لغو شد/ اعلام رای انضباطی چند بازیکن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به درخواست اعاده دادرسی صورت گرفته از سوی محمد کریمی، بازیکن سپاهان و همچنین قبول کمیته انضباطی، ضمن رفع اثر از محرومیت صادره، کریمی می تواند تا صدور رای از سوی این کمیته تیم خود را همراهی کند.

* با توجه به شکایت داریوش صادقی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 510 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 32 میلیون و 918 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 250 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت یوسف بهزادی از باشگاه ذوب آهن، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت تقی سیاری از باشگاه هوادار، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان و با توجه به اعلام رضایت وی قرار رد صادر کرد.

* با توجه به شکایت سینا عشوری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 600 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 13 میلیون و 80 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

* در پی شکایت سعید کریمی از باشگاه هوادار، این باشگاه به پرداخت مبلغ 680 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 15 میلیون و 260 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

دکمه بازگشت به بالا