استان ها

کاشت ۱۷۳ نهال به تعداد کودکان رها یافته از سرطان در تبریز

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، محمدرضا کیهان عضو هیات امنای موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان(تسکین) در مراسم روز درختکاری در محوطه لاله پارک گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان دیماه تعداد ۱۷۳ کودک زیر ۱۴ سال عضو این موسسه با بهودی کامل قطع درمان شده اند.

به گفته وی، امید است از دیماه تا پایان سال جاری تعداد کودکان رها یافته از بیماری سرطان در این مجموعه افزایش یابد.

کیهان همچنین یادآور شد: در سال گذشته نیز ۱۱۷ کودک مبتلا به سرطان از این مجموعه با رهایی از بیماری سرطان، قطع درمان شدند.

کاشت ۱۷۳ نهال به تعداد کودکان رها یافته از سرطان در تبریز

درختکاری ۱۰۰ هکتار از اراضی شرق تبریز توسط شهرداری منطقه ۵

شهردار منطقه ۵ از درختکاری ۱۰۰ هکتار از اراضی شرق تبریز طی سال آینده خبر داد.

سیاوش فتح اللهی نیز در این در مراسم اظهار داشت: توسعه برنامه های محیط زیست محور در اولویت فعالیت های شهرداری کلانشهر تبریز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه الگوسازی و تغییر رفتارهای پیشین سخت و وقت گیر است یادآور شد: جایگزین نمودن محلول پاشی به جای نمک پاشی یکی از مهمترین اقدامات شهردار محترم تبریز برای صیانت از محیط زیست، منابع آبی و خاکی بود.

فتح اللهی اظهار داشت: کاشت و توسعه فضای سبز یکی از مهمترین اولویت های شهردار محترم برای سال آینده است بطوریکه در سال ۱۴۰۲ درختکاری گسترده در اقصی نقاط تبریز در برنامه قرار گرفته است.

به گفته وی، درختکاری ۱۰۰ هکتار از اراضی شرق تبریز در برنامه های سال ۱۴۰۲ شهرداری منطقه ۵ خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی، حامی تشکل های مردم نهاد است اظهار امیدواری کرد در سال آینده جشن بهبودی تمام کودکان مبتلا به سرطان را بگیریم.

گفتنی است در مراسمی که با حضور شهردار منطقه ۵، مدیران موسسه تسکین و جمعی از کودکان بهبود یافته از سرطان و دانش آموزان برخی مدارس ترتیب یافته بود، تعداد ۱۷۳ نهال در محوطه جنوبی لاله پارک کاشته شد.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا