ورزشی

پیروزی استقلال در دیداری جنجالی/ قلعه‌نویی بازهم ناکام ماند

استقلال تهران ۲- گل‌گهر سیرجان یک

پیروزی استقلال در دیداری جنجالی/ قلعه‌نویی بازهم ناکام ماند

تیم فوتبال استقلال تهران برابر گل‌گهر سیرجان به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال استقلال تهران و گل گهر سیرجان از ساعت 16:45 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و بیست و دومین دیدار خود را در لیگ برتر امسال برگزار کردند. در این رقابت تیم استقلال در دیداری جنجالی و پرحاشیه توانست با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد تا سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد.

در دقیقه 6 آرش رضاوند با نفوذ به داخل محوطه جریمه، مهدی قایدی را صاحب توپ کرد و مهاجم استقلال پس از چرخش از روی نقطه پنالتی به سمت دروازه گل‌گهر ضربه زد که اکبر‌منادی با پا توپ را به بیرون فرستاد. در دقیقه 8 محمد محبی با نفوذ از سمت راست به داخل محوطه جریمه به سمت دروازه گل‌گهر ضربه زد که با دخالت اکبر‌منادی توپ به کرنر رفت. در دقیقه 22 سعید مهری پشت محوطه جریمه گل‌گهر صاحب توپ شد و پس از دو قدم حرکت به سمت دروازه حریف، اقدام به شوت‌زنی کرد که شوت هافبک استقلال با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 24 رضا شکاری از سمت چپ به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد و با عبور از سیلوا و حسینی با یک بغل پا توپ را به آرمین سهرابیان سپرد و مدافع گل‌گهر با یک ضربه آرام دروازه خالی استقلال را باز کرد.

در دقیقه 27 پس از یک رفت و برگشت در محوطه جریمه استقلال، توپ به مسیح زاهدی رسید و ضربه مدافع گل‌گهر را حسینی به کرنر فرستاد. در دقیقه 38: آرمین سهرابیان با کارت زرد موعود بنیادی فر جریمه شد. در دقیقه 40 استقلال پشت محوطه جریمه گل‌گهر صاحب ضربه خطا شد که ضربه آرش رضاوند با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 42 مهران گلزاری پشت محوطه استقلال صاحب توپ شد و ضربه محکمی را به سمت دروازه آبی‌پوشان روانه کرد که سیدحسین حسینی شوت کاپیتان گل‌گهر را دفع کرد. در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه نخست با برتری تیم سیرجانی خاتمه پیدا کند.

شاگردان ساپینتو نیمه دوم را هم کاملا هجومی و با حملات پرتعداد آغاز کردند و در همان 5 دقیقه ابتدایی دروازه حریف را به توپ بستند اما ثمری از این حملات عاید آنها نشد تا سرمربی سکونشین ناچار به انجام دو تعویض در دقیقه 64 شود و دو مهره تهاجمی را وارد زمین کند اما این دو نفر هم نتوانستند تاثیر خاصی بر بازی داشته باشند تا آرمان رمضانی و رضا میرزایی هم دقایقی بعد وارد زمین شوند. در 10 دقیقه پایانی استقلال که دنبال رسیدن به گل تساوی بود، فشار حملاتش را چند برابر کرد و از چپ و راست روی دروازه حریف توپ ریخت اما دفاع چند لایه و کم اشتباه شاگردان قلعه نویی اجازه نداد دروازه باز شود.

در شرایطی که بازی وارد وقت اضافه شده بود، رضا میرزایی بازیکن تعویضی آبی پوشان با پاس رو به عقب آرمان رمضانی دیگر تعویضی آبی پوشان و روی یک ضربه زیبا و تماشایی دروازه گل گهر را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود. داور برای این دیدار 5 دقیقه وقت اضافه گرفته بود که در دقیقه 95 ورود رضا میرزایی به محوطه جریمه گل گهر با خطای مدافعان حریف مواجه شد و بنیادی فر اعلام پنالتی کرد که این تصمیم با اعتراض شدید بازیکنان سیرجانی همراه و بازی چند دقیقه متوقف شد.

بعد از آرام شدن بازی داور به باگناما مهاجم تیم گل گهر کارت قرمز مستقیم نشان داد و او را از بازی اخراج کرد. ضربه پنالتی را کوین یامگا به گل برتری آبی پوشان تبدیل کرد. استقلال با این پیروزی 43 امتیازی شد و فاصله اش با صدر جدول 3 امتیاز شد. گل گهر هم با این شکست 37 امتیازی باقی ماند.

در صدر جدول سپاهان اصفهان 46 و پرسپولیس تهران 45 امتیازی هستند.

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا