حوادث و رویدادها

اعلام شعار نوروزی فراجا/ کاشت ۱۳۲۵۰ اصله درخت به یاد شهدای پلیس

سخنگوی پلیس کشور شعار نوروز ۱۴۰۲ فراجا را «نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای» اعلام کرد و از کاشت بیش از ۱۳ هزار اصله درخت به یاد شهدای پلیس تا پیش از نوروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی با تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان  ویژه میلاد حضرت ولی عصر (عج)، شعار پلیس در نوروز ۱۴۰۲ را نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای عنوان کرد و گفت: با تصویب فرمانده محترم کل انتظامی با این شعار به استقبال بهار خواهیم رفت.

سخنگوی پلیس، سال جدید را پیشاپیش تبریک گفته و برای مجموعه انتظامی سلامت، سربلندی و موفقیت در انجام مأموریت ها را از درگاه خداوند منان خواستار شد و اظهار داشت: مضمون این شعار سراسر امید، پویایی و نوید بخش روزهایی سرشار از آرامش و امنیت برای مردم عزیز است.

وی همچنین از کاشت ۱۳ هزار و ۲۵۰ نهال به‌تعداد شهدای پلیس به مناسبت روز درختکاری درسراسرکشور خبر داد و گفت:‌ بنابر تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور امسال یگان‌های مختلف پلیس به یاد ۱۳۲۵۰ شهید فراجا در سراسر کشور مبادرت به کاشت ۱۳۲۵۰ نهال خواهند کرد.

سخنگوی فراجا با بیان اینکه درخت و فضای سبز سهم و نقش زیادی در آرامش و امنیت شهروندان دارد، گفت: پلیس نیز  همه توان خویش را بکار می‌بندد تا پیوسته چنین حس خوشایند و دلپذیری در شهروندان ایجاد کند و از این رو امسال در روز درخت کاری در کنار سایر ماموریت‌های پلیس، همراه با شهروندان اقدام به کاشت هزاران درخت خواهیم کرد تا هم نام شهدای نظم و امنیت را گرامی داریم و هم به طراوت و شادابی کشور و مردم یاری رسانیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا