ورزشی

ورمزیار: استرس کارایی بازیکنان استقلال را پایین آورد/ قلعه‌نویی به گل گهر شخصیت داد

یک پیشکسوت استقلال می‌گوید استرس تمرکز بازیکنان استقلال را به‌هم زد اما تعویض میرزایی تاثیرگذار بود و بازی را برگرداند.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی دو بر یک استقلال مقابل گل گهر اظهار کرد: بازی بسیار خوب بود و استقلال توانست شروع خوبی داشته باشد. به نظرم با اقتدار شروع کردند اما برخلاف روند بازی گل را خوردند. بعد از آن تیم استرس پیدا کرد و به‌هم ریخت و تمرکزش از دست رفت. هرچند موقعیت‌های بسیار زیادی داشتند اما در نهایت نتوانستند از آن‌ موقعیت‌ها استفاده کنند. استرس باعث شد کارایی بازیکنان پایین بیاید.

حضور میرزایی در سمت چپ خط دفاعی کار تازه‌ای بود

او ادامه داد: در نهایت گل مساوی زده شد و در ادامه کامبک زیبایی رقم خورد. استقلال از کناره‌ها به تیم گل گهر فشار آورد. گل گهر تیم بسیار خوبی درست کرده و باوجود بازیکنان جوان خیلی باکیفیت کار کردند. بازیکنان کم هزینه‌ای دارند و در این دیدار هم خوب کار کردند. البته در آخر بازی قلعه‌نویی نتوانست تیمش را در بازی نگه دارد. تعویض‌های ساپینتو جواد داد و آمدن میرزایی به سمت چپ کار تازه‌ای بود چون تا به حال این بازیکن را در این پست ندیده بودیم.

قلعه‌نویی به گل گهر شخصیت داد

این پیشکسوت فوتبال درباره عملکرد گل گهر اضافه کرد: امیر قلعه‌نویی قطعا باید مقابل استقلال این‌گونه خوب بازی کند. آن‌ها از موقعیت‌شان هم استفاده کردند و گل زدند. سیرجانی‌ها به بهترین شکل از ظرفیت بازیکنان‌شان استفاده می‌کنند. در نهایت باید بگویم فقط یک مربی مثل قلعه‌نویی می‌تواند تا این حد به یک تیم شخصیت دهد چون گل گهر تازه دو سال است به لیگ برتر آمده و اکنون جزو ۴ تیم برتر جدول است.

ساپینتو در رفتارش تجدید نظر کند

او درباره محرومیت‌های پیاپی ساپینتو گفت: وقتی با یک مربی قرارداد می‌بندید، به خاطر مربی‌گری‌اش در کنار زمین این کار را انجام می‌دهید. اعضای کادرفنی به هر حال حاضر هستند و کمک لازم را انجام می‌دهند اما در نهایت در کنار زمین و در زمان مسابقه مربی باید به تیم کمک کند. ساپینتو نتوانست امسال این کار را انجام دهند و باید در رفتارش تجدید نظر کند.

تراکتور هنوز شانس دارد

ورمزیار در پایان اضافه کرد: هر چهار تیم بالایی جدول شانس قهرمانی دارند و اگر تراکتور هم از پرسپولیس امتیاز می‌گرفت می‌توانست در بالای جدول فرصت بهتری برای کسب قهرمانی داشته باشد. با این حال آن‌ها هنوز مدعی هستند. به نظر من استقلال در ادامه لیگ خودش را به پرسپولیس و سپاهان نزدیک‌تر از این هم خواهد کرد و به ادامه رقابت‌ این تیم با مدعیان دیگر خوشبین هستم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا