ورزشی

پولادگر: لغو اعزام ها به دلیل بی پولی فدراسیون ها درست نیست

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: نتایج خوب تیم های ورزشی در میادین خارجی نشان می دهد قالب اعزام ها به مسابقات انجام شده است.

به گزارش ایسنا، سید محمد پولادگر درباره آخرین وضعیت سلامتی وزیر ورزش، اظهار کرد: هفته گذشته چند ساعتی به وزارتخانه تشریف آوردند اما مراسم افتتاحیه جام نوروز را به دلیل ناراحتی تنفسی نتوانستند بیایند و پزشک ایشان این اجازه را صادر نکرد. امروز خدا را شکر دقایقی را در جلسه هیات دولت تشریف داشتند که مایه امیدواری بود. امیدوارم هر چه زودتر سلامتی کامل را بدست بیاورند تا ما از وجود ایشان در وزارت ورزش بهره مند شویم.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش درباره انتخاب قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال نیز گفت: بالاخره رییس فدراسیون توضیحات کامل را دادند. آن ها در جلسات فنی به این نتیجه رسیدند .آقای قلعه نویی از مربیان قدیمی و پرافتخار فوتبال کشور است و امیدوارم حضور ایشان در کنار تیم ملی با توجه به مدیریت و تجربه خوبی که دارند حواشی را از تیم ملی دور کند. همه می دانیم حواشی لطمات زیادی به تیم می زند. امیدوارم تیم ملی همدل و منسجم روزهای درخشانی را برای ورزش کشور رقم بزند.

وی با اشاره به حمایت ها از تیم ملی، خاطرنشان کرد: وقتی اسم ملی می آید نه تنها وزارت ورزش، بلکه همه مردم، نهادها و وزارتخانه ها نیز در کنار تیم ملی در فوتبال و سایر رشته ها هستند. همیشه از تیم ملی فوتبال حمایت شده و الان هم که تیم ملی بیش از همیشه به آرامش و حمایت نیاز دارد مطمئنا این حمایت از همه جوانب انجام خواهد شد. تیم ملی متعلق به همه مردم ایران و مایه افتخار و سربلندی همه مردم ایران است و عرق ملی مردم با نتایج تیم های ملی در رشته های مختلف گره خورده است.

پولادگر درباره اعتراض فدراسیون ها به کمبود منابع مالی و لغو اعزام برخی تیم ها همچون تیر و کمان و تیراندازی به مسابقات آسیایی و جام جهانی گفت: نمی توانم بگویم به دلیل کمبود منابع مالی سفری لغو شده است. حتی اگر همین‌مورد هم که اشاره کردید اگر از رییس محترم این فدراسیون سوال کنید حتما می گوید یک اتفاق غیر مترقبه ای برای فدراسیون رخ داد و مشکل حقوقی پیش آمد که باعث شد شاکی به طرح دعوی مبلغی را از حساب فدراسیون برداشت کند تا این شرایط ایجاد شود. امسال با همه مشکلاتی که داشتیم اکثر قریب به اتفاق تیم های ورزشی اعزامشان انجام شد.

وی افزود: امسال برای اولین بار جلسات شورای برون مرزی که همیشه هر دو هفته یا حتی ماهی یک بار برگزار می شد، هر هفته برگزار شد و هیچ هفته ای نبود که کمتر از ۳۰ تا ۴۰ مورد در این شورا مطرح نشود. این نشان می دهد چرخ ورزش کشور در حال چرخیدن است و نتایج تیم های ما نیز نشان می دهد تیم های ما غالب اعزام های واجبشان را انجام داده اند.

پولادگر در پایان خاطرنشان کرد: سال آینده سال سختی است و ان‌شاءالله با همراهی همه فدراسیون ها و کمیته المپیک و پارالمپیک با برنامه ریزی خوب شاهد حضور قدرتمند تیم هایمان در بازی های آسیایی باشیم. امیدوارم با همه کاستی ها بتوانیم نیازهای ضروری فدراسیون ها را برطرف کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا