استان ها

کسب مدال نقره مسابقات کشتی آسیا و اقیانوسیه توسط کشتی‌گیر نهاوندی

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از کسب مدال نقره مسابقات کشتی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه توسط محمد محمدی‌سروش خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش نهاوند، سلیمان جوانمردی اظهار کرد: محمد محمدی سروش کشتی گیر نهاوندی وزن ۵۷ کیلوگرم در مسابقات کشتی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه که در شهر بیشکک کشور قرقیزستان برگزار شد، موفق به کسب مدال نقره این مسابقات شد.

جوانمردی افزود: درخشش محمد محمدی سروش در مسابقات آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان۲۰۲۳ قرقیزستان، شعف و شادمانی ملت عزیز ایران به ویژه همشهریان عزیز و خانواده بزرگ ورزش را دوچندان کرد. 

وی بیان کرد: مدال نقره کشتی ناشنوایان مسابقات آسیا و اقیانوسیه توسط محمد محمدی سروش، یازدهمین مدال دلاورمردان و شیرزنان نهاوندی در میادین مختلف جهانی و آسیایی در سال‌ ۱۴۰۱ است که کسب این تعداد مدال در طول مدت یک سال در تاریخ ورزش شهرستان نهاوند بی‌سابقه بوده است.

جوانمردی در پایان ضمن تبریک این موفقیت بزرگ و همچنین کسب مدال برنز ‌محمدمهدی خزایی‌پرند، کشتی‌گیر دلاور فیروزانی در کشتی فرنگی این دوره از مسابقات را به عموم همشهریان و جامعه بزرگ ورزش نهاوند از تمامی عوامل این موفقیت به ویژه خانواده‌ها، مربیان زحمت‌کش این کشتی‌گیران و حمایت‌های مالی و معنوی مسئولان شهرستان و استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا