خانواده و جامعه

تحول بزرگ پلیس در سال ۱۴۰۲

جانشین فرمانده فراجا اعلام کرد که در سال ۱۴۰۲ تحولی بزرگ در پیش است.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این استان در زمان دفاع مقدس دو هزار شهید تقدیم نظام کرده است و بالاترین پشتیبانی را از انقلاب دارد؛ اظهارکرد: امنیت، رفاه و آسایش امروز کشور و استان را مرهون خون پاک شهدا و خانواده معزز آنها هستیم، از روح پاک شهیدان استمداد می‌جوییم تا در عمل به تکالیف و وظایف خود توفیق داشته باشیم.عزت و سرافرازی ما پس‌ از انقلاب اسلامی به حکم الهی به مدیریت امام راحل که منزلت بت‌های زمانه را شکسته بود و سپس استمرار آن نیز به دست رهبر فرزانه انقلاب است.

رضایی با اشاره به اینکه فراجا به واسطه قانون و پس‌ از انقلاب اسلامی تکیه‌گاه همه مردم، مظلومان و همچنین سایر سازمان ها و دستگاه ها و مجریان قانون است؛ خاطر نشان کرد: سازمان بزرگ انتظامی از یک سو خود را فداکار می‌داند و از دیگر سو، خود را پاسدار و حافظِ دستاوردهای انقلاب می‌شمارد؛  بی شک این شعار نیست و در عرصه عمل، عیان است.

وی تصریح کرد: سازمان بزرگ انتظامی به‌ جهت ماموریت‌های مختلف و متعددی که دارد کلمه مقدس را دریافت کرده  و مجاهدین فی‌سبیل‌الله که رهبر معظم انقلاب به کارکنان آن لقب داده است،  به خاطر نیت، رفتارها و فداکاری‌های این سازمان است. پلیس در سالی که گذشت ۷۲ شهید تقدیم این نظام کرده است؛ این سازمان، بی‌ادعا و از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است. این سازمان مقدس برای مردم، خانواده شهدا ، انقلابیون و سازمان‌های خدمت‌گزار هم مهربان و هم مقتدر بوده و همیشه در کنارشان هست و برای آنها خدمت می‌کند ولی در مقابل هنجارشکنان مقتدرانه عمل خواهد کرد.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، رضایی افزود:‌ فراجا علاوه بر اینکه مورد لطف و عنایت مقام معظم رهبری و مسئولین کشور است، مردم نیز آن را دوست دارند و حمایت می‌کنند؛ در سال ۱۴۰۲ تحول بزرگی در پیش است و این هشداری است برای هنجار شکنان.

وی با اشاره به اینکه پلیس ما با پلیس‌های جهان در اهداف ،روش و منش بسیار تفاوت دارد، گفت: پلیس ایران در مقابله با متهمین، مجرمین و فریب خوردگان، با سعه صدر و خویشتن داری برخورد می کند، فتنه ها و آشوب ها را شعله‌ور نمی‌سازد، اما پلیس سایر کشورها از جمله آمریکا حتی با افراد بی گناهی که به اشتباه ظنین می‌شود نیز با خشونت رفتار می‌کند و این تفاوت اساسی ما با پلیس سایر کشورهاست.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در پایان مراسم با بیان اینکه پلیس در عرصه انتظامی اِشرافیت کامل داشته و امروز این امنیت را مدیون شهدا، جانبازان و پیشکسوتان می دانیم؛ خاطرنشان کرد: این مسیر ان‌شاالله استمرار خواهد داشت تا زمانی که هیچ دغدغه ای در منطقه نداشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا