اقتصادیعمومیکسب و کار استانها

سایت ایرانی کسب درآمد با گوش دادن به آهنگ

درآمد دلاری با گوش دادن به موسیقی

آموزش کسب درامد با گوش دادن به موسیقی

سایت نقد و بررسی لپ تاپ کی خوبه: آیا می دانید با گوش دادن به موسیقی و نوشتن نظر درباره آن می توانید درآمد کسب کنید؟ در میان بسیاری از راه های کسب درآمد آنلاین دلاری ، گوش دادن به موسیقی یکی از آنهاست. فقط با ثبت نام در وب سایت های ذکر شده در این راهنما ، می توانید پول بدست بیاورید.

چرا این وب سایت ها به شما پول می دهند؟

چنین وب سایت هایی به کاربران پول می دهند تا بتوانند موسیقی خوانندگان و ترانه سرایان جدید را ارزیابی کنند. این وب سایت ها نیاز به بازخورد طیف گسترده ای از افراد دارند تا به هنرمندان موسیقی کمک کند جهت مورد نیاز آهنگ های خود را پیدا کنند.

چگونه با گوش دادن به موسیقی درآمد دلاری کسب کنیم؟

مشاهده بهترین سایت ها: بسیار ساده است.شما بعد از ثبت نام و پس از تأیید مشخصات خود ، می توانید کار را شروع کنید. شما قرار است دو کار انجام دهید: گوش دادن و بازبینی. به آهنگ های هنرمندان جدید گوش دهید و درباره آنها نقد بنویسید. هرچه بیشتر موسیقی گوش کنید پول بیشتری به دست می آورید.

HitPredictor | برنامه موزیک گوش کن پول بگیر | سایت radioloyalty

در اینجا لیستی از وب سایت هایی است که برای شنیدن موسیقی به شما پول می دهند:

معرفی چندین وبسایت برای داشتن درامد دلاری با گوش دادن به موسیقی

چگونه با گوش دادن به موسیقی درامد کسب کنیم؟

درآمد دلاری با گوش دادن به موسیقی در سایت Musicxray

Musicxray بستری است برای کسانی که میخواهند درآمد دلاری داشته باشند.در این سایت هنرمندان با ارسال آهنگ های خود به پورتال و ایجاد فالوور ، هزینه خاصی را برای تبلیغ موسیقی خود و ایجاد طرفدار پرداخت می کنند.

کاربران می توانند به عنوان طرفداران ثبت نام کنند تا موسیقی مورد علاقه خود را گوش دهند. این کاربران یا طرفداران سپس از طریق وب سایت برای گوش دادن به موسیقی چنین هنرمندان آماتوری پول دریافت می کنند. طول ضبط ها فقط 30 ثانیه است . Musicxray  فقط از طریق PayPal به کاربران خود پول  پرداخت می کند.زمانی که موجودی شما به 20 دلار برسد می توانید پول خود را نقد کنید.

درآمد دلاری با گوش دادن به موسیقی در سایت Playlist Push

چقدر جالب است اگر بتوانیم به آهنگ ها گوش بدهیم و برای بررسی آنها پول دریافت کنیم.این سایت دقیقا به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید.

ایده پشت این پلتفرم حمایت از هنرمندان و خوانندگان مستقل و کمک به خوانندگان با استعداد برای رسیدن به سطح بالا است.

Playlist Push نرخ عالی پرداختی را ارائه می دهد. برای هر آهنگی که مرور می کنید ، 12 دلار درآمد کسب خواهید کرد. پرداخت ها مستقیماً به حساب بانکی شما ارسال می شوند.

درآمد دلاری با گوش دادن به موسیقی در سایت Current.us

Current.us یک برنامه تلفن همراه مبتنی بر Android / iOS است که سالانه حدود 600 دلار بابت پخش موسیقی روی تلفن همراه به شما پول پرداخت می کند. اگر می خواهید با گوش دادن به آهنگ ها درآمد خوبی کسب کنید ، یکی از پردرآمدترین برنامه هاست. می توانید در حالی که در دفتر کار می کنید ،یا در پارک قدم میزنید، درآمد دلاری داشته باشید.

در واقع ، شما با کسب امتیاز برای فعال بودن در برنامه ، درآمد کسب می کنید. هرچه بیشتر روی موسیقی یا سایر ویژگی های برنامه تمرکز کنید ، درآمد بیشتری خواهید داشت.

درآمد دلاری با گوش دادن به موسیقی در سایت RadioEarn

اگر می خواهید با گوش دادن به رادیو درآمد دلاری کسب کنید ،RadioEarn یک وب سایت عالی است. شما با ثبت نام در در این سایت شروع می کنید و پس از پایان کار می توانید گوش دادن موسیقی و کسب درآمد را شروع کنید. اگر مدیر یک سایت هستید ، می توانید رادیو را در وب سایت خود ادغام کنید تا سایر کاربران بتوانند به آن گوش دهند.این گزینه هم می تواند برای شما درآمدزا باشد.

بعد از هر 15 دقیقه گوش دادن به موسیقی امتیاز کسب خواهید کرد. سپس این امتیازات به دلار آمریکا تبدیل می شوند.پرداخت ها هر ماه با پی پال انجام می شود و می توانید آن را به ریال تبدیل کرده و به حساب خود واریز کنید.

درآمد دلاری با گوش دادن به موسیقی در سایت Research.fm

Research.fm یک شرکت تحقیق در زمینه موسیقی است که به شما پول می دهد تا در ایستگاه های رادیویی در مورد نوع پخش موسیقی بازخورد دهید. این شرکت اساساً از کاربران خود می خواهد یک نظرسنجی را از طریق ایمیل پر کنند. سپس کاربران باید یک نمونه از موسیقی را گوش داده و فرم نظرسنجی را پر کنند.

درآمد دلاری با گوش دادن به موسیقی در سایت HitPredictor 

HitPredictor یکی دیگر از شرکت های بزرگ تحقیق در زمینه موسیقی است که قبل از پخش آهنگ ها ، آنها را پیش آزمایش می کند. آنها به کاربران پول می دهند تا موسیقی گوش دهند و نظرات خود را در مورد آن به اشتراک بگذارند. کاربران باید ثبت نام کرده و نوع موسیقی خود را انتخاب کنند ، به نمونه موسیقی ارائه شده گوش دهند و به آن امتیاز دهند.

این شرکت به کاربران امتیاز می دهد. برای هر آهنگ ، شما 3 امتیاز می گیرید که برابر با 1 دلار است . پس از جمع آوری امتیاز کافی ، می توانید پول نقد دریافت کنید.

درآمد دلاری با گوش دادن به موسیقی در سایت Cash4minutes

Cash4minutes وب سایتی است که هزینه تماس و گوش دادن به رادیو را به کاربران خود پرداخت می کند. کاربران حساب های خود را ایجاد می کنند و اطلاعات تماس خود ، از جمله شماره تلفن ثابت خود را پر می کنند. پس از تکمیل نمایه خود ، ایمیل هایی با وظایف مربوطه برای انجام دریافت می کنید.
کاربران این امکان را دارند که به هر ایستگاه رادیویی موجود در سایت گوش دهند. Cash4minutes تقریباً هر دقیقه 0.08 دلار به شنوندگان خود پرداخت می کند . پرداخت ها از طریق PayPal ، Bitcoin ، Litecoin انجام می شود  یا می توانید از طریق کارت های هدیه آمازون پول خود را نقد کنید.


درآمد دلاری با گوش دادن به موسیقی در سایت Earnably 

Earnably یک سایت پردرآمد است که به کاربران خود برای انجام کارهای مختلف پاداش می دهد. کاربران باید وظایفی را که برای آنها امتیاز کسب می کنند به پایان برسانند. هر کار به شما امتیازهای مختلفی برای انجام آن می دهد. این کارها از نظرسنجی ، تماشای تبلیغات / موزیک ویدیو یا گوش دادن به رادیو است. درآمد خود را از طریق PayPal ، Bitcoin و Gift Cards آمازون به کاربران خود پرداخت می کنید . حداقل حد برداشت 2 دلار است که برابر با 225 امتیاز است.

گوش دادن به موسیقی نوعی تفریح است و شما از طریق این روش می توانید با تفریح و فقط با شنیدن چند آهنگ در هر زمان و مکانی به کسب درامد دلاری بپردازید

دکمه بازگشت به بالا