استان ها

توزیع موفق ۵۵۰تن میوه شب عید در همدان

توزیع موفق ۵۵۰تن میوه شب عید در همدان

ایسنا/همدان مدیر تعاون روستایی استان همدان با اشاره به موفقیت قابل توجه توزیع میوه طرح تنظیم بازار استان همدان، گفت: از ۲۶اسفند تا کنون ۵۵۰تن سیب و پرتقال در همدان توزیع شده است.

مسعود اکبری گفت: تمام تلاش ستاد تنظیم بازار استان همدان با مدیریت استاندار و معاونت امور اقتصادی استانداری همدان در توزیع میوه طرح تنظیم بازار در راستای رضایت مردم و جلوگیری از افزایش قیمت ها بود که نتایج طرح نشان داد مردم ضمن استقبال از میوه این طرح ،شاهد ثبات قیمت ها در بازار بودند. 
وی با بیان اینکه توزیع میوه طرح تنظیم بازار از ۲۶اسفندماه آغاز شد و همچنان ادامه دارد، گفت: در این ایام حدود ۵۵۰ تن سیب و پرتقال توزیع شده که دارای کیفیتی مطلوب بود و بیشتر مصرف کنندگان از کیفیت میوه ها رضایت داشتند.
وی خاطر نشان کرد: میوه طرح تنظیم بازار توسط اتحادیه تعاون روستایی استان همدان تامین شده و در اجرای این طرح هیچگونه یارانه دولتی صرف نشده همچنین ضایعات اجرای این طرح نزدیک به صفر بوده است.
اکبری ادامه داد: نظارت بر اجرای طرح تنظیم بازار میوه یکی از نقاط قوت این طرح در سال جاری بوده است به طوریکه با همکاری دستگاه های اجرایی با بازرسی های مستمر این طرح بصورت مطلوب و به دور از هر گونه تخلفی در سطح استان همدان به اجرا رسید.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان همدان ،وی تکریم مردم را اصلی مهم در توزیع میوه طرح تنظیم بازار دانست و یادآور شد: شماره های تماس درج شده برروی بنر ها برای ارتباط مستقیم با سازمان های متولی یک اقدام موثر برای دریافت نظرات مردم بود که رضایت مردم را نیز بدنبال داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا