اقتصادیعمومیکسب و کار استانها

ضد آفتاب کرم پودری

ویژگیهای ضد آفتاب های کرم پودری چیست؟

 کرم ضد آفتاب الارو مناسب انواع پوست دارای SPF 25  است و در سه رنگ بژ طبیعی، بژ روشن و کارملی با حجم 40 میلی لیتر عرضه می‌شود. این کرم پودر دارای فیلترهای پیشرفته UVA و UVB بوده و از پوست شما در برابر تابش فرابنفش خورشید حفاظت می‌کند.

این ضدآفتاب کرم پودری برای پوست های نرمال تا خشک بسیار مناسب است. بافت سیلیکونی این محصول حسی ابریشمی به پوست شما داده و حضور هیالورونیک اسید در فرمولاسیون آن، باعث نرم و مرطوب کردن و آبرسانی به پوست می‌شود.

همچینین وجود ویتامین E علاوه بر مرطوب کردن پوست، از آن در برابر اثرات رادیکال‌های آزاد حفاظت می‌کند.

ضدآفتاب کرم پودری الارو فاقد چربی ویژه پوست‌های چرب و مختلط است. این ضد آفتاب دارای SPF 30 بوده و با فیلترهای پیشرفته UVA و UVB با کاور بسیار بالا از پوست شما حفاظت می‌کند.

به‌کارگیری ویژگی آنتی باکتریال سالسیلیک اسید در فرمولاسیون این محصول از ایجاد آکنه بر روی پوست جلوگیری کرده و لایه بردای ملایمی را نیز انجام می‌دهد.

این ضد آفتاب دارای کمپلکس حاوی سیلیکون با بافتی غیر چرب و ابریشمی است. مواد به کار رفته در فرمولاسیون این ضد آفتاب به تنظیم ترشح سبوم پوست کمک کرده و آن را مات می‌کنند.

این ضدآفتاب کرم پودری نیز دارای سه رنگ کراملی، بژ طبیعی و بژ روشن بوده و در حجم 40 میلی لیتر عرضه شده است.

هر دو کرم ضدآفتاب کرم پودری الارو مقاومت بالا در برابر آب و ماندگاری بسیار خوبی دارند و پوششی معادل یک کرم پودر عالی را ارائه می‌دهند.

بهترین ضد آفتاب کرم پودری ایرانی | بهترین ضد آفتاب کرم پودری خارجی | بهترین ضد آفتاب کرم پودری نی نی سایت

سوالات متداول در خصوص ضد آفتاب های کرم پودری الارو

در ادامه به رایج‌ترین سوالات مربوط به ضد آفتاب های کرم پودری الارو پاسخ خواهیم داد:

ضد آفتاب های کرم پودری الارو برای چه پوستی مناسب هستند؟

الارو برای هر نوع پوستی ضدآفتاب کرم پودری ویژه‌ای را تولید کرده است. برای پوست‌های نرمال تا خشک از ضد آفتاب انواع پوست، و برای پوست های چرب و مختلط از ضد آفتاب فاقد چربی استفاده کنید.

نحوه استفاده از ضدآفتاب های کرم پودری الارو

نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض تابش آفتاب، حداقل 2.5 بند انگشت از ضد آفتاب را روی صورت زده و پخش کنید و بین سه تا چهار ساعت مجدد ضد آفتاب و آرایش را کاملا با تونر و شوینده پاک کرده و دوباره تجدید کنید.

توجه داشته باشید که سایر نقاط در معرض تابش مثل پشت گوش ها و گردن نیز باید با ضد آفتاب پوشش داده شوند.

SFP ضدآفتاب های کرم پودری الارو

SFP ضدآفتاب فاقد چربی کرم پودری الارو 30 و ضدآفتاب کرم پودری آن 25 است.

نکات مهم خرید ضد آفتاب های کرم پودری

هنگام خرید ضدآفتاب های کرم پودری الارو حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • ضد آفتاب را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید.
  • در صورت تصمیم به مراجعه حضوری، حتما خرید خود را از داروخانه‌ها، مراکز آرایشی و بهداشتی معتبر و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ انجام دهید. در صورت خرید آنلاین، بهتر است، انتخاب خود را از طریق سایت های دارای نماد اعتماد الکترونیکی انجام دهید.
  • ضدآفتاب های کرم پودری الارو پس از باز کردن درب محصول تا 12 ماه قابل استفاده هستند. اما بهتر است، محصولی را خریداری کنید که حداقل 6 ماه از تاریخ مصرف درج شده روی بسته‌بندی آن باقی مانده باشد

چرا ضد آفتاب بزنیم ؟

پاسخ سوال فوق ساده است؛ اگر به فکر سلامت پوست خود هستید و اگر زیبایی چهره شما برایتان مهم است حتما باید از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید. نور خورشید با تمام مزایای بی‌شماری که برای انسان دارد حاوی اشعه‌های مضر است. برای اینکه تاثیر این اشعه‌ها روی پوست انسان به حداقل برسد و از سرطان پوست پیشگیری به عمل بیاید، استفاده از ضد آفتاب امری ضروری به شمار می‌آید. از دیگر مزایای استفاده از ضد آفتاب می‌توان به جلوگیری از بروز چین و چروک و لک‌هایی که بر اثر نور آفتاب ایجاد می‌شوند، اشاره کرد.

ضدآفتاب‌های کرم پودری بسیاری در بازار یافت می‌شوند که ما در اینجا ۱۰ مورد از بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

فلوئید ضد آفتاب رنگی ویشی SPF50

بدون شک این محصول یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب کرم پودری موجود در بازار است که تمام توقعات شما را برآورده می‌کند. این کرم که با نام فلوئید ضد آفتاب درای تاچ نیز معروف است در واقع یک بی بی کرم نیز محسوب می‌شود. این ضد آفتاب مناسب پوست‌های چرب و مختلط بوده و با برخورداری از ترکیبات موثر و پیشرفته میزان ترشح سبوم (چربی) پوست را تنظیم کرده و آب‌رسانی مناسبی را نیز فراهم می‌کند. ضدآفتاب درای تاچ را هم به صورت رنگی و هم بی‌رنگ می‌توانید تهیه نموده و از فیلترهای قوی آن در برابر اشعه‌های UVA و UVB برخوردار شوید.

ضد آفتاب کرم پودری +SPF50 بیزانس

برند فرانسوی بیزانس ضد آفتاب کرم پودری خود را با فاکتور حفاظتی ۵۰ در ۲ نوع مختلف یکی مخصوص پوست‌های مختلط و چرب و یکی مناسب پوست‌های خشک و حساس روانه بازار کرده است. این محصول به عنوان یک ضد آفتاب کرم‌پودری در رنگ‌بندی‌های مختلف بژ روشن، بژ طبیعی، رز بژ و گلد بژ عرضه می‌شود. هر دو نوع این ضد آفتاب علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید، دارای مزایای دیگری از جمله خاصیت ضد جوش، ضد لک، ضد حساسیت و آبرسان نیز است. بعلاوه این ضد آفتاب برای پوست دور چشم نیز قابل استفاده است.

کرم ضد آفتاب رنگی فتودرم مکس بایودرما SPF50

نمی‌توان از کرم های ضد آفتاب کرم پودری نام برد و به برند محبوب و خوشنام بایودرما اشاره نکرد. بایودرما کرم ضد آفتاب رنگی خود را با SPF50 در دو نوع مختلف مخصوص پوست‌های معمولی و خشک و پوست‌های چرب و مختلط به مشتریان خود معرفی نموده است. این محصول قدرت پوشانندگی بسیار مناسبی داشته و حفاظت کاملی را نیز در برابر اشعه به عمل می‌آورد. این ضد آفتاب در برابر شستشو و تعریق مقاوم بوده و در آن از هیچ نوع اسانسی استفاده نشده است. بافت بسیار سبک این ضد آفتاب کرم پودری به شما احساس خوشایندی خواهد داد.

کرم ضد آفتاب کرم پودری الارو SPF50

الارو نامی آشنا برای تمام افرادی است که به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند. این برند محبوب خارجی نیز یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب کرم پودری را در رنگ‌بندی‌های متنوع برای مشتریان خود تهیه کرده است. شما با هر نوع پوستی که داشته باشید می‌توانید از این محصول استفاده کرده و همراه با فیلتر نمودن اثرات مخرب نور خورشید، از قدرت پوشانندگی بی‌نظیر آن لذت ببرید. این محصول محافظت از پوست در برابر اشعه مادون قرمز را نیز برای شما فراهم می‌کند و در ضمن فاقد پارابن است.

کرم ضد آفتاب رنگی بری سان SPF50 اوریاژ

اوریاژ نیز همیشه در ارائه بهترین‌ها پیشرو بوده است. از ویژگی‌های این ضد آفتاب رنگی می‌توان به موارد نیز اشاره کرد:

  • مناسب انواع پوست؛ حتی پوست حساس با چربی کنترل شده
  • جلوگیری از پیری زودرس و سرطان‌های پوستی
  • ایجاد رنگی بسیار طبیعی با انعکاس طلایی
  • حداکثر حفاظت در برابر آفتاب
  • فاقد اکتوکرایلن، پارابن و الکل
  • در دو رنگی بژ روشن و گلد
  • غیر چرب با جذب سریع
  • مقاوم در برابر نور
دکمه بازگشت به بالا