ورزشی

اردوی تیم‌ملی واترپلو قبل از قهرمانی آسیا کوتاه بود/ مقابل چین در فینال نمایش خوبی داشتیم

سرمربی تیم ملی واترپلوی ایران با اشاره به اینکه مدت زمان اردوی تیم‌ملی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، کوتاه بود، گفت: چین نسبت به دوره قبل قوی‌تر شده بود اما در فینال مقابل آن‌ها نمایش خوبی داشتیم.

به گزارش ایسنا، دانیال خاکبان پس از کسب مدال نقره تیم ملی واترپلو ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا سنگاپور ۲۰۲۳ و بازگشت تیم‌ملی به کشور، اظهار کرد: خداراشاکریم که تیم ملی توانست در مسابقات قهرمانی آسیا با تلاش بازیکنان و کمک کادر فنی نتایج قابل قبولی کسب کند و به مدال نقره آسیا برسیم.

وی ادامه داد: از مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، کمال تشکر را دارم چرا که زحمات زیادی برای اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا، کشیده شد.

سرمربی تیم ملی واترپلو ایران با بیان اینکه “مسابقات قهرمانی واترپلو آسیا به عنوان انتخابی لیگ جهانی واترپلو به شمار می‌رفت و سطح این دوره از مسابقات فوق‌العاده بالا بود،” خاطرنشان کرد: تیم‌های چین و قزاقستان به عنوان دو تیم مطرح و قدرتمند آسیا در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده بودند و خداراشکر در مرحله گروهی قزاقستان را شکست دهیم و در سایر بازی‌های مرحله گروهی و حذفی به جز فینال رقبای خود را از پیش رو برداشتیم.

خاکبان افزود: در دیدار فینال مقابل چین به میدان رفتیم و بازیکنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند. به عقیده کارشناسان تیم چین بسیار قدرتمند و نسبت به دوره قبل مسابقات از سطح بالاتری برخوردار بود و چند بازیکن اصلی به آن‌ها اضافه شده بودند با این حال اما نمایش بسیار خوبی مقابل چین داشتیم.

وی با بیان اینکه مدت اردوی تیم ملی واترپلو قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، کوتاه بود، عنوان کرد: با همین زمان کم نیز نتیجه قابل قبولی گرفتیم و از همه عزیزانی که تیم ملی راه همراهی کردند کمال تشکر را دارم و امیدوارم بتوانیم در آینده برای پیشرفت واترپلوی ایران اقدامات بیشتر و بهتری انجام دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا