علمی و پزشکیکسب و کار استانها

مدت زمان گرفتن مدرک icdl

دوره ICDL “فنی حرفه ای” ✔️ [هزینه + مدرک +زمان کلاس]

اگر می خواهید کامپیوتر را از ابتدا آموزش ببینید و بعد از آن یک مدرک icdl فنی حرفه ای جهت مهاجرت و یا استخدام دریافت کنید، باید عرض کنیم که دوره آموزشی خود را به درستی انتخاب کرده اید. مدرک آنلاین icdl یک دوره آموزش کامپیوتر از صفر در سطح بین المللی بوده و با گذراندن این کلاس می توانید با نرم افزارهای اداری به خوبی کار کنید. دوره icdl فنی حرفه ای یک شروع فوق العاده برای یادگیری کامپیوتر هستش. شما بعد از گذراندن کلاس کامپیوتر در آموزشگاه هرمس، یکی از آموزشگاه های کامپیوتر فنی حرفه ای، می توانید با توجه به علاقه خود، دیگر دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای را آموزش ببینید.

گذراندن دوره icdl شما را بر 7 مهارت مهم کامپیوتری از جمله مبانی کامپیوتر، ویندوز، ورد، اکسل، اکسس، پاورپوینت و اینترنت مسلط می سازد و پس از آن می توانید برای اخذ دو مدرک آموزشگاهی (ویژه استخدام و شرکت در آزمون های استخدامی داخل کشور) و مدرک فنی حرفه ای (با اعتبار بین المللی) اقدام نمایید.

استعلام مدرک icdl فنی حرفه ای | دریافت مدرک icdl از سایت فنی حرفه ای | دوره مجازی icdl فنی حرفه ای

ساعت آموزش کلاس ICDL

یکی از سوالات پرتکرار کارآموزان، در رابطه با ساعت آموزش دوره ICDL است که بعضی از موسسات آموزشی، ساعت بیشتری را به این مهارت اختصاص داده اند. متقاضیان عزیز در نظر داشته باشند که مجموعه هرمس سالهاست که این دوره آموزشی را با سرفصل جامع به صورت تخصصی برگزار می کند. اما تفاوت ساعت در چیست؟ آیا کمتر آموزش می بینید؟ قطعا خیر. شما در هرمس جزوه نویسی ندارید (جزوه را با همان هزینه دوره در اول کلاس دریافت می کنید) و فقط آموزش می بینید و تمرین می کنید و کلیه مطالب آموزشی کلاستان را به صورت فیلم ضبط شده در پایان همان جلسه دریافت می کنید و یک عمر می توانید از آنها استفاده کنید و دیگر برای یادگیری این مبحث هزینه نکنید. فراموش نکنید “مسافرت با هواپیما، شما را به مقصد می رساند، اما خیلی راحت تر و خیلی سریعتر“.

مزایای دوره icdl فنی حرفه ای :

  • تسلط به مهارت هفتگانه کامپیوتر
  • دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی جهت مهاجرت و یا استخدام
  • کاهش هزینه های ناشی از نداشتن تسلط کافی به کامپیوتر
  • افزایش بازدهی و سرعت عمل در انجام کارها
  • کاهش اشتباهات در انجام امور دفتری

دوره ICDL آنلاین

آموزشگاه فنی حرفه ای هرمس دوره های کامپیوتر را به صورت آموزش حضوری و مجازی برگزار می نماید. مزیت دوره آنلاین ICDL در این است که شما دقیقا همزمان با کلاس های حضوری، در حال آموزش دیدن هستید و از سوال و جواب افراد دیگر نیز بهره لازم را خواهید برد. در حالیکه اکثر آموزش های آنلاین و مجازی ICDL به این شکل است که مدرس بدون حضوری فیزیکی کارآموز، تدریس می نماید و کلاس برای دانش پذیر بسیار خسته کننده سپری می شود.

پیشنهاد ویژه ما برای افراد جویای کار در امور اداری و دفتری

در صورتی که هدف شما از یادگیری کامپیوتر پیداکردن شغلی مناسب است، پیشنهاد ویژه آموزشگاه، گذراندن دوره آموزشی پک طلایی امور اداری است. در این دوره همزمان دو مهارت لازم برای استخدام در پست های اداری یعنی مهارت های هفتگانه کامپیوتر و حسابداری را آموزش خواهید دید. گرچه صفحه آموزش حسابداری عملی رایگان هرمس به بیان مفاهیم پایه برای آشنایی شما با حسابداری پرداخته است اما با گذراندن این دوره بدون شک، رزومه شما جزء رزومه های خاص متقاضیان استخدامی قرار خواهد گرفت.

کدام آموزشگاه فنی حرفه ای بهترین انتخاب برای آموزش کامپیوتر است؟

به شما متقاضی شرکت در کلاس کامپیوتر پیشنهاد می کنیم حتما قبل از ثبت نام، از مجوز فنی و حرفه ای آموزشگاه کامپیوتر مطمئن شده و حداقل یک جلسه رایگان در کلاسهای آموزش کامپیوتر آن واحد آموزشی حضور داشته باشید تا با موارد مهمی اعم از نحوه تدریس مربیان، امکانات آموزش، سرفصلهای آموزشی، درصد رضایت کارآموزان دوره های قبل و … آشنا شوید.

هزینه دوره icdl

هزینه دوره ICDL فنی حرفه ای هر ساله توسط اداره کل فنی و حرفه ای استان تهران تصویب شده و به اطلاع مخاطبین اعم از آموزشگاههای فنی و حرفه ای و متقاضیان ثبت نام در دوره های آموزش کامپیوتر می رسد. هزینه کلاس کامپیوتر فنی حرفه ای معمولا از 3بخش هزینه آموزش دوره، هزینه معرفی به آزمون سازمان فنی حرفه ای و هزینه صدور گواهینامه تشکیل شده است که بعضی از آموزشگاه‌ها به صورت یکجا و بعضی به صورت جداگانه دریافت می نمایند که شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آن به قسمت بالاتر همین صفحه مراجعه کنید.

کلاس کامپیوتر (ICDL)

دوره icdl فنی حرفه ای یا همون آموزش کامپیوتر با مهارتهای هفتگانه که در آموزشگاه کامپیوتر هرمس واقع در شرق و غرب تهران برگزار می شود، شامل 30 جلسه آموزشی با ارائه فیلم های آموزش هرجلسه هستش. کارآموزان در پایان دوره ICDL فنی حرفه ای می توانند گواهینامه ICDL معتبر آموزشگاه و یا مدرک ICDL فنی حرفه ای رو پس از شرکت و قبولی در آزمون دریافت کنند. برای اطمینان از نحوه آموزش، حتما یک جلسه رایگان در آموزشگاه ها حاضر شوید.

مراحل دریافت مدرک فنی و حرفه ای آی سی دی ال به چه صورت است؟

روند استاندارد برای دریافت مدرک icdl شامل ثبت نام در دوره مذکور، شرکت در کلاس‌های لازم و قبولی در آزمون مهارت سنجی است. البته ممکن است برخی از آموزشگاه‌ها برای صدور مدرک داخلی این روند را رعایت نکنند و علت تفاوت هزینه مدرک icdl از آموزشگاهی به آموزشگاه دیگر نیز همین امر است.

لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید مدرکی معتبر را با هزینه‌ای معقول و قانونی دریافت کنید، توصیه می‌شود، در یکی از آموزشگاه‌های رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ثبت نام کنید. هزینه مدرک icdl برای آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در نرخنامه سال ۱۴۰۰ معادل ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

برای دریافت مدرک icdl بین المللی با هزینه قانونی به کجا می‌توانید مراجعه کنید؟

اگر قصد دریافت مدرک icdl را دارید و نمی‌دانید چه طور می‌توانید یک مرکز آموزشی معتبر را پیدا کنید، می‌توانید به مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای هرمس ری مراجعه کنید. دریافت مدرک icdl از مجتمع فنی و حرفه‌ای هرمس، مزیت‌های بسیاری را به همراه خواهد داشت که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

شرکت در کلاس‌های icdl با امکان استفاده از خوابگاه

یکی از بزرگترین مزیت‌های استفاده از دوره‌های آموزشی مجتمع آموزش فنی و حرفه‌ای هرمس، برخورداری از خوابگاه اختصاصی است. این به آن معنا است که چنانچه از شهری دیگر برای دریافت مدرک icdl به تهران مراجعه کرده‌اید هزینه‌های گزاف اقامت بر دوش شما تحمیل نخواهد شد.

با شرکت در کلاس‌های هرمس مدرک بین المللی icdl را دریافت خواهید کرد

شرکت کنندگان در دوره‌های آموزش icdl مجتمع فنی و حرفه‌ای هرمس پس از اتمام دوره در آزمون‌های رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور شرکت کرده و مدرک رسمی خود را از این سازمان دریافت خواهند کرد.

هزینه مدرک icdl این مجتمع طبق نرخ رسمی است.

لازم به ذکر است چنانچه در دوره‌های آموزشی این مرکز شرکت کنید، هزینه مدرک icdl معادل تعرفه رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای کل کشور را خواهید پرداخت و از پرداخت هرگونه هزینه اضافی بدون دلیل معاف خواهید بود که این خود امری بسیار مهم برای شرکت در کلاس‌های مختلف است.

دسترسی آسان به آموزشگاه

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت شرکت در این کلاس‌ها، دسترسی آسان به این مجتمع آموزشی، از طرق متعدد است. برای مثال شما می‌توانید با استفاده از مترو خط یک تهران، اتوبوس‌های BRT خط پایانه لاله-جوانمرد و یا حتی تاکسی‌های خط میدان راه آهن-شهرری به سادگی به این آموزشگاه مراجعه کنید. قطعاً و بدون شک، سادگی در تردد به آموزشگاه می‌تواند یک آپشن بسیار مهم برای علاقه مندان به دریافت مدرک icdl محسوب شود، زیرا همیشه هزینه حمل و نقل تا محل آموزشگاه، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های هنرجویان بوده است.

امکان شرکت در دوره‌های پیشرفته‌تر مشاغل رایانه‌ای

یکی دیگر از مزیت‌های بزرگ شرکت در کلاس‌های این مجتمع فنی و حرفه‌ای امکان شرکت در دوره‌های پیشرفته‌تر، البته با هزینه جداگانه، پس از اتمام دوره مذکور است. این مجموعه آموزشی علاوه بر دوره icdl کلاس‌های مانند دوره آموزش SEO یا بهینه سازی وب سایت، آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت، کلاس‌های گرافیک کامپیوتری و چندین رشته مرتبط دیگر را نیز ارائه می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا