استان ها

قاتل کودک هشت ساله در سمنان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،فرد مظنون برای بررسی بیشتر و تکمیل پرونده به پلیس آگاهی استان سمنان احضار و در بازجویی‌های فنی و تخصصی لب به اعتراف گشود و بیان کرد که کودک موصوف را از مقابل مدرسه سوار کرده و در یکی از روستاهای اطراف شهرستان سمنان به داخل یک قنات قدیمی و خشک شده به عمق حدود ۹ متر انداخته و از سرنوشت وی اطلاعی ندارد.

پس از اعتراف متهم مبنی بر انداختن کودک به درون قنات، تلاش‌ها برای یافتن کودک با کمک مقنیان بومی و آتش‌نشانی انجام و لباس فرم مدرسه کودک در یکی از انشعاب‌ها و حدود هشت متر دورتر از دهانه قنات مورد نظر کشف شد، اما هیچگونه آثاری از جسد کودک یافت نشد.

با توجه به ارتباط بین چاه مورد نظر با چاه‌های اطراف در محل و عبور یکی از انشعاب‌ها از زیر جاده اصلی، در نهایت در نشست‌های متعدد و هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد مدیریت بحران استانداری، عملیات خاک‌برداری با تمامی امکانات اجرا شد و در نهایت جسد بی جان کودک کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد. با توجه به اعلام نشدن علت مشخصی از سوی قاتل در این جنایت، انگیزه این عمل از سوی کارشناسان امر در حال رسیدگی است و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا