ورزشی

امیرآبادی: وزیر ورزش جواب هواداران را بدهد/ استقلال قهرمانی می‌خواهد دربی را ببرد

نمی‌دانیم مقصر اصلی مشکلات استقلال کیست؟

پیشکسوت تیم استقلال گفت: وزیر ورزش و دیگر کسانی که مسئولیت دارند باید جواب هواداران را بدهند چون مسئولیت پذیرفته‌اند. 

مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص برتری یک بر صفر استقلال در خانه آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: جا دارد از تک تک بازیکنان تیم که با غیرت بازی کردند و باعث پیروزی استقلال شدند تشکر کنم. اتفاقات حاشیه‌ای زیادی پیرامون باشگاه استقلال است و با وجود مشکلات مالی، بازیکنان فقط برای هواداران بازی می‌کنند. درود به شرف آنها که برابر تیم خوب آلومینیوم آن هم در اراک برنده شدند. بازی خوبی از استقلال دیدیم و گلی که مهدی قائدی زد روی زیرکی و باهوشی خود به ثمر رساند. دیگر بازیکنان هم کمک کردند تا این پیروزی حفظ شود و حالا استقلال در کورس قهرمانی باقی مانده و می‌تواند به قهرمانی امیدوار باشد.

**استقلال از آسیا حذف می‌شود

وی ادامه داد: خواهشم از مسئولان ورزش کشور به خصوص وزیر ورزش این است که به کمک تیم‌های مردمی استقلال و پرسپولیس بروند. این‌ها هوادارانی دارند که بی صبرانه به دنبال اخبار تیم‌شان هستند. من ۱۱ سال است از استقلال جدا شدم و هنوز در خیابان که من را می‌بینند در مورد تیم می‌پرسند در حالی که من در باشگاه نیستم که بتوانم به آنها خبری بدهم. دست به دامان مسئولان ورزشی می‌شوم که کاری از دست‌شان برمی‌آید. اینکه استقلال از آسیا حذف می‌شود یا پول‌هایی که از طریق بورس به دست آمده مشخص نیست کجا خرج می‌شود، تکلیف این اتفاقات روشن شود. مالک تیم‌های استقلال و پرسپولیس مردم هستند، تو را به قرآن یک ذره به فکر مردم باشند اگر آنها را دوست دارند. چرا خجالت نمی‌کشید و دست از این کارهای‌تان برنمی‌دارید. نمی دانم مقصر اصلی چه کسی است ولی وقتی پول بوده چرا داده نشده که طلب استراماچونی باعث حذف استقلال از آسیا شود.

** نمی‌دانیم باید یقه چه کسی را بگیریم؟

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: نمی‌دانیم مقصر اصلی کیست و باید خِرِ چه کسی را بگیریم؟ ماشاءالله برای هر کسی هم که سند رو می‌کنند که چه کارهایی در مدیریت استقلال انجام داده، سند رو می‌کنند که کاری نکردند. پس پول‌ها کجاست؟ چه کسی خرج کرده است؟ فقط هوادار باید حرصش را بخورد. نمی‌دانم چه کسی باید جلوی این اتفاقات را بگیرد؟ اگر مردم را دوست دارند باید از این اتفاقات جلوگیری شود. باشگاهی چون استقلال که باید خصوصی می‌شده هنوز هم وزارت ورزش در موردش نظر می‌دهد. وزیر ورزش و دیگر کسانی که مسئولیت دارند باید جواب مردم را بدهند چون مسئولیت پذیرفته‌اند. 

** حساس‌ترین بازی برای استقلال دربی خواهد بود

امیرآبادی در مورد اینکه با عبور از آلومینیوم، استقلال یک بازی با هوادار دارد و سپس دربی با پرسپولیس را برگزار می‌کند، عنوان کرد: حساس‌ترین بازی برای استقلال دربی خواهد بود. اگر تمام بازی‌ها را برنده شوی و در دربی بازنده شد، تیم ضعیف خواهید بود. استقلال ضمن اینکه خود را در کورس قهرمانی حفظ می‌کند، باید تمام حواشی و ایرادها را کنار بگذذارد و با تمام توان به دنبال برتری در دربی باشد چون این بار بیش از هر زمان دیگری به ۳ امتیاز آن نیاز دارد. بازی با آلومینیوم تمام شد، بازی با هوادار هم باید برنده استقلال باشد تا از کورس جا نماند، بعد آماده بازی با پرسپولیس شود. هواداران کری می‌خوانند و اگر استقلال قهرمانی می‌خواهد باید دربی را ببرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا