عمومیکسب و کار استانها

پرینتر لیزری اچ پی تک کاره سیاه و سفید مدل HP LaserJet Pro M15w

مشخصات تماس آوا فرهنگ آریا
نام مرکز یا شرکت: آوا فرهنگ آریا تلفن: 982188316000 همراه: 09120233869
ادرس: تهران، خیابان ایرانشهر شمالی، کوچه شهید دهقانی نیا، پلاک 9، واحد 3 و 5 فکس:   ایمیل: info@avafarhang.com
تلفن: 02188316000        

 

مشخصات کلی پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Laserjet pro M15w + بررسی تخصصی

پرینتر اچ پی مدل M15w, از سری M پرینترهای شرکت معروف و خوشنام HP است که به مانند پرینتر مدل M12W در رده پرینترهای تک کاره این شرکت قرار میگیرد. وزن کم (در حدود 4 کیلوگرم) و ابعاد جمع و جور این پرینتر آن را در زمره پرینترهای خانگی HP قرار داده است. پرینتر مدل M15w, توان کاری ماهانه ایی در حدود 8000 برگ را داراست و ظرفیت سینی ورودی کاغذ آن در حدود 150 برگ است که البته این طرفیت برای سینی خروجی آن به تعداد 100 برگ کاغذ A4 میباشد و همین امر باعث شده که اچ پی M15w گزینه مناسبی برای مصارف خانگی و کارهای اداری با حجم کاری پایین باشد.

تکنولوژی چاپ در پرینتر اچ پی M15w, لیزری است و نوع چاپ در آن به صورت تک رنگ یا همان سیاه و سفید است. پرینترهای لیزری سرعت چاپ مناسبی دارند ولی برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی مناسب نیستند. پرینتر M15w قادر است که در هر دقیقه 19 برگ را به صورت یک رو و با رزولوشنی معادل با 600*600 dpi به چاپ برساند که این کیفیت برای چاپ اسناد م مدارک قابل قبول میباشد. این پرینتر قابلیت تغذیه خودکار کاغذ یا همان ADF را ندارد و برای گرفتن چاپ دورو با آن باید به صورت دستی اقدام کنید.

خرید و فروش چاپگر | دستگاه پرینتر | دستگاه چاپ فیش

خرید پرینتر اچ پی مدل M15W

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید پرینتر مدل M15w, قابلیت اتصال به صورت بیسیم یا همان WiFi را دارد و کاربر را از دردسرهای سیستم کابل کشی بی نیاز کرده است. البته در صورت فقدان مودم و اینترنت هم امکان پرینت گرفتن از اسناد با قابلیت WiFi Direct که در این پرینتر تعبیه شده است وجود دارد که تکنولوژی به روز و مفیدی در این پرینتر میباشد. البته در پشت دستگاه یک درگاه اتصال USB2.0 وجود دارد که برای وصل کردن پرینتر به کامپیوتر و هم چنین استفاده از فلش مموری میباشد. وجود  کلیدهای کنترلی کم و ساده بر روی بدنه پرینتر کاربری دستگاه را ساده تر کرده است.

قیمت پرینتر مدل M15W

نوع کارتریج در چاپگر اچ پی مدل M15w, از نوع HP 48A LaserJet Black Toner است و کارکرد آن نیز چیزی در حدود 1200 برگ است. البته یک کارتریج اولیه به صورت اورجینال در درون خود دستگاه موجود میباشد و کارتریج آن به صورت کشویی در دستگاه تعبیه شده است. قیمت مقرون به صرفه در کنار ابعاد کم و دیگر قابلیت های آن میتواند عاملی باشد که خریداران پرینتر را ترغیب به خرید پرینتر اچ پی مدل M15w کند.

بررسی اجمالی

پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M15w جزو پرینترهای لیزری تک کاره کوچک و سریع است. این پرینتر علاوه بر کوچک بودن، قیمتی بسیار مناسب و اقتصادی دارد. چاپ این پرینتر سیاه و سفید بوده و نهایت سایز کاغذی که پشتیبانی می کند A4 می باشد. سرعت چاپ HP LaserJet Pro M15w تا 19 برگ در دقیقه است. همانطور که گفته شد این پرینتر از نوع اقتصادی و به صرفه بوده و روی موارد طراحی زیاد تکیه نکرده است. اما اتصال بی سیم (Wifi) آن یک ویژگی لازم و مفید در این مدل به حساب می آید.

طراحی و ساخت

HP، با در نظر گرقتن کاربری خانه و دفاتر کوچک اداری، این پرینتر را طراحی و تولید کرده است. خبری از LCD و دکمه های مدیریتی فراوان نیست. خب البته نمی توان این نوع طراحی و عدم داشتن LCD را عیب نامید. پرینتر در حالت Standby سر و صدای زیادی ندارد و یکدفعه تمرکز کاربر را بهم نمی زند. هنگام چاپ، پرینتر صدای کمی ندارد اما سرعت چاپ آن، این مورد را بی اهمیت می کند.

سینی ورودی کاغذ این پرینتر ظرفیت 150 برگ را دارد. اما سینی خروجی آن تا 100 برگ را درون خود جای می دهد. کارتریج تونر این دستگاه پرینتر بصورت کشویی در قلب پرینتر جای می گیرد. کارتریج اولیه دستگاه بصورت کاملاً اورجینال همراه دستگاه عرضه می شود.

پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M15w بدنه ای پلاستیکی و سفید دارد. دکمه های لمسی پنل آن در سمت چپ قرار دارد و دیگر هیچ چیز جذابی نگاه کاربر را نشانه نمی گیرد. پورت USB و درگاه کابل پاور در پشت دستگاه قرار دارد.

عملکرد

M15w فقط قادر به چاپ اسناد تک رو است و کاربر برای چاپ اسناد دو رو باید بصورت دستی اینکار را انجام دهد. همانطور که گفته شد دستگاه با سرعت 19 برگ در دقیقه عمل چاپ را انجام می دهد. این عمل با رزولوشن 600×600 DPI انجام می پذیرد که تقریباً 80 درصد پرینترهای امروزی با این رزولوشن چاپ می کنند.

دستگاه فاقد اسکنر است اما یک اپلیکیشن توسط HP برای این مدل تهیه شده که با موبایل می توان اسناد را اسکن کرده و مستقیمآً از طریق WiFi Direct آن ها را چاپ نمود. ممکن است بنا به دلایلی استفاده از مودم و یا روتر بی سیم امکان پذیر نباشد، اما قابلیت Wifi Direct باعث شده تا اسناد بطور مستقیم با این پرینتر ارتباط برقرار کرده و دستورات چاپ را دریافت نماید. این پرینتر سرعت بالا آمدن و چاپ اولیه مناسبی دارد. زمان مورد نیاز برای چاپ اول، حدود 8.4 ثانیه است. کارتریج مورد استفاده این پرینتر لیزری با کد عمومی HP 48A و HP 44A شناخته می شود و قادر به چاپ 1000 برگ در طول مصرف آن است.

چاپ اسناد متنی، بخوبی و با کیفیت مناسب انجام می شود اما چاپ عکس ها همانطور که باید انتظار داشت، نقاط DPI را براحتی قابل تشخیص می کند و تصویر مناسبی را تحویل کاربر نمی دهد. البته نیاز به گفتن نیست که این پرینتر برای چاپ اسناد اداری و متنی طراحی شده است و نه چاپ عکس با جزئیات زیاد.

نصب آسان

به لطف داشتن اپلیکیشن قدرتمند ارائه شده توسط HP، اتصال به گوشی و تبلت های اندرویدی و IOS بسیار سریعتر اتفاق می افتد. فقط کافیست پرینتر را روشن کنید تا به شبکه داخلی شما توسط Wifi متصل شود. نصب به کامپیوتر از طریق پورت USB نیز که برای همه آشناست و نیازی به تعریف ندارد.

پرینتر اچ پی مدل LaserJet Pro M15w با قابلیت اتصال بی سیم Wi-fi و قدرت بالا

پرینتر اچ پی مدل M15w از محصولات تک کاره با تکنولوژی چاپ سیاه و سفید شرکت قدرتمند hp است. این پرینتر با سرعت چاپ بالا و حافظه داخلی ۱۶ مگابایت برای مصارف کم حجم و سبک خانگی و ادارات و دفاتر کوچک مناسب می‌باشد. M15w با پردازنده ۵۰۰ مگاهرتز، قدرت چاپ ۱۹ برگ در دقیقه را دارد. اولین برگه پس از حدود ۸.۴ ثانیه به چاپ می‌رسد. توان چاپ ماهانه این پرینتر، ۸۰۰۰ برگ می‌باشد.

ظرفیت سینی ورودی این پرینتر لیزری ۱۵۰ برگ و ظرفیت سینی خروجی ۱۰۰ برگ در سایز چاپ A4 است. شرکت اچ پی، پرینتر LaserJet Pro M15w را با کیفیت و حرفه‌ای و کارایی سریع عرضه کرده است تا به زمان کمتری برای پرینت نیاز داشته باشید. این محصول دارای قابلیت اتصال بی‌سیم است که به سرعت و راحتی کار شما بسیار کمک می‌کند و شما را از کابل‌کشی‌های متعدد و پیچیده رها می‌سازد. لطفا مشخصات بیشتر پرینتر hp M15w را در ادامه دنبال کنید.

ویژگی ها و مشخصات پرینتر hp M15w:

  • دارای اتصال بی‌سیم Wi-fi که به سرعت و راحتی کار شما بسیار کمک می‌کند.
  • پرینتر اچ پی مدل M15w مجهز به قابلیت Wifi Direct است؛ یعنی اگر به مودم و شبکه بی‌سیم دسترسی نداشته باشید به سادگی و به صورت مستقیم به پرینتر وصل خواهید شد و می‌توانید کار پرینت را انجام دهید.
  • با سیستم‌عامل های ویندوز و ios سازگاری دارد.
  • صرفه‌جوبی در مصرف انرژی، از دیگر ویژگی‌های این پرینتر تک کاره به شمار می‌رود. این دستگاه از تکنولوژی HP Auto-On / Auto-Off برخوردار است. یعنی در مواقع بیکاری، پرینتر به حالت خاموش می‌رود و در صورت ارسال دستور چاپ و انجام پرینت از این حالت خارج شده و به حالت آماده به کار می‌رود.
  • چاپگر ۱۵w اچ پی قابلیت استفاده از فلش مموری را نیز داراست.

نتیجه گیری

یک پرینتر لیزری تک کاره کوچک معمولاً نباید کاری جز پرینت داشته باشد. اگر یک کاربر و یا اداره چیزی فراتر از پرینت مثل اسکن، کپی و فکس می خواهد، باید از این نوع پرینتر ها چشم پوشی کند. اما اگر چاپ سیاه و سفید اسناد متنی کافیست، HP LaserJet Pro M15w گزینه ای مناسب است. این پرینتر یک انتخاب ارزان و مقرون به صرفه است.

منبع: آوا فرهنگ آریا

دکمه بازگشت به بالا