راهنمای خرید بهترین کولر گازی های سال 1402

ممکن است با نزدیک شدن به فصل گرم سال افراد اقدام به خرید کولر گازی کنند. کولر گازی می تواند زندگی انسان ها را بسیار راحت تر کند. همچنین می تواند در فصل گرم سال یعنی تابستان هوایی بسیار خنک و مطبوع را در محیط مورد نظر شما به وجود آورد. فرقی نمی کند شما این دستگاه را درون محیط منزل و محل کار خود قرار دهید. در هر زمان و در هر شرایطی با فشردن یک دکمه می توانید از هوای بسیار خنک و لذت بخش این دستگاه استفاده کنید. بسیاری از افراد که اقدام به خرید کولر گازی می کنند به دنبال بررسی این دستگاه و انتخاب برند مناسب می باشند. البته در هنگام خرید کولر گازی باید موارد بسیار زیادی را مورد نظر قرار دهید تا بتوانید دستگاهی مناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب کرده و خریداری نمایید.

بهترین کولر گازی 24000 | بهترین کولر گازی 30000 | بهترین کولر گازی ایرانی
راهنمای خرید بهترین کولر گازی های سال 1402

کیفیت در کولر گازی حرف اول را می‌ زند. پس بهتر است در هنگام خرید به کیفیت محصول مورد نظر بسیار دقت کنید تا بتوانید از این دستگاه عالی تا سالیان طولانی بدون وجود آمدن کوچکترین مشکلی استفاده کنید. حال با ما همراه باشید تا در رابطه با راهنمای خرید بهترین کولر گازی های سال 1402 اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

بررسی راهنمای خرید بهترین کولر گازی های سال 1402

افراد با بررسی راهنمای خرید بهترین کولر گازی های سال 1402 می توانند خریدی بسیار عالی و مناسب را انجام داده و دستگاه مورد نیاز خود را درون منزل یا محیط کارشان قرار دهند. ور راهنمای خرید بهترین کولر گازی، شما می توانید با مدل های کولر گازی آشنا شوید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که کدام مدل کولر گازی را خریداری نمایید.

به طور کلی کولر گازی ها به چهار دسته تقسیم بندی می شوند که این ۴ دسته شامل کولر گازی پنجره ای، کولر گازی اسپیلت، کولر گازی پرتابل و کولر گازی ایستاده می باشند. در صورت داشتن آشنایی با ویژگی هر کدام از این مدل ها می توانید مدلی مناسب را انتخاب کنید.

کولر گازی پنجره ای: می توان گفت جزو ساده ترین کولر های موجود در بازار می باشند و دارای طراحی جمع و جوری هستند. معمولاً این کولر گازی ها را بر روی پنجره نصب می‌ کنند. به همین دلیل به آن ها کولر گازی پنجره ای نیز می‌ گویند. نصف این کولر گازی درون منزل و نصف آن در بیرون از منزل قرار می‌ گیرد. اگر متراژ شما کمتر از ۵۰ متر باشد بهتر است این کولر گازی را انتخاب نمایید.

بهترین کولر گازی 24000 | بهترین کولر گازی 30000 | بهترین کولر گازی ایرانی
خرید بهترین کولر گازی های سال 1402

مدل های دیگر

کولر گازی های پرتابل جزو کولر گازی های قابل حمل هستند که بیشتر برای فضا های کوچک مانند اتاق ها استفاده می شوند. این دستگاه ها جزو کولر های ایستاده به حساب می‌ آیند و برای فضا های کمتر از ۳۰ متر بسیار کاربردی هستند. در زیر این کولر ها چرخ وجود دارد که شما با استفاده از این چرخ می توانید به راحتی کولر ها را جابجا کنید.

یکی از بهترین مدل های کولر گازی موجود در بازار، کولر گازی اسپیلت می باشد. این دستگاه دارای سیستم سرمایش و گرمایش است. استفاده از این کولر گازی سبب می شود که شما در هر فصلی بتوانید از سیستم سرمایش و گرمایش دیگری بی نیاز باشید. این کولر گازی ها برای متراژ های بسیار بالا نیز مناسب هستند و صدای کمی تولید می کنند. عمر بالا و مصرف بهینه برق جزو مزیت‌ های این کولر گازی به حساب می آیند.

انواع دیگری از کولر گازی، کولر گازی ایستاده می باشد. می‌ توان گفت اندازه این کولر گازی نسبت به مدل های دیگر بزرگتر است و در دو نوع یک تکه و دو تیکه به بازار عرضه شده است. شما برای استفاده در متراژ های بالا می‌ توانید از کولر گازی ایستاده نیز استفاده نمایید. اما این کولر گازی دارای قیمت بالایی می باشد که می توان آن را جزو معایب آن دانست.

بهترین کولر گازی 24000 | بهترین کولر گازی 30000 | بهترین کولر گازی ایرانی
بهترین کولر گازی های سال 1402

بررسی کولر گازی معمولی و اینورتر

در مطالب بالا در رابطه با انواع کولر گازی صحبت کرده و اطلاعاتی را به شما ارائه دادیم تا شما بتوانید با بررسی راهنمای خرید بهترین کولر گازی های سال 1402 این مدل ها را شناخته و بهترین مدل را با توجه به خواست و نیاز خود انتخاب نمایید. حال می خواهیم به بررسی کولر گازی معمولی و اینورتر پرداخته و به این پرسش شما پاسخ دهیم که کدام کولر گازی مناسب می باشد. می توان گفت عمده تفاوتی که کولر گازی اینورتر و کولر گازی معمولی دارند، قیمت آن ها می باشد. معمولا مدل‌ های اینورتر نسبت به مدل معمولی قیمت بالاتری دارند. مصرف انرژی کولر گازی های اینورتر نیز از کولر گازی های معمولی بهینه تر و به صرفه تر می باشد.

معمولا تفاوت کولر گازی معمولی و اینورتر دار در مورد هزینه و قیمت آن ها است. در نظر داشته باشید که مدل اینورتر دارای سیستم پیچیده ای می باشد و برای بررسی و تعمیر آن باید از افراد حرفه ای و تعمیرکاران آموزش دیده در این زمینه کمک بگیرید. همچنین کولر های اینورتر کم مصرف نصب به کولر های معمولی صدای کمتری تولید می‌ کنند. به طور کلی اگر در رابطه با قیمت مشکلی ندارید مدل های اینورتر ارزش خرید بسیار بالایی دارند.

دکمه بازگشت به بالا