استان ها

آبرسانی و بهداشت اولویت ما در استان کرمان است

ایسنا/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به همکاری این نهاد با دانشگاه علوم پزشکی گفت: در حال حاضر آبرسانی و بهداشت اولویت کار ما در استان است.

سردارمحمدعلی نظری ۲۷ فروردین ماه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مسئول سلامت و دفاع زیستی سپاه ثارالله با قدردانی از همکاری‌های دانشگاه علوم پزشکی در مناسبت‌های مختلف اظهار کرد: ارتباط بین سپاه و مجموعه‌های خدماتی و نهادهایی که به مردم خدمت می‌کنند و در بالاترین سطح آن جامعه پزشکی و درمان، بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه انجام خدمات پزشکی سال‌هاست که یکی از اولویت‌های کارهای سازندگی و جهادی است، افزود: بیمارستان صحرایی فاطمه‌الزهرا(سلام الله علیها) قبل از کرونا در مناطق محروم و حاشیه شهر کرمان خدمات پزشکی ارائه می‌کرد و ارتباط نزدیکی با دانشگاه علوم پزشکی داشتیم و در زمان کرونا این ارتباط بیشتر شد و علاوه بر کارهای اجرایی و ضدعفونی معابر، وارد برخی از تولیدات شدیم و مواد ضدعفونی را با نظارت علوم پزشکی تولید کردیم.

نظری با بیان اینکه تولید ماسک و لباس‌های پزشکی کارهای جهادی بود که مانند روزهای جنگ انجام شد، گفت: ما در بحث تولید واکسن جزء موفق‌ترین کشورها بودیم و درخصوص مبارزه با کرونا به برکت خون حاج قاسم سلیمانی طرحی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت و جامعه پزشکی سپاه و بسیج انجام شد که تاثیرات بسزایی در کنترل کرونا داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در حال حاضر نیز این همکاری ها ادامه دارد و اکنون اولویت اول ما بحث آب و در کنار آن بهداشت است؛ مسکن و اشتغال اولویت‌های بعدی ماست که به کمک دانشگاه علوم پزشکی بحث بهداشت به خوبی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا