عمومیکسب و کار استانها

ارتباط مستقیم مدیریت ناوگان با ردیاب خودرو

مدیریت ناوگان یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت‌هایی است که تعداد زیادی خودرو یا وسیله نقلیه در سیستم کسب و کار خود دارند و می‌خواهند با مدیریت صحیح آنها در راندمان کاری شرکت منجر به صرفه جویی شوند و بهره وری سیستم را افزایش دهند. در این مقاله قصد داریم در خصوص مدیریت ناوگان و استفاده از ردیاب خودرو در این سیستم با شما عزیزان صحبت کنیم:

عملکرد جی پی اس ماشین

جی پی اس ماشین یا ردیاب خودرو در واقع سخت افزاری است مبتنی بر شبکه‌های ماهواره ای جی پی اس و شبکه های مخابراتی جی اس ام که با استفاده از این دو ماژول موقعیت مکانی خودرو را پیدا می‌کند و سپس با استفاده از سیم کارت این موقعیت مکانی را برای کاربران ارسال می‌کند. به همین دلیل است که می‌گویند ردیاب باید در زیر سقف پوشیده نباشد تا بتواند موقعیت مکانی دقیق تری را برای سرورهای اپلیکیشن ردیابی ارسال کند.

البته در ادامه باید خدمت شما بگوییم که با ارتقاء ماژول GSM ردیاب و اضافه کردن تکنولوژی های AGPS  و LBS این روزها موقعیت یابی آسان تر شده است و ردیاب حتی در نقاظ کور می‌تواند با استفاده از این قابلیت ها خودش را فیکس کند و موقعیت مکانی خودش را به دست آورد.

مدیریت ناوگان چیست؟

همانطور که در ابتدای مقاله خدمت شما بزرگواران توضیح دادیم، مدیریت ناوگان به سیستم یا شرکتی می‌گویند که تعداد زیادی وسیله نقلیه دارد و می‌‎خواهد به مدیریت آنها بپردازد و در این راستا با استفاده از یک سخت افزار همانند ردیاب خودرو این کار به مراتب آسان تر خواهد شد و مدیر می‌تواند با آسودگی بیشتری به نظارت کاربران بپردازد.

توضیحات در خصوص ارتباط مستقیم مدیریت ناوگان با ردیاب خودرو

ردیاب خودرو با توجه به امکانات بسیار زیاد و کاربردی که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد می‌تواند در راستای افزایش امنیت و مدیریت به مدیران ناوگان کمک کند، برای بیشتر آشنا شدن با این موضوع در ابتدا باید به بررسی امکانات ردیاب خودرو و ارتباط مستقیم آن با مدیریت ناوگان بپردازیم:

امکانات ردیاب خودرو

  • نمایش خاموش و روشن شدن خودرو پس از باز شدن و بسته شده سوئیچ خودرو
  • هشدار حرکت کردن خودرو در راستای افزایش امنیت
  • هشدار لرزش خودرو
  • هشدار سرقت باتری خودرو
  • هشدار سرقت ردیاب
  • نمایش تمامی توقفات در طول روز توسط رانندگان
  • میزان مصرف سوخت خودرو
  • میزان کیلومتر طی شده توسط خودرو
  • تاریخچه مسیرها پیموده شده توسط خودرو
  • نمایش موقعیت مکانی لحظه ای خودرو
  • سرعت پیموده شده توسط خودرو
  • هشدار رسیدگی و تعمیرات دوره ای خودرو
  • گزارشاتی خلاصه از عملکرد روزانه راننده
  • و …

همانطور که مشاهده می‌فرمایید این گزارشات به مدیر ناوگان کمک می‌کند که نظارت دقیق تری در ادامه مسیر کار با رانندگان و همچنین مراقبت از ناوگان خود داشته باشد.

بهترین ردیاب خودرو برای مدیریت ناوگان

در این خصوص ردیاب‌های متنوع با امکانات زیادی در بازار ردیابی موجود هستند که هر کدام امکانات منحصر به فرد خود را دارند و در زمان خرید شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید اما شما با توجه به نیاز خود و نوع ماشین یا وسایل نقلیه باید اقدام به خرید کنید در این راستا توصیه ما این است از مشاوره شرکت‌های بزرگ و با تجربه در این زمینه همانند “ردیاب من” استفاده کنید که وب سایت کاملی هم دارند و امکانات موجود در پنل ردیابی خودشان را به صورت کاملا دقیق و شفاف در وب سایت توضیح داده اند و شما می‌توانید از خدمات مشاوره ای آنها نیز در زمان خرید استفاده کنید.

خلاصه ارتباط مستقیم ردیاب خودرو با مدیریت ناوگان

همانطور که اشاره شد ردیاب خودرو، بهترین وسیله برای تبدیل شدن به دستیار مدیر ناوگان است که با استفاده از آن بتواند تمامی کاربران و رانندگان موجود در سیستم را مورد نظر داشته باشد و با استفاده از آن بتواند مدیریت بهتری نسبت به سیستم داشته باشد. با استفاده از ردیاب خودرو امنیت خودروها و وسایل نقلیه موجود در سیستم مدیریت ناوگان افزایش پیدا می‌کند و کاربران می‌توانند ارتباط موثر و بهتری با مدیریت سیستم داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا