ورزشی

حرف آخر در مدیریت شهری را شورای شهر می‌زند

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

عضو شورای شهر تهران گفت:حرف آخر در مدیریت شهری را مطابق با قانون شورای شهر تهران می‌زند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و چهلمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم اندیشی صبح امروز با شهردار تهران گفت: در جلسه صبح امروز با شهردار تهران آقای زاکانی حدود ۱ ساعت در پاسخ به گزارش آقای هاشمی تشکری صحبت کرد و تقریباً به طور قطع گفت تمام گزارش خلاف قانون است و تمام اقداماتی که انجام شده است مطابق قانون بوده و اعضا باید توبه و عذرخداهی کنند.

وی ادامه داد: سپس اعضای شورای شهر صحبت کردند و آقای عباسی، قائمی و بنده در تأیید گزارش آقای تشکری هاشمی صحبت کردیم و قرار شد کارگروه تشکیل شود.

امانی گفت: حرف آخر در مدیریت شهری را مطابق با قانون شورای شهر تهران می‌زند وقتی شورای شهر گزارش می‌دهد یعنی آن مورد تأیید است یعنی چی که کمیته‌ای تشکیل شود برای یک گزارش ما به آقای زاکانی حق می‌دهیم که از خود دفاع کند اما در نهایت مرجعی که باید بگوید انتقال اختیارات و تجهیزات شرکت کنترل ترافیک به رایانه‌ای صحیح بوده یا خیر کمیسیون عمران و حمل و نقل است.

عضو شورای شهر تهران گفت: نمی‌شود که بعد از هر گزارش نظارتی کمیته تشکیل شود اگر ۷ نفر از شورا درخواست تحقیق و تفحص کرد رئیس شورا آن‌را به کمیسیون تخصصی ارجاع می‌دهد و پس از بررسی در کمیسیون گزارش در صحن وارد می‌شود و یعنی این حرف در کمیسیون زده می‌شود.

امانی با بیان اینکه جا به جایی خلاف قانون عمل شده و در آن تردید نیست گفت: اما شهردار تهران می‌گوید دستوراتی که سابق داده‌ام باید اجرا شود و دستورات جدید نمی‌دهم تا اجرا شود اما گفتیم با این موافق نیستیم اگر جا به جایی انجام شود دیگر فضایی برای دستور جدید نیست.

وی درباره حضور برخی از خویشاوندان شهردار تهران در شهرداری تهران گفت: آقای زاکانی گفت که از دامادم مشورت می‌گیرم و وی نخبه آی تی است اما اعضای شورای شهر گفتند برای وی حکم مشاور زده است و مشورت گرفتن یعنی حکم نقض شده و این عدم صداقت با مردم است و ضمن اینکه برخی گفتند شخص منظور در شهرداری تهران جلسه می‌گذارد و مدیران شهری را احضار می‌کند که این دیگر مشاوره نیست.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا