استان ها

برقراری پرواز عتبات عالیات از اولویت ها و رویکرد های فرودگاه شهدای سمنان است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سیدمحمدرضا هاشمی در بازدید از فرودگاه شهد ای سمنان با بیان اینکه پیگیری،تخصیص مابقی اعتبار، در دستور کار قرار دارد گفت: صدور مجوز مرز هوایی برای فرودگاه شهدای سمنان اتفاقی بسیار مبارک‌ است‌ که‌ در دولت سیزدهم محقق شد.

وی، وجود دو فرودگاه سمنان و شاهرود در استان سمنان را فرصت بسیار مطلوبی دانست و ادامه داد: باید پیگیری بهره گیری از این‌ پتانسیل به صورت مستمر انجام شود. هاشمی اظهار داشت: یکی از اولویت ها و رویکرد ها در خصوص فرودگاه سمنان، برقراری پرواز عتبات عالیات است و در ماه های محرم و صفر سال جاری، شاهد اعزام‌ زائران به عتبات عالیات و نجف اشرف از این فرودگاه خواهیم بود.

استاندار سمنان گفت: تکمیل جایگاه سوخت فرودگاه سمنان برای برطرف شدن این دغدغه، در دستور کار است.

وی، نزدیکی گمرک و شهرک‌ صنعتی به فرودگاه سمنان را از دیگر مزیت‌های این‌ فرودگاه برشمرد و افزود: این مزیت باید برای توسعه صادرات و رونق اقتصادی استان سمنان، مَد نظر باشد.

هاشمی، پویایی و استمرار فعالیت و برقراری پرواز در فرودگاه سمنان را از برنامه‌های کاری در استان سمنان بیان کرد و متذکر شد: نتیجه این‌ مهم، در افزایش امید آفرینی بسیار موثر خواهد بود.

استاندار سمنان ادامه داد: با بهره گیری از پتانسیل نمایندگان در خصوص پیگیری، بررسی و رسیدگی به کمبودها و موانع و برطرف کردن مشکلات فرودگاه های سمنان و شاهرود، شاهد رونق، پویایی و توسعه بیش از پیش زیرساخت‌ها در این این دو فرودگاه خواهیم بود.

برقراری پرواز و اعزام زائران به عتبات عالیات، تکمیل محوطه سازی، رفع نواقص و تکمیل جایگاه سوخت، زیباسازی بلوار ورودی فرودگاه توسط شهرداری و پیگیری به منظور تخصیص مابقی اعتبار سفر ریاست جمهوری به استان از مصوبات نشست در فرودگاه سمنان بود.

46

دکمه بازگشت به بالا