استان ها

باند سرقت سیم و کابل برق با ۱۵ فقره سرقت در راور متلاشی شد / سارقان بیش از یک تن سیم و کابل سرقت کرده بودند

باند سرقت سیم و کابل برق با ۱۵ فقره سرقت در راور متلاشی شد / سارقان بیش از یک تن سیم و کابل سرقت کرده بودند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور از دستگیری اعضای باند سرقت سیم و کابل با سابقه 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مجتبی استوار زاده با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان، ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

 این مقام قضائی بیان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و همچنین در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل شرکت برق و مخابرات و تجهیزات شبکه برق توسط سارقین، موضوع به صورت ویژه در دستورکار جدی دادستانی شهرستان قرار گرفت.

 وی به وقوع چند فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی و کابل در سطح شهرستان راور و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران تجسس پلیس آگاهی شهرستان با تلاش مستمر و بی‌وقفه موفق شدند با حضوردر صحنه‌های سرقت و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، باند سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، ۳ نفر از سارقین و یکنفر مال خر، تبعه افغانستان دستگیر و وسایل نقلیه و اموال مرتبط با جرم نیز توقیف گردید.

این مقام قضایی با اشاره به اعتراف سارقان به ۱۵ فقره سرقت سیم برق و کابل در شهرستان گفت: متهمان در تحققیات پلیس به سرقت بالغ بر یک تن سیم و کابل به ارزش هفت میلیارد ریال اعتراف کردند که متهمین با تشکیل پرونده قضایی و صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.

 وی افزود: شناسایی و دستگیری سایر سارقین و مالخرها در دستور کار دادستانی و پلیس قرار دارد.

دادستان راور ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و زحمات شبانه روزی مامورین پلیس آگاهی در جهت پیشگیری از وقوع سرقت در سطح شهرستان، از عموم شهروندان راوری خواست ضمن توجه جدی به هشدار‌های پلیسی، در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا