ورزشی

گولسیانی: دوست دارم با استقلال در فینال بازی کنیم/ قهرمانی با پرسپولیس حس خاصی داشت

گولسیانی: دوست دارم با استقلال در فینال بازی کنیم/ قهرمانی با پرسپولیس حس خاصی داشت

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که از بازی احتمالی با استقلال در فینال جام حذفی استقبال می‌کند.

گئورگی گولسیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، عملکرد خط دفاعی این تیم در لیگ برتر، ماندن یا رفتنش از پرسپولیس، دربی احتمالی حذفی و … صحبت‌هایی را مطرح کرد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*تجربه کسب قهرمانی با پرسپولیس چه طور بود؟

برای من حس خاصی بود، بعد از 6 سال حضور در ایران برای اولین توانستم قهرمان شوم و از این موضوع بسیار خوشحالم. فکر می‌کنم بعد از این همه سال حضور در ایران باید یک قهرمانی کسب می‌کردم. از الان برای بازی بعدی در نیمه نهایی جام حذفی تمرکز کرده‌ام و می‌خواهم در این جام هم قهرمان شوم.

*خط دفاعی پرسپولیس با حضور تو موفق شد با 13 گل بهترین خط دفاعی لیگ باشد، در مورد این چه نظری داری؟

روحیه تیمی و اتحاد مهمترین عامل موفقیت ما در این فصل بود. در دفاع و حمله هم سازماندهی شده بازی کردیم. ما بازیکنان باکیفیتی در هر پست داریم، نه فقط در دفاع. اگر چنین رکوردی ثبت کردیم فقط به خاطر این است که تیمی قدرتمند هستیم و کار تیمی خوبی انجام می‌دهیم. ثبت این رکورد هم برای همه تیم است نه فقط مدافعان.

*تا الان 8 گل برای پرسپولیس به ثمر رساندی، فکر می‌کنی بتوانی این تعداد گل را در آینده بیشتر کنی؟

نمی‌دانم در آینده چه خواهد شد. فقط می‌توانم بگویم که تمام تلاشم را برای کمک به تیمم انجام خواهم داد و از گلزنی برای پرسپولیس هم بسیار لذت می‌برم.

*تکلیف تو برای فصل آینده چه می‌شود؟ آیا در پرسپولیس می‌مانی؟

هنوز هیچ چیز مشخص نیست، من فقط به بازی آینده با هوادار فکر می‌کنم و می‌خواهم بعد از لیگ، جام حذفی را هم ببرم. من در لیست اولیه تیم ملی کشورم هستم و امیدوارم که در لیست نهایی هم باشم. بعد از مشخص شدن تکلیفم در تیم ملی وضعیتم در پرسپولیس هم مشخص می‌شود.

*احتمال تقابل پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی وجود دارد، از این دربی استقبال می‌کنی؟

البته من دوست دارم در فینال دربی بازی کنم اما ابتدا نیمه نهایی سختی با هوادار داریم. بازی دربی در فینال جذاب و دراماتیک خواهد بود. به شدت از این بازی استقبال می‌کنم.

گفت‌وگو از میلاد اعظمی

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا