ورزشی

اکبرپور: پرسپولیس از ۲ موقعیتش استفاده کرد/ مشکلات مالی تمرکز استقلال را کاملا تحت تاثیر قرار داده است

اکبرپور: پرسپولیس از ۲ موقعیتش استفاده کرد/ مشکلات مالی تمرکز استقلال را کاملا تحت تاثیر قرار داده است

پیشکسوت استقلال دلایل شکست این تیم در دربی را اعلام کرد.

علیرضا اکبرپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در رابطه با رویارویی دو تیم استقلال و پرسپولیس در صد و یکمین داربی پایتخت اظهار داشت: بازی خوبی بود و اگر استقلال از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده می‌کرد شاید برنده دربی می‌شد. استقلالی‌ها از موقعیت هایی که داشتند به نحو احسن استفاده نکردند بر عکس تیم رقیب از دو موقعیتی که داشت بهترین استفاده را کرد و برنده این دیدار شد.

وی در خصوص کشمکش‌های باشگاه استقلال و همراه اول و تاثیر مشکلات مالی تیم بر نتیجه دربی گفت: مشکلات مالی همیشه گریبان‌گیر تیم‌ها، مخصوصا استقلال است. این مسئله تمرکز کل تیم را تحت‌الشعاع قرار داده و صد در صد در نتیجه گیری تاثیر گذار بود.

پیشکسوت استقلال در رابطه با اخراج ساپینتو و داوری دربی خاطرنشان کرد: ما وقتی می‌گوییم داور خارجی بگذارند قصد و غرضی نداریم. نمی‌خواهم به داوری بی‌احترامی کنم اما داور ایرانی حتی اگر خوب سوت بزند باز هم یک طرف ناراضی است. داوری این دیدار را هم دیدیم نمی‌دانم بدن داور آماده نبود یا چطور بود که مصدوم شد. در شرایطی که استقلال تلاش می کرد گل بزند وقفه‌ای که برای تعویض داور ایجاد شد باعث شد بازی از تب و تاب بیفتد و جذابیت دیدار از بین برود.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا