علمی و پزشکیکسب و کار استانها

کرم دور چشم آردن اکسپرتیج نی نی سایت

 پوست من از چه نوعی است؟

کرم دور چشم لاکچری کوین: شما باید نوع پوست تان را بدانید تا بتوانید بهترین فرمول را برایش انتخاب کنید.  اگر پوست چربی دارید بهتر است از نوع پودری استفاده کنید.  انواع پودری کرم ها به کنترل درخشندگی صورت کمک می کنند و منافذ شما را باز نشان نمی دهند. اگر دوست دارید از کرم پودر مایع استفاده کنید بهتر است به سراغ کرم هایی بروید که چرب نیستند.  اگر پوست خشکی دارید می توانید از  کرم روز و شب لاکچری کوین بیز مایع به خوبی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که برای پوست خشک کرم های پودری زیاد مناسب نیستند و می توانند چین و چروک و جوش ها را بیشتر نشان دهند.

بهترین سرم دور چشم نی نی سایت | بهترین کرم دور چشم بالای 40 سال نی نی سایت | سرم دور چشم آردن اکسپرتیج نی نی سایت

کرم پودر معجزه ای برای داشتن صورت صاف:

زمانی که می خواهید یک کرم پودر مناسب برای صورت تان بخرید فاکتورهای زیادی هست که باید مدنظر داشته باشید. در چنین شرایطی باید به سراغ کرم پودرهایی بروید که با تُن رنگی پوست و نوع پوست سازگاری خوبی دارد. وقتی کرم پودری با فرمول یا سایه نادرست انتخاب می کنید ممکن است ناخواسته مواردی همچون چین و چروک، جای جوش، مشکلات پوستی موجود را برجسته تر کنید یا اینکه کرمی بر روی صورت بزنید که با رنگ  بدنتان سازگار نیست. به همین خاطر است که می گوییم انتخاب کرم پودر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای اینکه انتخاب درستی داشته باشید سوالات زیر را به هنگام خرید کرم پودر  از خود بپرسید و به تصویری که در ادامه می بینید خوب توجه کنید:برای خرید کرم پودر لاکچری کوین لطفا کلیک کنید.

 ته رنگ پوست من چگونه است؟

علاوه بر این که باید نوع پوست خود را بشناسید باید مراقب ته رنگ پوست خود هم باشید. ته رنگ پوست شما ممکن است سرد ، خنثی یا گرم باشد. دانستن این موضوع به هنگام خرید لوازم آرایشی همچون کرم پودر کمکتان می کند بهترین گزینه را انتخاب کنید. افرادی که ته رنگ سرد دارند ممکن است رگ های مچ دستشان به رنگ آبی یا بنفش در آید، روی پوستشان سایه های صورتی، قرمز یا آبی وجود داشته باشد. افرادی که ته رنگ گرم دارند سایه های طلایی و زرد بر روی پوست خود می بینند و رگ دستشان معمولاً سبز یا زیتونی است و افرادی که ته رنگ خنثی دارند چیزی بین این دو را تجربه می کنند و رگ هایشان آبی-سبز است.

به هنگام خرید لوازم آرایشی، انتخاب ریمل را جدی بگیرید:

اصلاً مهم نیست که شما به دنبال آرایش کامل صورت تان هستید یا مثل من دوست دارید آرایشی طبیعی بر روی  صورت تان داشته باشید. زدن ریمل آن هم ریملی که به درستی انتخاب شده است می تواند کل چهره تان را دگرگون کند.  وقتی صحبت از انتخاب ریمل به میان می آید گزینه های متعددی پیش رو قرار می گیرد.

از ریمل های حجم دهنده گرفته تا ضخیم کننده و حتی مدل هایی که ضد آب هستند،  گزینه های بسیاری در این گروه جای می گیرد که انتخاب را برای طرفداران لوازم آرایشی سخت تر می کند.  همانطور که هر فردی نوع و جنس موهای سرش با جنس موهای سر افراد دیگر متفاوت است، نوع مژه ها نیز می تواند تفاوت داشته باشد. در ادامه می خواهیم چند مدل از ریمل ها را بررسی کنیم و ببینیم چگونه می توانیم به هنگام خرید لوازم آرایشی بهترین ریمل را انتخاب کنیم.

ریمل بلندکننده مژه:

اگر شما هم جزو افرادی هستید که مژه های کوتاهی دارید استفاده از ریمل بلندکننده مژه می تواند ظاهر خوب و طبیعی به چهره تان بدهد.

 ریمل حجم دهنده:

به دنبال مژه های بزرگ تری هستید و می خواهید مژه هایتان بزرگ تر از آنچه هستند جلوه کنند؟ خوب پیشنهاد می کنم از ریمل حجم دهنده استفاده کنید.

 ریمل فرکننده:

خیلی ها هم هستند که از داشتن مژه های صاف خسته شده اند و هر کاری می کنند این مژه ها فر نمی شود که نمی شود. اگر دوست دارید مژه های فری داشته باشید توصیه می کنم از ریمل های فرکننده استفاده کنید.

 ریمل های ضد آب:

اگر فرد احساساتی هستید و زیاد گریه می کنید یا اینکه اهل ورزش و شنا کردن هستید، استفاده از ریمل های ضد آب می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این ریمل ها حاوی فرمول های خاصی هستند که مانع از خراب شدن ماده ریمل به هنگام رطوبت می شوند. فقط به خاطر داشته باشید که پاک کردن این ریمل ها از روی مژه کمی سخت است و باید یک پاک کننده روغنی انتخاب کنید.

حالا بیایید ببینیم چگونه می توانیم یک ریمل  خوب برای خودمان بخریم.

 طول مژه ها:

افراد مژه های متفاوتی دارند و طول مژه هایشان نیز با دیگران یکی نیست. به همین خاطر به هنگام خرید ریمل باید طول مژه هایتان را بشناسید.

 ضخامت مژه ها:

برخی ها مژه های ضخیمی دارند. این افراد حتی از ریمل های معمولی هم می توانند به خوبی استفاده کنند. اما همانطور که در قسمت های قبلی هم گفتیم اگر مژه های نازکی دارید ریمل های ضخیم کننده بهترین گزینه برایتان هستند.

رنگ ریمل:

شکی نیست که ریمل های امروزی رنگ های متنوع تری نسبت به گذشته دارند. رنگ سیاه یکی از محبوب ترین نوع ریمل ها محسوب می شود و به راحتی می توان آن را از فروشگاه ها یا سایت های اینترنتی خرید. با اینحال خیلی ها دوست دارند رنگ های مختلفی را تجربه کنند و ببینند مژه هایشان در رنگ های متفاوت چه ظاهری پیدا می کند. اگر جزو این افراد هستید پس ریمل های رنگی می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد. هیچ وقت از تجربه کردن روش های تازه نترسید.

  آرایش نکنید اگر پرایمر نمی زنید:

هدف همه آرایش ها رسیدن به چهره ای بی عیب و نقص است.  قبل از اینکه بخواهید چیزی روی صورت یا لب هایتان بزنید به یک پرایمر مناسب نیاز دارید. پرایمر به شما کمک می کند خطوط و منافذ روی پوست را بپوشانید، ظاهر نرم تری به چهره تان ببخشید و در عی حال پوست یکدستی داشته باشید. به هنگام خرید لوازم آرایشی به دنبال پرایمری باشید که بتواند آرایش تان را در کل روز تازه نگه دارد. با اینکه استفاده از محصولات دیگر هم می تواند بسیار مفید باشد اما پرایمر کمک تان مثل یک حرفه ای آرایش کنید.

به هنگام خرید لوازم آرایشی، با کانسیلر دوست شوید:

کانسلیر که در لغت به معنای پنهان کننده است بهترین سلاح برای افرادی محسوب می شود که جوش های سر سیاه، جوش های سر سفید، لکه و جوش بر روی صورتشان دارند. یک کانسلیر خوب باید تناسب خوبی هم با رنگ و تُن پوستی شما داشته باشد.

این ماده به شما کمک می کند همه عیب و نقص روی صورت را بپوشانید و در عین حال پوشش بیشتری داشته باشید( به خصوص زمانی که کرم پودر مناسبی در اختیار ندارید). شاید برایتان سوال باشد که فرق بین کانسیلر و کرم پودر چیست. خوب باید بگویم کانسیلر غلیظ تر از کرم پودر است و می تواند پوشش بادوام تری برایتان ایجاد کند.  برخی از کانسلیرها هستند که برای زیر چشم طراحی شده اند و  تلاش می کنند عیب و ایرادهای زیر چشم را برطرف کنند. برخی از کانسیلرها هم فقط برای صورت طراحی شده اند. پس هنگام خرید کانسیلر به این نکته توجه داشته باشید.

تئوری رنگ و انتخاب کانسیلر مناسب برای انواع پوست:

چیزی که گریمورهای متخصص به شما نمی گویند این است که برای هر بافت و رنگی از پوست، کانسیلر متفاوتی مورد نیاز است. کانسیلری را انتخاب کنید که نیم درجه روشن تر از سایه کرم پودرتان است. وقتی می خواهید به هنگام خرید لوازم آرایشی کانسیلر انتخاب کنید از تئوری رنگ ها بهره ببرید. بر روی چرخه رنگ، رنگ هایی که از هم دور هستند  رنگ های متضاد و مخالف هم محسوب خواهند شد. به همین خاطر این رنگ ها می توانند برای اصلاح یکدیگر به کار روند. به موارد زیر توجه کنید:

  • رنگ سبز مخالف و متضاد رنگ قرمز است.
  • رنگ نارنجی مخالف رنگ آبی است.
  • رنگ آبی مخالف رنگ بنفش است.

سخت شد؟ خوب نگران نباشید در ادامه سعی می کنم همه این ها را با چند مثال ساده توضیح دهم.

حلقه های تیره را با کانسیلر پنهان کنید:

اگر حلقه های تیره رنگی دارید، سعی کنید از سایه های گرم تر  استفاده کنید. اگر حلقه های دور چشم تان آبی یا بنفش مانند است بهترین رنگ کانسیلر، نارنجی تا زرد است که یک سایه روشن تر از تن پوستی تان است.  برخی ها هم هستند که دایره های قهوه ای در اطراف چشمشان دارند در چنین شرایطی از کانسیلرهای نارنجی رنگ یا هلویی استفاده می شود.

لکه ها و قرمزی روی پوست را با کانسیلر محو کنید:

کانسیلرهایی که پایه سبز دارند برای خنثی کردن رنگ قرمز روی پوست مثل لکه ها و قسمت های قرمز رنگ استفاده می شود. شما می توانید از این نوع کانسیلرها برای پوشاندن آکنه ، راش و جای جوش استفاده کنید.

نقطه های تیره را با کانسیلر بپوشانید:

کانسیلرهایی که پایه رنگی نارنجی و هلویی دارند را می توان به همراه کانسیلرهای معمولی استفاده کرد و نقاط تیره را پوشاند.

رژ گونه به شادابی چهره تان کمک می کند:

ما معمولاً رژگونه را برای ایجاد حس جوانی  استفاده می کنیم. این محصول آرایشی به شما کمک می کند بعد از آرایش چهره طبیعی تری داشته باشید و صورت تان بی حس و بی روح به نظر نرسد. رژگونه به صورت تان رنگ می بخشد، شما را جوانتر نشان می دهد و انرژی بیشتری بهتان می دهد. برای اینکه استخوان های گونه را برجسته تر کنید رژگونه انتخاب بسیار عالی به شمار می رود.

 رژ لب ابزار حرفه ای ها:

رژلب ها معمولاً حاوی رنگدانه و روغن هستند و می توانند رنگ خوبی به لب های شما ببخشند. این محصول بافت بهتری به لب تان می دهد و آن را از آسیب های محیطی همچون قرار گرفتن در معرض اشعه ماورابنفش محافظت می کند.

بیشتر رنگ های معمولی رژلب برای همه مناسب هستند اما وقتی می خواهید رژ لب مناسبی برای خود بخرید باید تن پوست تان را مدنظر داشته باشید. به عنوان مثال اگر چهره رنگ پریده ای دارید بهتر است رنگ روشن انتخاب نکنید.  انتخاب رنگ روشن در این شرایط باعث می شود چهره تان بیمار به نظر برسد. نکته کلیدی که به هنگام خرید رژ باید مدنظر داشته باشید این است که رنگ آن تکمیل کننده تن پوست تان باشد.  سایه و رنگ رژی که انتخاب می کنید باید تکمیل کننده سایر عناصر آرایشی باشد که برای زیباتر کردن صورت تان به کار می برید.

رژلب فاقد سرب را تهیه کنید

توجه داشته باشید که انتخاب لوازم آرایشی با کیفیت و فاقد مواد شیمیایی نامناسب برای بدن و پوست شما بسیار مهم و ضروری است. برای انتخاب رژلب این نکته برا در نظر بگیرید که رژ خریداری شما بدون سرب باشد. برای تشخیص اینکه رژلب شما دارای سرب هست یا خیر کافی است مقداری از رژ لب را بر روی پوست خود بمالید. سپس با یک انگشتر و یا یک قطعه طلا، بر روی نواحی رژلب زده شده بمالید. اگر پس از کشیدن طلا بر روی قسمت رژ دار، رنگ رژلب به رنگ سیاه تبدیل نشود، در این حالت است که رژلب شما فاقد سرب می باشد. وجود سرب در برخی از لوازم های آرایشی سرطانزا می باشد.

 خرید سایه چشم مناسب، چهره تان را دگرگون می کند:

خیلی ها  به هنگام خرید لوازم آرایشی اهمیتی به سایه چشم نمی دهند اما رنگ سایه مناسب می تواند ظاهر شما را تا حد قابل توجهی عوض کند. این روزها پالت های رنگی مختلفی برای سایه چشم توسط برندهای مختلف عرضه می شود. زمانی که صحبت از انتخاب و خرید سایه چشم به میان می آید دو موضوع باید بررسی شود. اول اینکه رنگ مناسبی برای چشم ها انتخاب گردد و دوم اینکه سایه چشم به درستی زده شود. در ادامه سعی می کنیم به طور مختصر سایه چشم مناسب برای پوست های مختلف را با هم بررسی کنیم.

 

دکمه بازگشت به بالا