فرهنگ و سینما

خنثی‌سازی توطئه ۲۹۸ شبکه فارسی‌زبان دشمن از رسالت‌های بزرگ صداوسیما است

ایسنا/اردبیل معاون امور استان های صداوسیمای کشور گفت: در حال حاضر ۲۹۸ شبکه فارسی زبان دشمن شبانه روزی علیه انقلاب اسلامی کار می کنند و رسانه ملی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان رسالتی بزرگ دارد.

حسن عابدینی ۱۶ خرداد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل با حضور مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی هنری فدک با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر امید آفرینی عنوان کرد: رسانه ملی در این راستا با تولید و پخش برنامه ها اهتمام جدی دارد.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) صداوسیما را یک دانشگاه عنوان کردند و رهبر معظم انقلاب هم صداوسیما را علاوه بر دانشگاه یک آوردگاه برای مبارزه با فتنه ها و قرارگاه امید پراکنی عنوان کردند.

معاون امور استان های صداسیما با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در۱۴خرداد افزود: رهبر معظم انقلاب ۴۵ بار واژه امید را بیان کردند که این امر رسالت رسانه ملی را خطیر کرده است.

عابدینی ادامه داد: در حال حاضر ۲۹۸ شبکه فارسی زبان دشمن و چندین شبکه های دیگر شبانه روزی علیه انقلاب اسلامی کار می کنند و رسانه ملی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان رسالتی بزرگ دارد.

وی اظهار کرد: عدالت محوری اولویت اساسی رسانه ملی است و قرار است ده ساعت برنامه های استانی از شبکه های یک، دو، سه و چهار رسانه ملی پخش شود.

معاون امور استان های صداوسیما افزود: قرار است سریال  شاه اسماعیل صفوی در رسانه ملی ساخته شود تا ظرفیت تاریخی و فرهنگی اردبیل برای همگان معرفی شود.‌

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم بیان کرد: وحدت و همدلی در صداوسیما باید مبنای کار باشد و هیچ شکافی نباید صداسیما را از انجام وظیفه عظیم خود باز بدارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت ها و استعداد های بسیار خوبی در صداوسیمای مرکز اردبیل وجود دارد، افزود: این استعداد ها و ظرفیت ها باید به صورت ویژه احیا شود و انگیزه مضاعف در این استعدادها ایجاد شود و این یک مطالبه جدی از مدیرکل جدید می باشد.

محمود عباس زاده، نماینده مردم مشگین شهر درمجلس شورای اسلامی هم گفت: تحول و انقلاب عظیمی در صداوسیما اتفاق افتاده است و باید صداوسیما ازظرفیت نخبگان هم برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

وی افزود: طبق فرمایش رهبری آرایش کارآمد در صداوسیما انجام شود و تقویت همبستگی ملی در دستور کار صداوسیما واقع شود. 

سید غنی نظری، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم خواستار ساماندهی نیروهای صداوسیمای مرکز اردبیل شد و اظهار کرد: نیاز است این امر هر چه زودتر حل و فصل شود.

سید محسن لطیفی، مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز اردبیل در مراسم معارفه خود بر ساخت سریال شاه اسماعیل صفوی و سینمایی مقدس اردبیلی قول مساعد داد و گفت: با همت همکاران برای پیشبرد اهداف صداوسیما تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا