ورزشی

درخشش نماینده تنیس ایران در تور جهانی/ مقیمی به یک‌چهارم نهایی راه یافت

درخشش نماینده تنیس ایران در تور جهانی/ مقیمی به یک‌چهارم نهایی راه یافت

رقابت‌های تور جهانی تنیس با صعود نماینده ایران به مرحله یک‌چهارم نهایی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، دومین روز از رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان در شرایطی پیگیری شد که سینا مقیمی از ایران موفق شد با نتیجه (۵-۷ و ۳-۶) مقابل بکلی از آفریقای جنوبی و بخت نخست قهرمانی به پیروزی برسد تا به عنوان تنها ایرانی جواز حضور در بین ۸ تنیسور برتر این دوره از رقابت‌ها را بدست آورد. به این ترتیب مقیمی در مرحله بعدی این مسابقات و برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف نماینده ایتالیا  برود.

در جدول اصلی این رقابت‌ها، تنیسورهایی از کشورهای ایران ، آفریقای جنوبی ، قزاقستان ،فرانسه ، ایتالیا، روسیه ، هند ، برزیل ، ترکیه ، صربستان ، آمریکا ، الجزایر ، بلاروس و سوریه حضور دارند.

هفته نخست مسابقات ۱۵ هزار دلاری تور جهانی تنیس مردان از ۱۴ خرداد در زمین های تنیس باشگاه انقلاب آغاز و ۲۱ خرداد ماه با معرفی برترین ها به پایان می رسد.

گفتنی است سرداوری این مسابقات بر عهده عادل برقعی سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت رقابت ها را بر عهده دارد.

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا