خانواده و جامعه

بهره برداری از چندین طرح حوزه‌ی سلامت آذربایجان شرقی با حضور رئیس جمهور

ایسنا/آذربایجان شرقی چند طرح در حوزه بهداشت و درمان آذربایجان شرقی در جریان سفر رییس جمهور به این استان افتتاح و بهره‌برداری شد.

همزمان با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو از سه واحد تولید تجهیزات پزشکی و مواد غذایی در استان بازدید کرد.

حیدر محمدی در این بازدید با اشاره به توجه ویژه سازمان غذا و دارو به صادرات محصولات سلامت محور، اظهار کرد: اهمیت صادرات در حدی است که ذیل حوزه دفتر ریاست جمهوری دفتری به منظور تسهیل صادرات و توسعه فن آوری‌ها ایجاد شده است و در سازمان غذا و دارو نیز اهتمام ویژه برای تسریع این روند وجود دارد.

بهره برداری از چندین طرح حوزه‌ی سلامت آذربایجان شرقی با حضور رئیس جمهور

همچنین طرح توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان طالقانی تبریز همزمان با سفر هیات دولت به استان آذربایجان شرقی و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد افتتاح قرار گرفت.

 دکتر بهرام عین اللهی در سفر به استان آذربایجان شرقی با حضور درمرکز آموزشی، درمانی طالقانی تبریز از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید ضمن افتتاح طرح توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان طالقانی از نزدیک با پرسنل این مجموعه و بیماران بستری گفت‌وگو کرد.

بهره برداری از چندین طرح حوزه‌ی سلامت آذربایجان شرقی با حضور رئیس جمهور

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر هیات دولت به استان آذربایجان شرقی از پروژه بیمارستان یک هزار تختخوابی تبریز بازدید کرد.

این بیمارستان در سطح اشتغال ۲۳ هزار متر مربع و با پیش بینی بیش هزار تخت بیمارستانی و زیربنای مفید ۱۲۱ هزار متر مربع در شهر تبریز در حال ساخت است.

مرکز سلول درمانی بیمارستان شهید مدنی تبریز نیز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

این مرکز با بهره‌گیری از توان متخصصان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با زیر بنای بالغ بر ۳۰۰ متر توسط دکتر بهرام عین اللهی مورد افتتاح قرار گرفت.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح این مرکز ضمن تقدیر از خدمات پژوهشگران این مرکز اظهار کرد: مرکز سلول درمانی بیمارستان شهید مدنی تبریز به عنوان یکی از مراکز پیش رو در در این حوزه است و بدون توسعه مراکز پیشرفته در ارائه خدمات مطلوب به مردم تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام

تیم خبری اجتماعی

پژوهشگر جامعه‌شناسی با تمرکز بر تحولات جمعیتی و تأثیر آنها بر ساختار اجتماعی.
دکمه بازگشت به بالا