ورزشی

بازیکنی که فقط می‌خواهد پرسپولیسی شود

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از بازیکنان با استعداد و آینده دار لیگ برتر محمد خدابنده لو است. ستاره جوانی که در پیکان درخشید و مطرح شد و حتی به تیم ملی هم رسید. محمد سال قبل تا آستانه پرسپولیسی شدن هم پیش رفت، ولی به دلایلی این انتقال صورت نگرفت و این بازیکن راهی گل گهر شد. حالا قرارداد خدابنده لو با گل گهر به پایان رسیده و شایعاتی مبنی بر حضور او در پرسپولیس مطرح شده است.

خدابنده‌لو که بار‌ها نسبت به موضوع علاقه‌اش به تیم پرسپولیس در رسانه‌ها صحبت کرده است آرزو دارد پیراهن تیم محبوبش را برتن کند و حتی فصل قبل پیشنهاد استقلال را رد کرد و راهی گل گهر شد.

هافبک ۲۲ ساله فوتبال ایران علاقه زیادی به حضور در تیم پرسپولیس دارد. او که قراردادش با گل‌گهر به پایان رسیده و در نقش بازیکن آزاد در بازار تابستانه حضور دارد، چشم‌انتظار تعیین تکلیف کادر مدیریتی و البته فنی باشگاه پرسپولیس است تا بعد از این مسئله، نسبت به آینده کاری خود تصمیم بگیرد و تیم جدیدش را معرفی کند.

خدابنده‌لو در صورت عدم دریافت پیشنهاد از تیم پرسپولیس، به دنبال آن است تا قراردادش را با گل‌گهر تمدید کند. در این میان گفته می‌شود که در صورت ابقای یحیی گل‌محمدی در نقش سرمربی تیم پرسپولیس، گل‌محمدی نظر مثبتی نسبت به جذب محمد خدابنده‌لو دارد که این اتفاق می‌تواند باعث انتقال این هافبک جوان به جمع سرخ‌پوشان پایتخت شود.

البته که پرسپولیس در پست هافبک میانی بازیکنانی مانند کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک و سینا اسدبیگی را در کنار سروش رفیعی دارد که در صورت جذب احتمالی خدابنده‌لو، احتمالاً یکی از این ۴ بازیکن از تیم پرسپولیس در نقل‌وانتقالات پیش‌رو جدا خواهد شد. گفتنی است خدابنده لو به اطرافیانش اعلام کرده هرطور شده دوست دارد در پرسپولیس بازی کند و به همین خاطر منتظر پیشنهاد این تیم می‌ماند.

همچنین شنیدیم این بازیکن علاقه خود را برای پرسپولیسی شدن به گوش مدیران این تیم و یحیی گل محمدی هم رسانده و حاضر است بدون قید و شرط با پرسپولیس قرارداد ببندد. با این حال تکلیف مدیریت و کادرفنی پرسپولیس برای فصل آینده مشخص نشود، پرسپولیس وارد نقل و انتقالات نخواهد شد و خبری از جذب بازیکن جدید نخواهد بود.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا