ورزشی

استادان باید هدایتگر و ارزش‌آفرین باشند/ لزوم حرکت دانشگاه به سمت تربیت چندبعدی

رئیس دانشگاه آزاد یزد:

محمدرضادهقانی اشکذری تأکید کرد: استادان در دانشگاه به جای استاد ممتحن باید هدایتگر و ارزش‌آفرین باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، یازدهمین نشست نقد رأی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، استادان هیئت علمی و رئیس کل دادگستری استان، قضات و وکلا در سالن سردار سلیمانی این دانشگاه برگزار شد.

محمدرضا دهقانی اشکذری در یازدهمین نشست نقد رأی با موضوع عدالت ترمیمی و راهکار تنفیذ عمل حقوقی بزهکار بر مال حاصل از جرم به نفع بزه‌دیده گفت: امروز در دانشگاه یک تغییر اساسی نیاز داریم و آن تغییر از تربیت تک بعدی به سمت تربیت چندبعدی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور در تربیت تک بعدی در دانشگاه است، اظهار کرد: متاسفانه بلوغ اجتماعی جوانان ما از ۱۹ به ۲۳ سال رسیده است.

وی ادامه داد: کشوری که جوانان ۱۷ و ۱۹ ساله آن فرماندهان جنگ بودند و سخت‌ترین و دشوارترین کار‌ها را با موفقیت انجام دادند، امروز بعضا از مدیریت یک سازمان و حتی خانواده عاجز و ناتوان هستند.

دهقانی اشکذری با تأکید بر اینکه گذر از استاد ممتحن به سمت هدایتگر و ارزش آفرین بایستی در دانشگاه اتفاق بیفتد، اعلام کرد: این جلسه و نشست اقدام جدی برای تغییر از تربیت تک بعدی به سمت تربیت جامع است.

وی با قدردانی از حضور غلامعلی دهشیر رئیس دادگستری استان یزد بیان کرد: حضور اساتید، قضات و وکلا در این دانشگاه و مطرح کردن نکات ارزشمند همه حاکی از تغییر تربیت تک بعدی به سمت تربیت جامع است. 

غلامعلی دهشیری هم با اشاره به شروع اولین نقد آرا در استان یزد اظهارکرد: دارای قضات شجاعی هستیم که آرای خود را در مرحله بدوی و تجدید نظر به نقد می‌گذارند و این باعث افتخار دادگستری استان است. 

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: رأیی که توسط اساتید مورد واکاوی قرار می‌گیرد می‌تواند دارای اثر منفی یا مثبت باشد؛ رویه درستی را تأیید و یا روش غلطی را حذف و اصلاح کند و این اثراتی است که بر این جلسه نقد مرتبط است.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا