استان ها

جشن دانش آموختگی ۲۴۴ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،در این مراسم که با حضور دکتر حاجی حسنی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر میرمحمد خانی معاون تحقیقات و پژوهشی دانشگاه، دکتر فغفوری رئیس دانشکده تغذیه، علوم غذایی و مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی، دکتر حجازی رئیس دانشکده پیراپزشکی، جمعی از مسئولان، اساتید، کارکنان، دانشجویان و والدین دانش‌آموختگان حضور داشتند، ۲۴۴ نفر از دانشجویان دانشگاه دانش آموخته شدند که از این تعداد 26 نفر رشته هوشبری، ۲۶ نفر رشته اتاق عمل، 13 نفر فناوری اطلاعات، 13 نفر صنایع غذایی، 12 نفر علوم تغذیه، 18 نفر علوم آزمایشگاهی، 12 نفر پرتو شناسی، 64 نفر فوریت های پزشکی و 60 نفر کاردانی فوریت پزشکی دانش آموخته شدند.

در ابتدا دکتر حجازی رئیس دانشکده پیراپزشکی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، برای دانش آموختگان این مراسم، در تمام مراحل زندگی و علمی آرزوی موفقیت نمود و بیان داشت: دانشجویان قشر پویا و فعالی هستند که جهت رسیدن به اهداف متعالی باید تلاش مستمر و جدی داشته باشند، آنان آینده سازان و منشاء خیر و برکت برای این سرزمین پهناور و عزیز هستید و باید برای خدمت به مردم شریف این سرزمین از تمام توان خود بهره برده و اهتمام ورزند.

در این آئین معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه دانشجویان را به صیانت از مقام علمی دانشگاه محل تحصیل، به عنوان ضامن اعتبار مدرک تحصیلی و دانش تخصصی فراخواند. همچنین از خانواده دانشجویان کارشناسی ناپیوسته که در مدت تحصیل این دانشجویان کمال همکاری در زمینه ایجاد محیطی که آرامش برای این عزیزان از هیچ حمایتی کوتاهی نکردند سپاس گزاریم.

دکتر عبدالحمید حاجی حسنی بیان داشت: آنچه برای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مهم است، حفظ ارتباط مداوم با دانش آموختگان خود در رشته های مربوطه است تا بدین وسیله نقاط قوت و ضعف خود را تحلیل نموده و بتواند با بهره گیری از آن ها در جهت ارتقاء علمی گام های موثر بردارد.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای تمامی دانش آموختگان و موفقیت آنان در تمام مراحل زندگی و علمی، از مسئولان، اساتید و تمامی دست اندرکاران برگزاری این مراسم تشکر کرد.

در این مراسم از 40 برگزیده رتبه های برتر آموزشی و دانشجویان برتر پژوهشی نیز تقدیر بعمل آمد و در ادامه، سوگند نامه دانشجویان توسط دکتر حجازی از اساتید پیشکسوت و عضو هیات علمی دانشگاه قرائت شد.

گفتنی است: اجرای موسیقی، پخش کلیپ، قرائت سوگندنامه و اهدای لوح تقدیر و تندیس دانش‌آموختگی از برنامه‌های این آیین بود.

46

دکمه بازگشت به بالا