ورزشی

گزینه عجیب برای نیمکت استقلال!

در شرایطی که گفته می‌شود سرمربی جدید استقلال از بین جواد نکونام یا محمد ربیعی انتخاب می‌شود، اما مدیران این باشگاه پیش از این با ساکت الهامی به‌عنوان نخستین گزینه مدنظرشان مذاکره کردند که خبر آن به بیرون نیامد.

ساکت الهامی که طی چهار فصل اخیر عملکرد قابل دفاعی به‌عنوان سرمربی داشته و توانسته دو قهرمانی جام حذفی همراه با تراکتور تبریز و نساجی مازندران به دست بیاورد و علاوه بر آن در لیگ برتر هم نساجی را حفظ کند و سال قبل نیز در هوادار تهران جایگاه مناسبی نسبت به بودجه مصوب داشته باشد، نخستین گزینه مدیران باشگاه استقلال برای انتخاب جانشین ریکاردو ساپینتو بود.

الهامی که تجربه حضور در کادر فنی استقلال به‌عنوان مربی را دارد و همواره نسبت به این تیم ابراز علاقه کرده، اولین شخصی بود که مدیران این باشگاه با او جلسه داشتند و برای انتخاب سرمربی نشستی با او برگزار کردند که نتیجه‌ای حاصل نشد.

مدیران باشگاه استقلال از بین چهار گزینه داخلی که مدنظرشان بود، در روز شنبه هفته گذشته به‌عنوان اولین نفر با الهامی جلسه داشتند ولی در نهایت این نشست به انتخاب وی به‌عنوان سرمربی ختم نشد تا احتمالا ساکت فصل آینده هدایت تیم دیگری را برعهده بگیرد و حضورش در جمع آبی پوشان پایتخت به تاخیر بیفتد.

257 251

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا