ورزشی

درخواست جالب فدراسیون فوتبال ایران از عربستان

فدراسیون فوتبال ایران سال‌های سال است برای اجرای سیستم کمک داور ویدئویی در استادیوم‌های ایران تلاش می‌کند اما اکنون هیچ اقدام اجرایی انجام نداده است.

پیش تر فدراسیون فوتبال در یکی از بازی‌های تیم ملی VAR را در استادیوم آزادی پیاده کرد اما به دلیل انتصاب شرکتی که مامور اجرای این پروژه بود، با رژیم اشغالگر قدس این پروژه متوقف شد و بعد از آن دیگر هیچ اقدامی صورت نگرفت.

فدراسیون فوتبال ایران برای خرید سیستم‌ها درخواست کمک از هیات دولت را داشته است. به این خاطر که بیشتر استادیوم‌های ایران دولتی و در اجاره باشگاه‌ها هستند. فدراسیون فوتبال برای آموزش داوران ایرانی به فدراسیون فوتبال عربستان نامه زده است و قرار است داوران بین المللی فوتبال ایران راهی ریاض شوند تا در این کشور آموزش ببینند. داوران بین المللی فوتبال ایران اگر آموزش نبینند از لیست داوران بین المللی کنار گذاشته می‌شوند.

فدراسیون فوتبال ایران و عربستان بعد از بهبود روابط سیاسی دو کشور به همکاری متقابل برگشته اند. به طوریکه به تازگی شاهد بازی نوجوانان ایران – عربستان در امارات بودیم. هم چنین مهدی تاج راهی ریاض شد تا دیدار رفت لیگ قهرمانان آسیا را از نزدیک ببیند و به نظر می‌رسد به زودی شاهد برگزاری بازی دوستانه میان دو کشور خواهیم بود.

257 251

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا